Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Tři dětské sedačky v autě: ne každý rodinný vůz sveze pět lidí

Rodiny se třemi dětmi musí při koupi auta ze svých přání hodně slevit. Ne každý rodinný vůz se třemi sedadly vzadu pojme tři autosedačky. A ne každá autosedačka jde na zadní sedadlo napasovat. Švýcarský autoklub TCS testoval 18 nových rodinných aut. Nejlepším řešením je Ford Galaxy.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nevím co řešijou. V případě, že máme vozidlo kategorie M1 nebo N1, která je vybaveno zádržným bezpečnostním systémem, a na zadním sedadle už máme umístěné 2 dětské autosedačky a z důvodu nedostatku volného místa nejsme schopni připevnit třetí autosedačku, můžeme přepravovat třetí dítě starší 3 let a menší než 150 cm na zadním sedadle. Toto dítě však musí být za jízdy připoutáno bezpečnostním pásem

0 0
možnosti

doplňuju , že je to § 6 zákona 361/2000 Sb. odst. 1) f) . podle zákona tak nemusí být ani podsedák. ono mnohdy i podsedák znemožnuje potom zapnout pásy.

0 0
možnosti

A treba do fabie kombi scout (SUV8-o) se tri sedacky uz vubec nevejdou;-D Takze jo, priste dame zetor a nake oplastovane kombiky a muzem smele tvrdit, ze teda dva kilometry po rozblacenem cerstve pooranem poli projede jen ten zetor...

0 0
možnosti
Foto

Ten test jsem moc nepochopil, když v něm chybí levné prostorné Citroeny C4 Picasso nebo Peugeoty 5008, které mají standardně ve druhé řadě 3 samostatné sedačky s iso-fixy (ty sedačky jsou širší než třeba u VW Touranu), takže na převážení dětí v autosedačkách jsou ideální.

Ford Galaxy/S-Max nebo potom VW Sharan/Seat Alhambra pak nabízí ještě větší prostor, pokud někdo potřebuje, ale taky za větší peníze.

2 0
možnosti

Přesně tak, mám Peugeot 5008 7-místný a bez problému dám 3 sedačky do druhé řady a 2 sedačky do třetí řady, takže klidně odvezu 2 dospělé a 5 dětí na sedačkách.

1 0
možnosti

Tedy, jako rodič tří dětí jsem tento problém vyřešil koupí S-maxu. Rozhodně není jednoduché sehnat auto, kam se vejdou tři sedačky vedle sebe, ale ten článek je naprostý blábol. Už jenom to, že Galaxy označuje za osobní verzi dodávky - to je podle mě Caravelle. Galaxy a pod jsou typické MPV. A těch je poměrně hodně - ať už zmiňované Galaxy, Sharan, Alhambra, nebo právě S-max (což je prakticky galaxy, ale mí nižší kufr a je hezčí :-) , tak z menších je řešitelný Touran, C-max a hlavně celá řada francouzských aut. Ti nabízejí velké MPV i střední. Co je naprd, jsou SUV, tam neexistuje ani jediné. Ale to mě netrápí, protože si o majitelích SUV nemyslím nic pěkného.

0 0
možnosti

Trochu jste zapomněli např. na Audi Q7..

0 0
možnosti

Ne, ta tam chybí právem. Možná se do ní některé tři dětské sedačky vedle sebe vejdou, ale rozhodně ne všecky nebo většina.

0 0
možnosti

Do nedávné menší nehody jsem měl Ford S-Max. Ve druhé řadě na krajích dvě velké dětské sedačky a v pohodě jsem se tam vešel i já (190 cm, 100 kg), když řídila manželka a brala maminku. Jednou jsme tam měli i třetí sedačku.

Teď mám Audi A4 a tam se mezi totožné dvě sedačky už nevejde ani posedák, ani dítě bez podsedáku. Což mě štve a tak přemýšlím o novém CR-V, které má být hodně prostorné...

1 0
možnosti

To je zase odborný test. Porovnávat Mitsubishi Eclipse, Dustera a další třeba s Fordem Galaxy. A proč se Galaxy neporovnává třeba Mercedesem V. Trapné. Nám se děti "nevejdou" ani do Volva V90. A to bez sedaček. Zkuste někdy udělat porovnání, jak pohodlně se dá vzadu sedět ve třech a to i bez dětské sedačky. Zjistíte, že uprostřed se nedá sedět a po deseti kilometrech jízdy je to za trest. A to nezminuji místo na nohy, protože tam zabírá místo tunel na pohon zadních kol, který je ostatně třeba i v Superbu.

0 0
možnosti

SUV je mor osobní silniční dopravy.

0 0
možnosti

ne, jen diagnoza některých lidí jako Václav. Sice jsou půdorysně menší, než běžné střední auto, ale jsou tací, kteří to prostě nerozdýchají. Zkuste nějakého doktora

2 1
možnosti

T38o46m79a86s 39B87a44v10o25r

11. 9. 2018 22:42

Mercedes Vito

0 0
možnosti

Já bych nechtěl SUV ani zadarmo

0 0
možnosti

a někdo vám ho nutí?

3 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...