Diskuze
Videoautoškola národa: v zatáčce mějte nohu stále na spojce
Děkujeme za pochopení.
DeathWillBeMyBride
Zpomalení
Co je na tomto videu je zajímavé je to, že začal v obci zpomalovat až za značkou začátku obce. Toto video doporučuje stáhnout si třeba do telefonu a ukazovat měšťákům, kteří co nevidět zase začnou měřit tři centimetry za cedulí.
síma25
Re: Zpomalení
A vy myslíte, že policajty bude zajímat nějaký trapný video z idnesu a argument: "V televizi říkali..."? Každýmu je snad jasné, že určenou rychlostí má jet už v okamžiku, kdy míjí ceduli. Komu to jasné není, měl by vrátit řidičák.
kenx
plyn a nedotáčivý smyk
Zdravím, pročetl jsem si pár názorů níže a lidi, mějte rozum a tu spojku u předohrabu prostě sešlápěte. Nepokoušejte se nedotáčivý smyk řešit plynem. Tohle často nezvládnou ani závodní speciály se samosvorným diferenciálem a pilotem, co si do zatáčky dokáže najet s využitím plné šířky silnice i příkopu na odlehčené straně vozu (vnitřku zatáčky). Závěrem ještě jedna věc, malé smyky si člověk může užívat a hrát si. Velký smyk přijde tak rychle, že se zpravidla řidič nezmůže na žádnou reakci. Sešlápnout spojku je základ. Jo a ještě jedna věc, plně sešlápnutá spojka se téměř neničí, nejhorší je nechat jí prokluzovat, jak to dělá spousta lidí při popojíždění v kolonách a zejména při popojíždění do kopce.
Maxx_Th
Re: plyn a nedotáčivý smyk
to s využitím celé šířky nemá nic splečného, pořád je to na hraně jako na hraně. Toho plynu musí být toliko aby auto neakcelerovalo. V tomto případě nejsou špéra nutné. A ste v plusu o jízdní odpory při použití spojky. Samo se špéry lépe, alespoň lidi tolik neblbnou a nejdou na takovou hranu.
t.varga
chtěl bych vědět
chtěl bych vědět, kdo mi radí, že "v zatáčce mějte nohu stále na spojce"
JSTE FAKT KOREKTNÍ AŽ HANBA
kajak v zakoně
Re: chtěl bych vědět
hehe.. Vás dva bych fakt chtěl vidět v zatáčce na ledu..
barb.udo
Jestli chcete dobrou radu ...
... pak rozhodně nejezděte s nohou na spojce ...
kajak v zakoně
Re: Jestli chcete dobrou radu ...
a kam bych si tu naohu jako měl dát...? Co bys doporučil..?
Glumik2
Re: A co když spojku nemám?
Každé auto má spojku.
Některá nemají spojkový pedál.
pekelný dědek
poučování
Nechápu,co nutí Idnes neustále řidiče poučovat co mají dělat.Myslím,že člověk,který má naježděno pár kilometrů....se těmhle radám jen pousměje.
habr
Re: poučování
právě, že se pousměje a potom někde visí v příkopu. Ale fakt je, že v Čechách padají moudří řidiči přímo z nebe, proto nepotřebují žádné, i když celkem známé informace k zopakování.
Mimochodem - mezi zkušenými řidiči se říká, že když auto v zatáčce začíná klouzat, tak je potřeba mu přidat (zejména u pohonu přední nápravou), protože ho kola v záběru vytáhnou. Ale už se neříká, že pokud se to povede, tak často auto "vypochoduje" do protisměru.
A ejhle - dnes instruktoři říkají takový "nesmysl" - vyšlápnout spojku aby se kola chytla. Tak kde je ta pravda vy řidiči kteří máte něco naježděno?
Junqueira
co to je zase za blbost
"vyzkouší průjezd uklouzaným obloukem v autě s automatickou
převodovkou: "Je to horší. Když to v zatáčce začne klouzat, nedá se
dělat skoro nic," zjistil. Musí si tedy dávat mnohem větší pozor na
nájezdovou rychlost."
v takovym pripade preci na automatu vyradim do neutralu, stejne jako ve vsech krizovych pripadech, kde se jinak pouziva spojka
habr
Re: co to je zase za blbost
Už vidím jak někdo hrabe po řadící páce když dostane smyk a pere se s volantem. Noha na spojku může šlapat automaticky, ale pouštět volant ve smyku ? - nauč mne to. Naposledy když mi auto ustřelilo na dálnici při přejíždění do druhého pruhu jsem stihl jediné -otočit jednou doleva, podruhé doprava volantem abych se v pruhu udržel. Sundat ruku z volantu - bez šance. Jediné co vím, že jsem skutečně podvědomě tu spojku vyšlápl protože mne rozhodila zadní náprava v záběru na ledě
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...