Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Videoautoškola národa: v zatáčce mějte nohu stále na spojce

Moc rychlý nájezd do zatáčky a všechno je špatně: řidič brzdí co to dá, točí volantem a auto si stejně dělá co chce a klouže ven z oblouku. Nacvičte si na bezpečném plácku, že brzdit v zatáčce s vytočenými koly je špatně.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

sibylle

26. 2. 2011 16:34
Ty woe,

já spojku nemám :-/

0 0
možnosti

DeathWillBeMyBride

23. 2. 2011 22:19
Zpomalení

Co je na tomto videu je zajímavé je to, že začal v obci zpomalovat až za značkou začátku obce. Toto video doporučuje stáhnout si třeba do telefonu a ukazovat měšťákům, kteří co nevidět zase začnou měřit tři centimetry za cedulí.

0 0
možnosti

síma25

25. 2. 2011 15:44
Re: Zpomalení

A vy myslíte, že policajty bude zajímat nějaký trapný video z idnesu a argument: "V televizi říkali..."? Každýmu je snad jasné, že určenou rychlostí má jet už v okamžiku, kdy míjí ceduli. Komu to jasné není, měl by vrátit řidičák.

0 0
možnosti

kenx

23. 2. 2011 7:39
plyn a nedotáčivý smyk

Zdravím, pročetl jsem si pár názorů níže a lidi, mějte rozum a tu spojku u předohrabu prostě sešlápěte. Nepokoušejte se nedotáčivý smyk řešit plynem. Tohle často nezvládnou ani závodní speciály se samosvorným diferenciálem a pilotem, co si do zatáčky dokáže najet s využitím plné šířky silnice i příkopu na odlehčené straně vozu (vnitřku zatáčky). Závěrem ještě jedna věc, malé smyky si člověk může užívat a hrát si. Velký smyk přijde tak rychle, že se zpravidla řidič nezmůže na žádnou reakci. Sešlápnout spojku je základ. Jo a ještě jedna věc, plně sešlápnutá spojka se téměř neničí, nejhorší je nechat jí prokluzovat, jak to dělá spousta lidí při popojíždění v kolonách a zejména při popojíždění do kopce.

0 0
možnosti

Maxx_Th

23. 2. 2011 9:11
Re: plyn a nedotáčivý smyk

to s využitím celé šířky nemá nic splečného, pořád je to na hraně jako na hraně. Toho plynu musí být toliko aby auto neakcelerovalo. V tomto případě nejsou špéra nutné.  A ste v plusu o jízdní odpory při použití spojky. Samo se špéry lépe, alespoň lidi tolik neblbnou a nejdou na takovou hranu.

0 0
možnosti

Svent

23. 2. 2011 7:24
Když začneš mít pocit, že se auto smeká

, přečti si tento návod;-D

0 0
možnosti

t.varga

22. 2. 2011 23:27
chtěl bych vědět

chtěl bych vědět, kdo mi radí, že "v zatáčce mějte nohu stále na spojce" 

JSTE FAKT KOREKTNÍ AŽ HANBA ;-€

0 0
možnosti

kajak v zakoně

22. 2. 2011 23:46
Re: chtěl bych vědět

hehe.. Vás dva bych fakt chtěl vidět v zatáčce na ledu.. ;-DR^

0 0
možnosti

barb.udo

22. 2. 2011 21:16
Jestli chcete dobrou radu ...

... pak rozhodně nejezděte s nohou na spojce ...

0 0
možnosti

kajak v zakoně

22. 2. 2011 22:26
Re: Jestli chcete dobrou radu ...

a kam bych si tu naohu jako měl dát...? Co bys doporučil..?

0 0
možnosti

Jarda4

22. 2. 2011 20:23
A co když spojku nemám?

:-/

0 0
možnosti

Glumik2

22. 2. 2011 21:23
Re: A co když spojku nemám?

Každé auto má spojku.

Některá nemají spojkový pedál.;-)

0 0
možnosti

pekelný dědek

22. 2. 2011 18:14
poučování

Nechápu,co nutí Idnes neustále řidiče poučovat co mají dělat.Myslím,že člověk,který má naježděno pár kilometrů....se těmhle radám jen pousměje.

0 0
možnosti

habr

22. 2. 2011 18:32
Re: poučování

právě, že se pousměje a potom někde visí v příkopu. Ale fakt je, že v Čechách padají moudří řidiči přímo z nebe, proto nepotřebují žádné, i když celkem známé informace k zopakování.

Mimochodem - mezi zkušenými řidiči se říká, že když auto v zatáčce začíná klouzat, tak je potřeba mu přidat (zejména u pohonu přední nápravou), protože ho kola v záběru vytáhnou. Ale už se neříká, že pokud se to povede, tak často auto "vypochoduje" do protisměru.

A ejhle - dnes instruktoři říkají takový "nesmysl" - vyšlápnout spojku aby se kola chytla. Tak kde je ta pravda vy řidiči kteří máte něco naježděno?

0 0
možnosti

MerlinMagic

22. 2. 2011 17:35
Má vůbec cenu

se k tomuto vyjadřovat? Nemá!

0 0
možnosti

kajak v zakoně

22. 2. 2011 22:28
Re: Má vůbec cenu

dík za názor..

0 0
možnosti

Junqueira

22. 2. 2011 16:39
co to je zase za blbost

"vyzkouší průjezd uklouzaným obloukem v autě s automatickou

převodovkou: "Je to horší. Když to v zatáčce začne klouzat, nedá se

dělat skoro nic," zjistil. Musí si tedy dávat mnohem větší pozor na

nájezdovou rychlost."

v takovym pripade preci na automatu vyradim do neutralu, stejne jako ve vsech krizovych pripadech, kde se jinak pouziva spojka

0 0
možnosti

habr

22. 2. 2011 18:38
Re: co to je zase za blbost

Už vidím jak někdo hrabe po řadící páce když dostane smyk a pere se s volantem. Noha na spojku může šlapat automaticky, ale pouštět volant ve smyku ? - nauč mne to. Naposledy když mi auto ustřelilo na dálnici při přejíždění do druhého pruhu jsem stihl jediné -otočit jednou doleva, podruhé doprava  volantem abych se v pruhu udržel. Sundat ruku z volantu - bez šance. Jediné co vím, že jsem skutečně podvědomě tu spojku vyšlápl protože mne rozhodila zadní náprava v záběru na ledě

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...