Diskuze
Avia oslaví století koncem naftových náklaďáků, přejde na elektropohon
Děkujeme za pochopení.
H98o93n91z85a 96T13a59r
Měli by nabídnout plug- in- hybrid (město elektřina / mimo město spalovák )
Ford Tranzit
Plug-in hybridní dodávky mohou zlepšit ovzduší ve městech, ukázala studie Fordu
Celkem 75 % jízd, uskutečněněných během zkoušek v centrálním Londýně, dokázaly vozy absolvovat na bezemisní elektrický pohon. V širším Londýně to bylo 49 %.
D94a37v13i21d 16K45n28a40p66e57k
rozumim tomu dobre, ze jeste neni zadny koncept elektronakladaku, zadni dodavatele dilu a oni konci s produkci naftaku, aby mohli prejit na elektroauta?
neboli zavreni fabriky.
H90o89n53z33a 97T84a30r
T17o93m54á86š 33L88e37t22a75v50k15a
Dvanáctituna má užitnou hmotnost bez nástavby 8t.
Takže postavíme na ni třeba nosič kontejnerů a jsme na sedmi tunách užitné hmotnosti, mínus kontejner cca 500 kg. Takže uz máme 6,5 t uzitnou hmotnost. Tohle auto bude nové stát zhruba 1300000 kč. Iveco stejná cena. Daf, Renault, Volvo bude o kilo dražší. Mercedes a MAN ještě o dalších sto tisíc víc. Vše stejná užitná hmotnost. Které auto si potencionální zákazník vybere? Avie to nebude.
A k meritu věci. Kolik bude užitná hmotnost u takového nákladního auta, když bude na baterky? 2-3 tuny? Jaký bude dojezd? Servis? Životnost?
Dnes se běžně dají koupit nákladní vozy na cng. To je v nákladní dopravě možná budoucnost. Baterie určitě ne. Jsou prostě těžké a tím se snižuje užitná hmotnost. Takové vozidlo je neefektivní, neekonomické a navzdory všem ekolhářům neekologické.
P24e96t53r 29D20r87a16p86a13l
no, těžko tam budou 3 tuny baterek. právě u užitkových vozidel je poměr hmotnosti baterky k užitečné hmotnosti mnohem výhodnější, než u osobáků
O97l61i 84H50a75n54z63a36l
Svého času...nejrychlejší náklaďák.
V každé koloně jel na prvním místě.
H19o14n20z77a 35T11a40r
Avia se vyrábi v elektrické verzi od 2009
Mnohem atraktývnější by byla verze plug- in- hybrid
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...