Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Barum Bravuris - nová pneumatika pro náročné nabízí chytrou volbu

  13:37aktualizováno  13:37
V letošním roce přichází na trh společnost Barum Continental Otrokovice s významnou novinkou - letní pneumatikou nové generace BARUM, nesoucí obchodní označení BRAVURIS. Pneumatiky BARUM BRAVURIS charakterizuje excelentní poměr ceny k celkové kvalitě, životnosti, mimořádným jízdním vlastnostem, výkonům a komfortu.

Novinka je určena především pro dynamicky se rozvíjející skupinu rychlých automobilů, pro které jsou zapotřebí pneumatiky rychlostních kategorií H, V a ZR (tj. pro rychlosti do 210, 240 a více než 240 km/h) a bude dodávána v nejběžnějších rozměrech 14", 15", 16" a 17", s profilovými čísly 65, 60, 55, 50 a 40.

Pneumatiky BARUM BRAVURIS jsou přímým nástupcem od roku 1995 nejprodávanějšího typu letních plášťů značky Barum - Bravura. Ten si svoji mimořádnou oblibu získal zejména díky velmi dobrým jízdním vlastnostem na mokré i suché vozovce, vysoké životnosti i atraktivitě vzhledu dezénu.

Při konstrukci a vývoji nové pneumatiky BARUM BRAVURIS bylo využito nejen nejnovějších poznatků, ale také špičkových technologií s návazným ověřováním při náročných počítačových simulacích i mimořádně důkladných jízdních testech. Jedním z originálních řešení, aplikovaných na typu BRAVURIS je např. koncepce plochého nárazníku BBS (Barum Belt System), který v kombinaci s moderní běhounovou silika směsí a dalšími konstrukčními prvky dezénu, přispěl k prodlužení životnosti pneumatiky BRAVURIS o téměř 30%, ve srovnání s předcházející generací letních plášťů Barum.

Moderní běhounová silika směs u pneumatik BARUM BRAVURIS přispívá k výraznému krácení brzdné dráhy vozidla, a to nejen na suché, ale především na mokré vozovce. Nová konstrukce umožnila snížení hlučnosti a spotřeby vozidla díky snížení valivého odporu, ve srovnání s předcházející generací pneumatik.

BARUM BRAVURIS jsou pneumatiky pro vysoké rychlosti. Proto jsou důležité také jejich vlastnosti z hlediska bezpečnosti jízdy nejen za sucha, ale i na mokré vozovce. Atraktivní, směrové řešení šípovitě uspořádaných a bohatě dimenzovaných příčných drážek je kombinováno s bohatě dimenzovanými obvodovými drážkami.

Originální řešení dezénu pneumatiky BARUM BRAVURIS umožňuje nejen vynikající brzdné a záběrové vlastnosti, ale také velmi účinný odvod vody z míst kontaktu pneumatiky s mokrou vozovkou, resp. při rychlé jízdě na souvislé vodní vrstvě a v loužích. Konstrukce a tvarové uspořádání dezénu tak přispívá k výraznému snížení možnosti vzniku aquaplaningu, a to nejen v podélním směru, tj. při jízdě po dálnici, ale i příčně, např. v zatáčkách, nebo na úzkých klikatých cestách regionálního charakteru.

Je známou skutečností, že pneumatiky jsou dnes brány jako estetický doplněk vozidla a tomu musí odpovídat i jejich vzhled. Vlastní dezén běhounu pneumatik BARUM BRAVURIS je proto konstruován s maximálním důrazem na dosažení vynikajících jízdních vlastností a komfortu, současně není nijak opomenut jeho dynamický vzhled a esteticky přitažlivé uspořádání. Je nesporné, že i v tomto ohledu předčí BARUM BRAVURIS pneumatiky daleko zvučnějších jmen.

Pneumatiky Barum si v průběhu let získaly pověst osvědčených, velmi kvalitních a zákaznicky oblíbených výrobků. Nová generace všestranně atraktivních pneumatik BARUM BRAVURIS na tuto tradici navazuje, a současně představuje další stupeň mimořádně zajímavé nabídky obutí pro rychlá auta. Barum Continental tak opět cíleně zvedá pomyslnou laťku v soutěži o přízeň zákazníků, v duchu svého nového hesla - "Barum znamená chytrou volbu".

Tuto novinku v rozměrech:

175/65 R14   205/40 R17
185/60 R14   205/65 R15
185/65 R14  215/40 R16
185/65 R15  215/40 R17
195/65 R14  235/40 R17
195/65 R15

si můžete již nyní objednat se 7% slevou na internetových stránkách www.barum.cz

 

 

Nové pneumatiky Barum Bravuris s pásem a s drážkou.

Autor:




Nejčtenější

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Test zimních pneumatik pro SUV
Suverenita SUV je v zimě zrádná. Pohon všech kol zimní gumy nenahradí

„Kvalitní zimní pneumatiky jsou bezpodmínečně nutné i u pohonu všech kol,“ varují odborníci, kteří otestovali pláště pro velká SUV v rozměru 235/55 R 17. Ty...  celý článek

Ford Fiesta
Prodeje malých aut rostou, Evropané si dopřávají dražší provedení

S 1,8 milionu prodaných vozů je kategorie malých aut v prvním pololetí letošního roku stále nejpopulárnější automobilovou třídou. Ale není tomu tak díky ceně,...  celý článek

Partisan One
Autofotka týdne: Nejdrsnější offroad Partisan je jako z české stavebnice

Pár dobrých věcí naše země v pupku Evropy světu přeci jen dala, jednou z nich je stavebnice Merkur. Juri Postnikov si s ní určitě musel hrát, jinak by ho...  celý článek

Kia Carens - front
Autocentral: Test Kia Carens 1.7 CRDi

Značka Kia se těší čím dál tím větší oblibě. Jaká je Kia Carens 1.7 CRDi, ohlodávaná tři roky zubem času?   celý článek

Další z rubriky

Volvo od roku 2019 nabídne pouze elektrická či hybridní auta
Evropa je pozadu ve výrobě baterií pro elektroauta

Evropská komise má zájem o vytvoření konsorcia typu Airbusu, které by spojilo přední evropské společnosti s cílem vyvíjet technologie pro baterie. V této...  celý článek

Mluvčí ÚAMK Petr Vomáčka (vlevo) a odborník na problematiku emisí Libor...
ROZSTŘEL: Za problémy s filtry pevných částic může zanedbaná údržba

Ovzduší znečišťuje také doprava. Mezi nejnebezpečnější znečišťovatele patří naftová auta s poškozenými či odstraněnými filtry pevných částic. Proč je auta mají...  celý článek

Řidič, volant, řízení
Jezdíte v autě, nebo latríně? Ukliďte si i klimatizaci

Čas prosezený v autě už pomalu konkuruje tomu strávenému v obývacím pokoji na gauči. Za volantem tráví většina řidičů takovou dobu, že na čtyřech kolech jedí,...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.