Diskuze
Diesel není odepsaný, elektřina ho dlouho nenahradí, předpovídá expert
Děkujeme za pochopení.
T35o91m79á56š 93C17o16u55b33a62l
Řešení jsou levne baterie ktere budu moct vymenit kdekoliv po ceste nebo dama v garazi. Pres den se mi nabije pres solar ja prijedu jednoduse ji prehodim do auta a hotovo. To same u cerpaci stanice. Prijedu zaplatim si nabytou baterii prazdnou tam necham a nazdar. Az tohle bude fungovat tak se mozna el auta prosadi.
T56o69m54á73š 11V80a46l51d90e57r
Zase expert a stačí počkat rok dva a uvidíme, že je vedle jak ta jedle se svou hlubokou analýzou. Povrchně vám analýzu mohu napsat také.
J29a94n 72D28l14o62u96h47ý
Ja myslim ze diesel to ma u osobaku a dodavek secteny, bude v mensine. Jiz dnes iveco udava realne statistiky u dodavek, kde pri najeti 1 000 000km jsou naklady na servis CNG dodavky polovicni oproti dieselu. V pripade LPG zadne takove statistiky neexistuji, ale je to jeste levnejsi technologie nez CNG a brutalne levnejsi technologie nez diesel. Ono nejak postrada smysl jezdit na naftu kdyz spotreba se lisi dnes sotva o litr!!!
J41a59n 43T77a92r84a63b75a
Spotřeba se liší o litr u nákupních tašek. Tam, samozřejmě diesel nemá smysl (pokud kdy měl). Čím je to větší, težší a silnější, tím větší smysl to dává.
V21i50t 24C19h58a10l46u83p66a
Jo kdysi ty diesly neci vydrzely. Pak do nich banda demen*u nastrkala nesmysly typu dpf, scr, egr, turbo a ejhle ono se to kazi, a oprava stoji drahe penizky. Jo zlata atmosfera benzin....
L61a52d41i20s67l23a72v 28J77o75d68l19o35v68s94k37i
Myslím, že dokud elektromobil nezvládne na jedno nabití ujet aspoň 500-700km a opětovné plné nabití do deseti minut, bude konkurenceschopný jen na krátké pojíždění po městě a protože většina rodin má jen jedno auto a občas jezdí i delší trasy, tak je klasické auto zatím stále jasnou volbou.
J80a98n 28D58l87o60u65h81ý
Problem je hlavne cena. Staci si najit smesnou nabidku bmw i3 na operak oproti smradlavymu dieselovymu bmw 3. Bavim se cena vs ujete km za rok.
P97a30v34e56l 59S97o81b98o89t86k72a
nic než zoufalost - za pár let vás s dieselem nepustí do žádné větší dětiny.
J45i80ř40í 10K85r59u66t94i41l
Kdyby Helmut - expert dal dva obrázky, pro Helmuta a pro jistotu barevné, dieselového motoru a elektromotoru tak snad jen expert nerozezná rozdíl.
Klasický motor se skládá kolem sedmi set součástek. Součástky elektromotoru mohu vyjmenovat, stator, rotor, víka, uhlíky a fertig. Jenže co by dělali němečtí soudruzi když vše mají postavené na klasice, 700 součástek minimálně.
V67á54c77l48a84v 78P19o96u54s81t18k41a
Je skutečně s podivem, že i přes nechutně velké dotace ty elektromobily s jednoduchými motory nikdo nekupuje.... čím to asi bude...
Z84d33e72n94ě70k 17P34a90v94l15i59š
Vážení diskutující, rád bych věděl kdo z vás si skutečně koupil elektroauto, případně to v nejbližší době plánuje. Jinak je to mlácení prázdné slámy.
M12a83r52t25i58n 22K32a41r93á55s34e95k
Ja to planuju az se s necim kloudnym vytasi VW - tj tak 2020, 2021....
Dnesni EV nema moc smysl kupovat....
J43a92n 71Š59t68ě79d41r11ý
Jezdím každý den do práce 25 km a to samé zpátky. Okresky, obchvat, zácpa. Mám dům a rychlodobíjecí stanici vidím z okna v práci. Na dovolenou létám letadlem a auto si půjčím až tam. Pro mě je elektromobil ideální auto. Dokud jsem do něj nesedl, zastával jsem většinový názor. Máme v práci bmw i3, dojezd 260 km, nabití za 40-60 minut na 80%. Kdykoliv mohu, jezdím s ním. Oproti Octavii 1.6 TDI, kterou jezdím normálně, tohle auto chytne za srdce a jízda je zážitek. 1,2 milionu bych za to ale fakt nedal, ani kdybych je měl. Asi jako všichni, a proto je zatím u nabíječek relativně volno :-)
Z90d85e14n94ě16k 37P90a87v59l70i49š
Našel jsem technická data bmw i3, spotřeba energie na 100 km 14,3 kWh, v ČR se elektřina z více než 50% vyrábí v uhelných elektrárnách, tedy na 100 km jízdy je nutno spálit minimálně 7 kg uhlí. Ekologie horší než u nafťáku.
H62o94n74z63a 41T62a60r
Co se od té doby změnilo ?
Kdo zabil elektromobil ? Who Killed the Electric Car ? CZ dabing, NOVA, Sony Pictures Classics.
https://www.youtube.com/watch?v=96AIBYwNs4M
Revenge of the Electric Car: Documentary Full 1080p HD
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Přípravář staveb/rozpočtář
PAMÁTKY TÁBOR, s.r.o.
Jihočeský kraj
nabízený plat:
40 000 - 50 000 Kč