Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Diesel není odepsaný, elektřina ho dlouho nenahradí, předpovídá expert

V roce 2018 zažije diesel renesanci, předpovídá německý expert na autoprůmysl Helmut Becker. Podle něj nemůže dnes módní a protežovaný elektropohon z krátkodobého, ale ani dlouhodobého hlediska nahradit spalovací motory. „Za stávajících podmínek je elektroauto pro masový trh absolutně nevhodné,“ říká.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Řešení jsou levne baterie ktere budu moct vymenit kdekoliv po ceste nebo dama v garazi. Pres den se mi nabije pres solar ja prijedu jednoduse ji prehodim do auta a hotovo. To same u cerpaci stanice. Prijedu zaplatim si nabytou baterii prazdnou tam necham a nazdar. Az tohle bude fungovat tak se mozna el auta prosadi.

0 0
možnosti

Zase expert a stačí počkat rok dva a uvidíme, že je vedle jak ta jedle se svou hlubokou analýzou. Povrchně vám analýzu mohu napsat také.:-)

0 0
možnosti

J29a94n 72D28l14o62u96h47ý

21. 1. 2018 10:40

Ja myslim ze diesel to ma u osobaku a dodavek secteny, bude v mensine. Jiz dnes iveco udava realne statistiky u dodavek, kde pri najeti 1 000 000km jsou naklady na servis CNG dodavky polovicni oproti dieselu. V pripade LPG zadne takove statistiky neexistuji, ale je to jeste levnejsi technologie nez CNG a brutalne levnejsi technologie nez diesel. Ono nejak postrada smysl jezdit na naftu kdyz spotreba se lisi dnes sotva o litr!!!

0 1
možnosti

J41a59n 43T77a92r84a63b75a

21. 1. 2018 14:16

Spotřeba se liší o litr u nákupních tašek. Tam, samozřejmě diesel nemá smysl (pokud kdy měl). Čím je to větší, težší a silnější, tím větší smysl to dává.

1 0
možnosti

V21i50t 24C19h58a10l46u83p66a

20. 1. 2018 21:56

Jo kdysi ty diesly neci vydrzely. Pak do nich banda demen*u nastrkala nesmysly typu dpf, scr, egr, turbo a ejhle ono se to kazi, a oprava stoji drahe penizky. Jo zlata atmosfera benzin....

1 0
možnosti

J59a35n 82D54l93o63u39h29ý

21. 1. 2018 10:35

Podekujte eu

0 1
možnosti

Myslím, že dokud elektromobil nezvládne na jedno nabití ujet aspoň 500-700km a opětovné plné nabití do deseti minut, bude konkurenceschopný jen na krátké pojíždění po městě a protože většina rodin má jen jedno auto a občas jezdí i delší trasy, tak je klasické auto zatím stále jasnou volbou.

1 0
možnosti

J80a98n 28D58l87o60u65h81ý

21. 1. 2018 10:42

Problem je hlavne cena. Staci si najit smesnou nabidku bmw i3 na operak oproti smradlavymu dieselovymu bmw 3. Bavim se cena vs ujete km za rok.

0 0
možnosti

nic než zoufalost - za pár let vás s dieselem nepustí do žádné větší dětiny.

0 1
možnosti

Kdyby Helmut - expert dal dva obrázky, pro Helmuta a pro jistotu barevné, dieselového motoru a elektromotoru tak snad jen expert nerozezná rozdíl.

Klasický motor se skládá kolem sedmi set součástek. Součástky elektromotoru mohu vyjmenovat, stator, rotor, víka, uhlíky a fertig. Jenže co by dělali němečtí soudruzi když vše mají postavené na klasice, 700 součástek minimálně.

1 2
možnosti

Je skutečně s podivem, že i přes nechutně velké dotace ty elektromobily s jednoduchými motory nikdo nekupuje.... čím to asi bude...

4 2
možnosti

Vážení diskutující, rád bych věděl kdo z vás si skutečně koupil elektroauto, případně to v nejbližší době plánuje. Jinak je to mlácení prázdné slámy.

1 0
možnosti

Ja to planuju az se s necim kloudnym vytasi VW - tj tak 2020, 2021....

Dnesni EV nema moc smysl kupovat....

1 0
možnosti

Jezdím každý den do práce 25 km a to samé zpátky. Okresky, obchvat, zácpa. Mám dům a rychlodobíjecí stanici vidím z okna v práci. Na dovolenou létám letadlem a auto si půjčím až tam. Pro mě je elektromobil ideální auto. Dokud jsem do něj nesedl, zastával jsem většinový názor. Máme v práci bmw i3, dojezd 260 km, nabití za 40-60 minut na 80%. Kdykoliv mohu, jezdím s ním. Oproti Octavii 1.6 TDI, kterou jezdím normálně, tohle auto chytne za srdce a jízda je zážitek. 1,2 milionu bych za to ale fakt nedal, ani kdybych je měl. Asi jako všichni, a proto je zatím u nabíječek relativně volno :-)

5 0
možnosti

Našel jsem technická data bmw i3, spotřeba energie na 100 km 14,3 kWh, v ČR se elektřina z více než 50% vyrábí v uhelných elektrárnách, tedy na 100 km jízdy je nutno spálit minimálně 7 kg uhlí. Ekologie horší než u nafťáku.

5 2
možnosti

H62o94n74z63a 41T62a60r

19. 1. 2018 20:57

Co se od té doby změnilo ?

Kdo zabil elektromobil ? Who Killed the Electric Car ? CZ dabing, NOVA, Sony Pictures Classics.

https://www.youtube.com/watch?v=96AIBYwNs4M

Revenge of the Electric Car: Documentary Full 1080p HD

https://www.youtube.com/watch?v=ru89x1jmpq4

1 0
možnosti
  • Nejčtenější

Čínský Dongfeng v Česku odpálí cenovou bombu. Elektrický Box bude za půl milionu

10. dubna 2024  12:51,  aktualizováno  13:15

Součástí uvedení modelů luxusní značky Voyah státního čínského koncernu Dongfeng bylo i představení...

První jízda: Kodiaq si škodováci na rozloučenou se spalováky vymazlili

11. dubna 2024

S novým Kodiaqem si Škoda mohla vyhrát. Tým Jiřího Dytrycha, šéfa projektů spalovacích aut značky,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet

15. dubna 2024

Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...

V Boleslavi začala výroba nové Octavie. Za půl roku ji Škoda odstěhuje

9. dubna 2024  16:30

Škoda Auto začala v hlavním mladoboleslavském závodě s výrobou modernizovaného modelu Octavia. Ve...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Zemřel šéf slavného studia Pininfarina, jež obléklo Zetor, Ferrari i Mattoni

13. dubna 2024

Zemřel Paolo Pininfarina, šéfovi legendární designérské společnosti Pininfarina bylo 65 let....

Německý boj o klima. Ministr dopravy děsí řidiče plány na zákazy jízdy

17. dubna 2024

Německý ministr dopravy Volker Wissing vystrašil miliony německých řidičů slovy o možných plošných...

Jaké jsou vyhlídky autoprůmyslu v Evropě? Diskutovat budou experti i politici

17. dubna 2024

Sledujte debatu o konkurenceschopnosti Evropské unie, budoucnosti automobilového průmyslu, cílech...

Čínské Chery začínalo s fejkovým toledem. Ze Španělska chce nyní dobýt Evropu

17. dubna 2024

Chery se stane první čínskou automobilkou, která bude mít v Evropě svoji továrnu. Bude to právě ve...

Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob

17. dubna 2024

Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...

Měsíc bez starostí s BEBELO® Milk 2: Vyhrajte zásobu mléka pro miminko
Měsíc bez starostí s BEBELO® Milk 2: Vyhrajte zásobu mléka pro miminko

Zajistěte svému miminku to nejlepší hned od začátku s BEBELO® Milk 2, které je pečlivě vyvinuté pro harmonický růst a vývoj vašeho dítěte. Mléko...