Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Bentley Continental Flying Spur: atlet v žaketu jezdí tři sta

  15:14aktualizováno  15:14
Chování má pravého britského aristokrata a vypracované tělo atleta. Nejrychlejší sériový sedan světa je tu - Bentley Continental Flying Spur. Ocelové srdce, burácející s výraznou pomocí dvou turbodmychadel, dává 552 koní výkonu. Co na tom, že si jej vypůjčilo od "plebsu" z Wolfsburgu... alespoň motoru v Audi A8 a Phaetonu "vychytali mouchy" . Správný britský gentleman také nejdříve nechá svůj nový oblek ošoupat sluhovi.

A kolik že to jeho lordstvo může jezdit? Až 306 kilometrů v hodině.

Na stovku umí dva a půl tuny těžká limuzína vystřelit za pět sekund.

Během třech měsíců už druhá premiéra z rodu bentleyů. V Detroitu se představil, vcelku nečekaně, kabriolet Arnage Drophead Coupé, na čtyřdveřový continental už se těší Ženeva.

Bentley musí jít, jak se na automobilovou "smetánku" sluší a patří, proti všem zvyklostem.

Všechny automobilky světa nejprve představí čtyřdveřovou verzi nového modelu a následně přidávají další karosářské varianty (kupé, kombi, kabrio...).

Bentley Continental GT - nefalšované sportovní kupé kategorie GT se už nějaký ten rok po silnicích prohání a pro změnu vyšlapává cestičku přijíždějícímu čtyřdveřovému usedlejšímu sourozenci.

Víte, co má společného Bentley Continental Flying Spur a Škoda Octavia Combi první generace?

Pokud řeknete, že mateřský koncern Volkswagen, také to nebude špatně.

Tato dvě auta toho mají ale společného více?

Vylosovaný výherce dostane tričko IDNESu.

Vážení čtenáři, soutěž byla ukončena 15. 2. 2005 ve 14:00h. Správná odpověď: Belgického designéra Dirka van Braeckela.

Aerodynamické a jiné hlouposti na karoserii bentleye nenalezneme, aristokrata musíme poznat, i kdyby byl v montérkách.

Z mohutné, svalnaté karoserie vyzařuje nadřazenost, hlavní důraz je kladen na čistotu tvarů.

Každičký centimetr čtvereční interiéru, vyvedeného v kůži a dřevě, je nasáklý luxusem.

Všechno, ale opravdu všechno, je obsaženo v základním (jediném) stupni výbavy. Všechno co si smrtelník umí - i neumí - představit, na palubě Bentleye Continental Flying Spur najde.

Jediná volba, pomineme-li trauma při výběru barevné kombinace, čeká kupce při rozhodování se mezi čtyř a pětisedadlovou konfigurací interiéru.

V případě čtyřsedadlové verze čekají na cestující vzadu dvě křesla polohovatelná ve všech směrech.

Hádat se posádka nebude ani při ovládání klimatizace, je čtyřzónová.

Každému exempláři Bentleye Continental Flying Spur padne za oběť jedenáct zvířat. Přesně tolik kožek je totiž potřeba na pokrytí interiéru ušlechtilým čalouněním.

Šestilitrový dvanáctiválec biturbo s uspořádáním válců do W pohání všechna čtyři kola silou 552 koní (405 kW). Řidič je kočíruje s pomocí šestistupňové automatické převodovky, kterou lze sekvenčně řadit pádly pod volantem. Údaj o velikosti maximálního točivého momentu výrobce tají, jeho maxima se řidič dočká, až ručka otáčkoměru překoná 1600 otáček.

Cena? Pokud vás zajímá, nemáte na něj!

Šestilitrový dvanáctiválec ve tvaru W bitrubo pohání všechna čtyři kola silou 552 koní (405 kW).

Chování pravého britského aristokrata a vypracované tělo atleta.

Nejrychlejší sériový sedan světa je tu - Bentley Continental Flying Spur.

Každičký centimetr čtvereční interiéru, vyvedeného v kůži a dřevě, je nasáklý luxusem.

Jediná volba, pomineme-li trauma při výběru barevné kombinace, čeká kupce při rozhodování se mezi čtyř a pětisedadlovou konfigurací interiéru.

Ocelové srdce, burácející s výraznou pomocí dvou turbodmychadel, dává 552 koní výkonu.

A kolik že to jeho lordstvo může jezdit? Až 306 kilometrů v hodině. Na stovku umí dva a půl tuny těžká limuzína vystřelit za pět sekund.

Bentley musí jít, jak se na automobilovou "smetánku" sluší a patří, proti všem zvyklostem.

Autoři: ,






Nejčtenější

Toyota Tj Cruiser
Autofotka týdne: Toyota zkřížila SUV s dodávkou

Crossovery, to jsou dnes módní auta křížící SUV s kdečím. Obvykle to ovšem končí u vcelku konvenčně tvarovaných aut. U Toyoty se ale odvázali, jejich koncept...  celý článek

Sbírka starých škodovek trutnovského spolku Reincars.
Jejich vášní jsou staré škodovky, nadšenci jich obnovili už tři desítky

Je jich šest a spojuje je láska ke starým škodovkám. Členové trutnovského spolku Reincars dávají desítky let starým automobilům nový život.  celý článek

Mnohé recyklační továrny stále spoléhají na ruční práci.
Čínu zavalily použité baterie z elektromobilů. V recyklaci leží miliardy

Čínské recyklační továrny, které se specializují na likvidaci elektroniky, před sebou mají novou výzvu. V zemi prudce roste prodej elektromobilů, které...  celý článek

Nejhorší je dát si dopředu nové zimní pneumatiky a vzadu nechat ojeté
VIDEO: Kdo šetří a kupuje jen dvě nové zimní gumy, měl by je dát dozadu

Doba přezouvání na zimní obutí začíná. Měníte jen dvě pneumatiky? Dejte je na zadní nápravu auta i přesto, že vaše auto má poháněná přední kola.  celý článek

Potašový důl na těžbu kobaltu v americkém Utahu
Kobalt může nabourat velkolepé plány na elektrickou budoucnost aut

Češi se seznámili za posledních několik týdnů dopodrobna s lithiem, tento kov ovšem není jediným, po kterém pasou výrobci akumulátorů. Mnohem větší patálie...  celý článek

Další z rubriky

Jaguar E-Pace
E-Pace je nejmenší jaguar pro masy. Zas to zkouší s pohonem předních kol

Tradiční britská značka se mění. Většinu její nabídky sice stále tvoří sportovní sedany, ale v počtu prodaných aut brzy získají převahu SUV. Stačit bude, když...  celý článek

SsangYong Rexton
Rexton je po 16 letech nový. Offroadové techniky se nevzdal

V době, kdy nová generace u teréňáku znamená hlavně nárůst luxusu nebo rovnou odklon od jízdy v terénu, se SsangYong rozhodl postavit zcela nový model, který...  celý článek

Elektrická tříkolka Nobe
Autofotka týdne: Nádherná elektrotříkolka z Estonska

Zatím je to jen počítačová vizualizace, pokud ale tvůrci seženou peníze na vývoj a start výroby, bude to parádní retro odkazující na italskou designérskou...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.