Kabriolet se pochopitelně liší tvarem od A sloupku rámujícího čelní sklo. Skelet karoserie je o dvacet procent lehčí a o pět procent tužší než u předchůdce, silueta je také delší a nižší. Auto naživo působí neuvěřitelně majestátně a velké množství chromu naznačuje, že Bentley myslí na čínské zákazníky. Celému světu se jistě bude líbit promyšlená grafika předních i zadních světlometů.
Fotogalerie |
Stažení či natažení plátěné střechy nového Continentalu GT Convertible zabere devatenáct sekund. Manipulace se střechou je možná až do rychlosti padesát kilometrů v hodině. Zájemci o nové Bentley mohou vybírat ze sedmi různých barevných provedení střechy. Nabídka poprvé zahrnuje také autentickou tvídovou tkaninu.
Automobilka se chlubí tím, že interiér nového Convertible je stejně dobře odhlučněný jako předchozí generace kupé Continental GT. O komfort při jízdě se staženou střechou za nepříznivého počasí se stará systém vyhřívání oblasti šíje, který nově umožňuje nastavení vyšší teploty a zároveň se vyznačuje tišším chodem. K dispozici je i vyhřívání sedadel, volantu a loketní opěrky.
Stejně jako exteriér vychází z dříve představeného kupé i interiér. Samozřejmostí jsou špičkové materiály, bezchybné dílenské zpracování a nejmodernější technika. Při prvním statickém seznámení nás překvapilo poměrně velké množství tlačítek na středovém panelu a nadchlo skvělé rozlišení obou displejů. Zajímavou funkci má středový panel, 12,3“ displej multimediálního systému se umí otočit a schovat, takže místo displeje vidíte jen analogové přístroje v ozdobném obložení přístrojovky.
Za zmínku také stojí přední světlomety Matrix LED či audiosystém Naim s 18 reproduktory, zesilovačem o výkonu 2200 W, aktivními basovými reproduktory v předních sedadlech a osmi režimy zvuku. Dalším klíčovým prvkem vozu je nejnovější generace adaptivních tlumičů CDC, která nepřetržitě optimalizuje tlumicí síly, a tím i jízdní komfort.
Standardní nabídka barev zahrnuje sedmnáct laků karoserie, přičemž rozšířená nabídka čítá až sedmdesát odstínů. Na výběr je také patnáct různých luxusních koberců, osm odlišných, ručně vyráběných ozdobných obložení a patnáct druhů kůže pro čalounění interiéru.
V sériové výbavě má nový Continental GT se skládací střechou 21“ kola s pěti trojitými paprsky. Za příplatek jsou kola s deseti paprsky nebo 22“ kola s pěti otevřenými paprsky. Všechny tři typy kol jsou nabízeny s výběrem deseti leštěných a lakovaných povrchových úprav.
O pohon nového anglického kabrioletu se stará zážehový šestilitrový dvanáctiválec, který má výkon 635 koní při 6 000 min-1 a točivý moment 900 Nm dostupný od 1 350 do 4 500 min-1. Motor je vybavený deaktivací poloviny válců a spolupracuje s osmistupňovou automatickou převodovkou a aktivním pohonem všech kol. Zrychlení z 0 na 100 kilometrů v hodině je i přes pohotovostní hmotnost 2 414 kilogramů otázkou pouhých 3,8 sekund a maximální rychlost je 333 kilometrů v hodině. Automobilka uvádí průměrnou spotřebu v kombinovaném provozu rovných čtrnáct litrů na sto kilometrů.