Diskuze
Benzinové motory dnes špiní víc než diesely. Řešení je chabé a opožděné
Děkujeme za pochopení.
J82i42ř86í 92S46a16p22o80u44š70e93k
Všechno bych zakázal.Hlavně všechny zelený strany.
K60a78r82e18l 43V69y65d29r17a
Abych byl čistě ekologický, musel bych chodit pěšky s batohem a s trakařem, který bych mazal rostlinným olejem. Nebo bych jezdil na kole.
Vznikl by problém neúnosného množství trakařů a jízdních kol ve městech? Asi ano, jízdní kola a elektro-kola jsou skladnější než trakaře a v poměru vyprodukovaného uhlíku, oxidu uhelnatého a uhličitého jsou mnohokrát lepší než jakékoli vozidlo se spalovacím motorem.
Jsem za to, aby se v Evropské unii dala pouze jednoprocentní (01,00%) daň na jízdní kola a tříkolky.
Klidně po mně házejte boty nebo rajčata, ale nejekologičtější je, když jsou drahé pohonné hmoty. Od kamaráda z Řecka vím, že v době kulminace finanční krize po Athénách nejezdilo skoro vůbec nic.
Auto prostě je ekologická zátěž (s ať spalovacím nebo elektrickým motorem). Doma také jedno máme. Otázka zní, nakolik dokážeme žít s představou, že každou jízdou do obchodu nebo k příbuzným ničíme životní prostředí a co jsme ochotni dělat pro snížení negativních dopadů našeho života. Jako malý kluk jsem při lesních brigádách mohl vysázet tak sto stromů, co ještě víc můžu udělat pro životní prostředí.
Ilustrativní odkaz:
J79i16ř58í 31K98o45v89a76ř81í14k
No, podle dánské studie, 15 největších nákladních lodí vypustí víc nežádoucích látek (saze, oxidy síry a dusíku) než všech 760 000 000 aut na světě. Myslím, že soudruzi z EU by se měli zaměřit spíš tímto směrem.
T93o70m14á85š 76K29u36t50á76l83e55k
saze, oxidy síry a dusíku vás na tom oceánu neobtěžují zase tolik...
P97e24t64r 86S36t64e36j25s42k24a30l
Ale prosim vas. Problem jsou stare diesely bez EGR, DPF a SCR, ne nejake nove modely. A potom taky kuchani modernych dieselu. Co rika Spiegel na to, ze i v Nemecku se odstranuji DPF a takove diesely tam jezdi a to si potom srovnejme diesel bez filtru a benzin bez filtru.
S90t83a24n33i20s86l57a56v 39N39ý76v50l98t
Mimo tema, dnes jsem poprve videl Teslu. Genialni stroj. Stoji jen 1,5 milionu na alze.
J88a73r12o62m80i92r 91H80o72b19l65i50k
Dneska nejsou problém spaliny, dnešní problém je MNOŽSTVÍ aut. Tudy zavádějte případnou regulaci. Dvojnásobek aut s emisemi o 10% lepšími nás zabije tak jako tak.
Jestli nafta nebo benzín nebo elektrika v součtu pokud jde o ekozátěž vyjdou plus minus na stejně.
M70i94r44e18k 73G44a67j83e12r
Pokud chteji prosadit filtry i pro jiz prodana auta s benzinovym motorem, tak proc ne pro ta s naftovym motorem, ktera filtry nikdy nemela?
M86i89r61o65s42l78a92v 47K53u78c56e25r75a
Kdo chce prosadit filtry pro "již prodaná benzinová auta"?
M22a34r11t55i32n 49V42á56g81n28e72r
Švýcarský odborník, který filtry vyvíjí samozřejmě musí zastávat názor, že ho dodatečně budou muset namontovat i veteráni, sekačky a modelářské motorky.
A61l25o52i48s 81P93l71á91š48e22k
zákazy .příkazy-už toho mám dost.hlavně miliardové země-čína a indie si s takovýma prkotinama nedělají hlavu......
V97l22a45d30i12s98l54a36v 92B61u49r74y58š69e42k
no, když si miliardová země nebude lámat hlavu s tím, že její obyvatele jí pochcípají na rakovinu plic, tak my si s tím hlavu lámat nebudeme taky, to je přece jasný,to dá rozum
P62a50v93e34l 37N30a68u27š
Benzinové motory špiní více, před týdnem byl stejný článek o naftových motorech.... Dokážete být alespoň v něčem konzistentní ?
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Prodej RD 2+1 v centru s velkou zahradou, 326 m2 SLEVA
Nerudova, Břeclav
3 700 000 Kč