Diskuze

Procházíme největší změnou v historii, říká šéf Škody Auto

„Jezdím superbem a karoqem. Ale toho má teď půjčeného dcera a mám dojem, že mi ho hned tak nevrátí,“ směje se Bernhard Maier. Šéf automobilky Škoda v exkluzivním rozhovoru pro iDNES.cz říká, jak se Škoda připravuje na elektroauta, jak se potýká s limity emisí a požadavky odborů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Člověk zakopává furt o nějaké šéfy. No já bych si rád koupil za rozumné peníze nějakou Škodovku, ale to, co se mi líbí se mi nevejde do garáže. Snad Rapid,ale tam je to s motorizací velmi ubohé a není ani 4x4. Ono není umění vyrobit auto velké jak lokomotiva, ale naopak menší, a se všemi technologiemi.

0 0
možnosti

Proč neřekne, že škodovka od roku 2021 přestane vyrábět a montovat naftové motory???

0 0
možnosti

Proč neřekne, že od roku 2021 přestává škodovka vyrábět naftové motory?

0 0
možnosti

Tak pánové končíme ....................

0 0
možnosti

Nemůžu si pomoct, ale tohle by trefně okomentoval jeden z mých vyučujících na vysoké škole jako snůšku frází s minimální vypovídací hodnotou ! Obsah celého článku se dá napsat pěti větama ! :-/

0 0
možnosti

Uvidime. Skodovka vela investuje do zmeny a rozmysla spravne. Na druhej strane ich nedavny dlhodoby ciel vyrobit 2 miliony aut za rok pravedpodobne nebude nikdy naplneny. Odhadujem ze 80% vsetkych privátnych aut 90+% casu svojej zivotnosti stoji a caka na majitela...aky ma zmysel takyto produkt, zvlast ked je tak drahy, vlastnit? Takze trh vyrobcov aut sa casom bude optimalizovat, a kto najrychlejsie zvladne prechod na mobilitu ako sluzbu (nazvime to MaaS), moze vyhrat. Napríklad Volvo v US uz komercne skusa predplatne aut, takze je vyrazne dalej, ako ostatni. Budu to ale výrobcovia aut? Alebo alternativy taxisluzieb ako Uber alebo im podobni? Alebo predajcovia ako Louda Auto a ich sluzby carsharingu CAR4WAY? Alebo poskytovatelia inej dopravy ako Leo Expres a ich Smile Car? Alebo si ludia budu zdielat medzi sebou ako to uz v Prahe takisto existuje? Uvidíme, nakoniec mozu výrobcovia aut sluzit iba ako výrobcovia produktu a s nadstavbou mobilitou ako sluzbou prerazi niekto uplne iny. Zaroven som zvedavy, ci vyjde predpoved pana Maiera, ze trh sa zvacsi: ano, stari ludia mozu po novom pouzivat zdielane auto, ale zaroven to bude mat realny zmysel az ked auta budu autonomne, aby tam nemusel byt ludsky (drahy) element. A to znova si myslim (a verim), ze takýmito sluzbami pocet aut sa vyrazne zmensi a nie ze by kolac (vyroby) narastol, to skor kolac vyuzivania prostredníctvom MaaS sluzby. A takisto verim, ze napriek silnemu zaujmu elektro distribucnych spolocnosti elektrifikacia nebude jedinou alternatívou pohonu aut, kedze stale 70+% elektriky (aj do pohonuaut) sa v EU vyrobi z jadra a uhlia, a to teda zdravou alternatívou voci rope nie je ani nahodou. Audi, BMW sa uz pridali k Toyota a Honda ohladne vyvoja vodikovych aut, a preto verim, ze tato alternativa sa bude nadalej rozvijat. Verim, ze aj Skodovka v týchto oblastiach bude zohravat doleziu rolu, minimalne jej to prajem!

0 0
možnosti

Mladá Boleslav hala M1 :)

0 0
možnosti

M29i55r40e64k 15G82a35j85e77r

22. 12. 2017 21:10

Predpokladam, ze ma karoqa zadarmo a nemuze ho na dceru, pro kterou ho poridil, prepsat kvuli podminkam. Proto ta usmevna poznamka, ze mu ho dcera "hned tak nevrátí.“

0 0
možnosti

Odměna 10000Kč musí být z pohledu Němce hodně srandovní. Co by na to asi řekli zaměstnanci VW v Německu, kdyby bylo jejich vedeni tak štědré...

1 0
možnosti

Ono se není co divit, že mladí nechtějí vlastnit auta. Když se musí na 30 let brutálně zadlužit kvůli bydlení, vyskakovat si pak nemohou.

6 0
možnosti

Tak to nejsou cílovou skupinou pro Octavii a vyšší modely;-)

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...