Diskuze
Procházíme největší změnou v historii, říká šéf Škody Auto
Děkujeme za pochopení.
L33a87d63i48s19l45a79v 79K64a65l80o30u77s
Člověk zakopává furt o nějaké šéfy. No já bych si rád koupil za rozumné peníze nějakou Škodovku, ale to, co se mi líbí se mi nevejde do garáže. Snad Rapid,ale tam je to s motorizací velmi ubohé a není ani 4x4. Ono není umění vyrobit auto velké jak lokomotiva, ale naopak menší, a se všemi technologiemi.
M25i54r80o57s82l68a26v 73Š93u73l72c
Proč neřekne, že škodovka od roku 2021 přestane vyrábět a montovat naftové motory
M12i98r49o91s52l33a85v 81Š82u34l34c
Proč neřekne, že od roku 2021 přestává škodovka vyrábět naftové motory?
J38a47r20d57a 52F23a57r63s53k27ý
Tak pánové končíme ....................
R70o44m44a18n 27F47o17j25t28í50k
Nemůžu si pomoct, ale tohle by trefně okomentoval jeden z mých vyučujících na vysoké škole jako snůšku frází s minimální vypovídací hodnotou ! Obsah celého článku se dá napsat pěti větama !
P39e24t89e46r 19K94m87o36s40k79o
Uvidime. Skodovka vela investuje do zmeny a rozmysla spravne. Na druhej strane ich nedavny dlhodoby ciel vyrobit 2 miliony aut za rok pravedpodobne nebude nikdy naplneny. Odhadujem ze 80% vsetkych privátnych aut 90+% casu svojej zivotnosti stoji a caka na majitela...aky ma zmysel takyto produkt, zvlast ked je tak drahy, vlastnit? Takze trh vyrobcov aut sa casom bude optimalizovat, a kto najrychlejsie zvladne prechod na mobilitu ako sluzbu (nazvime to MaaS), moze vyhrat. Napríklad Volvo v US uz komercne skusa predplatne aut, takze je vyrazne dalej, ako ostatni. Budu to ale výrobcovia aut? Alebo alternativy taxisluzieb ako Uber alebo im podobni? Alebo predajcovia ako Louda Auto a ich sluzby carsharingu CAR4WAY? Alebo poskytovatelia inej dopravy ako Leo Expres a ich Smile Car? Alebo si ludia budu zdielat medzi sebou ako to uz v Prahe takisto existuje? Uvidíme, nakoniec mozu výrobcovia aut sluzit iba ako výrobcovia produktu a s nadstavbou mobilitou ako sluzbou prerazi niekto uplne iny. Zaroven som zvedavy, ci vyjde predpoved pana Maiera, ze trh sa zvacsi: ano, stari ludia mozu po novom pouzivat zdielane auto, ale zaroven to bude mat realny zmysel az ked auta budu autonomne, aby tam nemusel byt ludsky (drahy) element. A to znova si myslim (a verim), ze takýmito sluzbami pocet aut sa vyrazne zmensi a nie ze by kolac (vyroby) narastol, to skor kolac vyuzivania prostredníctvom MaaS sluzby. A takisto verim, ze napriek silnemu zaujmu elektro distribucnych spolocnosti elektrifikacia nebude jedinou alternatívou pohonu aut, kedze stale 70+% elektriky (aj do pohonuaut) sa v EU vyrobi z jadra a uhlia, a to teda zdravou alternatívou voci rope nie je ani nahodou. Audi, BMW sa uz pridali k Toyota a Honda ohladne vyvoja vodikovych aut, a preto verim, ze tato alternativa sa bude nadalej rozvijat. Verim, ze aj Skodovka v týchto oblastiach bude zohravat doleziu rolu, minimalne jej to prajem!
M29i55r40e64k 15G82a35j85e77r
Predpokladam, ze ma karoqa zadarmo a nemuze ho na dceru, pro kterou ho poridil, prepsat kvuli podminkam. Proto ta usmevna poznamka, ze mu ho dcera "hned tak nevrátí.“
J66o64s82e94f 23C57h73a47l57u35p30n32ý
Odměna 10000Kč musí být z pohledu Němce hodně srandovní. Co by na to asi řekli zaměstnanci VW v Německu, kdyby bylo jejich vedeni tak štědré...
R73u28d33o90l53f 91P82e10k81a97r
Ono se není co divit, že mladí nechtějí vlastnit auta. Když se musí na 30 let brutálně zadlužit kvůli bydlení, vyskakovat si pak nemohou.
V25l33a97d93i43m15í54r 88L15o10u54d11a
Tak to nejsou cílovou skupinou pro Octavii a vyšší modely
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!