Diskuze
Procházíme největší změnou v historii, říká šéf Škody Auto
Děkujeme za pochopení.
L97a88d83i88s66l68a91v 67K73a28l64o41u85s
Člověk zakopává furt o nějaké šéfy. No já bych si rád koupil za rozumné peníze nějakou Škodovku, ale to, co se mi líbí se mi nevejde do garáže. Snad Rapid,ale tam je to s motorizací velmi ubohé a není ani 4x4. Ono není umění vyrobit auto velké jak lokomotiva, ale naopak menší, a se všemi technologiemi.
M64i23r10o53s90l77a30v 88Š13u91l59c
Proč neřekne, že škodovka od roku 2021 přestane vyrábět a montovat naftové motory
M28i72r34o10s33l80a43v 16Š88u29l36c
Proč neřekne, že od roku 2021 přestává škodovka vyrábět naftové motory?
J63a32r42d43a 87F97a11r26s62k62ý
Tak pánové končíme ....................
R90o44m91a83n 57F52o66j37t75í84k
Nemůžu si pomoct, ale tohle by trefně okomentoval jeden z mých vyučujících na vysoké škole jako snůšku frází s minimální vypovídací hodnotou ! Obsah celého článku se dá napsat pěti větama !
P27e21t46e35r 80K58m25o40s73k32o
Uvidime. Skodovka vela investuje do zmeny a rozmysla spravne. Na druhej strane ich nedavny dlhodoby ciel vyrobit 2 miliony aut za rok pravedpodobne nebude nikdy naplneny. Odhadujem ze 80% vsetkych privátnych aut 90+% casu svojej zivotnosti stoji a caka na majitela...aky ma zmysel takyto produkt, zvlast ked je tak drahy, vlastnit? Takze trh vyrobcov aut sa casom bude optimalizovat, a kto najrychlejsie zvladne prechod na mobilitu ako sluzbu (nazvime to MaaS), moze vyhrat. Napríklad Volvo v US uz komercne skusa predplatne aut, takze je vyrazne dalej, ako ostatni. Budu to ale výrobcovia aut? Alebo alternativy taxisluzieb ako Uber alebo im podobni? Alebo predajcovia ako Louda Auto a ich sluzby carsharingu CAR4WAY? Alebo poskytovatelia inej dopravy ako Leo Expres a ich Smile Car? Alebo si ludia budu zdielat medzi sebou ako to uz v Prahe takisto existuje? Uvidíme, nakoniec mozu výrobcovia aut sluzit iba ako výrobcovia produktu a s nadstavbou mobilitou ako sluzbou prerazi niekto uplne iny. Zaroven som zvedavy, ci vyjde predpoved pana Maiera, ze trh sa zvacsi: ano, stari ludia mozu po novom pouzivat zdielane auto, ale zaroven to bude mat realny zmysel az ked auta budu autonomne, aby tam nemusel byt ludsky (drahy) element. A to znova si myslim (a verim), ze takýmito sluzbami pocet aut sa vyrazne zmensi a nie ze by kolac (vyroby) narastol, to skor kolac vyuzivania prostredníctvom MaaS sluzby. A takisto verim, ze napriek silnemu zaujmu elektro distribucnych spolocnosti elektrifikacia nebude jedinou alternatívou pohonu aut, kedze stale 70+% elektriky (aj do pohonuaut) sa v EU vyrobi z jadra a uhlia, a to teda zdravou alternatívou voci rope nie je ani nahodou. Audi, BMW sa uz pridali k Toyota a Honda ohladne vyvoja vodikovych aut, a preto verim, ze tato alternativa sa bude nadalej rozvijat. Verim, ze aj Skodovka v týchto oblastiach bude zohravat doleziu rolu, minimalne jej to prajem!
M31i91r29e39k 57G85a45j41e72r
Predpokladam, ze ma karoqa zadarmo a nemuze ho na dceru, pro kterou ho poridil, prepsat kvuli podminkam. Proto ta usmevna poznamka, ze mu ho dcera "hned tak nevrátí.“
J77o89s12e57f 85C24h24a47l19u39p30n21ý
Odměna 10000Kč musí být z pohledu Němce hodně srandovní. Co by na to asi řekli zaměstnanci VW v Německu, kdyby bylo jejich vedeni tak štědré...
R16u73d72o69l21f 86P86e95k35a93r
Ono se není co divit, že mladí nechtějí vlastnit auta. Když se musí na 30 let brutálně zadlužit kvůli bydlení, vyskakovat si pak nemohou.
V61l48a89d54i15m50í11r 39L94o42u59d43a
Tak to nejsou cílovou skupinou pro Octavii a vyšší modely
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Prodej bytu 3+kk 73 m2, Hořovičky
Hořovičky, okres Rakovník
2 399 999 Kč