Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Procházíme největší změnou v historii, říká šéf Škody Auto

„Jezdím superbem a karoqem. Ale toho má teď půjčeného dcera a mám dojem, že mi ho hned tak nevrátí,“ směje se Bernhard Maier. Šéf automobilky Škoda v exkluzivním rozhovoru pro iDNES.cz říká, jak se Škoda připravuje na elektroauta, jak se potýká s limity emisí a požadavky odborů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Člověk zakopává furt o nějaké šéfy. No já bych si rád koupil za rozumné peníze nějakou Škodovku, ale to, co se mi líbí se mi nevejde do garáže. Snad Rapid,ale tam je to s motorizací velmi ubohé a není ani 4x4. Ono není umění vyrobit auto velké jak lokomotiva, ale naopak menší, a se všemi technologiemi.

0 0
možnosti

Proč neřekne, že škodovka od roku 2021 přestane vyrábět a montovat naftové motory???

0 0
možnosti

Proč neřekne, že od roku 2021 přestává škodovka vyrábět naftové motory?

0 0
možnosti

Tak pánové končíme ....................

0 0
možnosti

Nemůžu si pomoct, ale tohle by trefně okomentoval jeden z mých vyučujících na vysoké škole jako snůšku frází s minimální vypovídací hodnotou ! Obsah celého článku se dá napsat pěti větama ! :-/

0 0
možnosti

Uvidime. Skodovka vela investuje do zmeny a rozmysla spravne. Na druhej strane ich nedavny dlhodoby ciel vyrobit 2 miliony aut za rok pravedpodobne nebude nikdy naplneny. Odhadujem ze 80% vsetkych privátnych aut 90+% casu svojej zivotnosti stoji a caka na majitela...aky ma zmysel takyto produkt, zvlast ked je tak drahy, vlastnit? Takze trh vyrobcov aut sa casom bude optimalizovat, a kto najrychlejsie zvladne prechod na mobilitu ako sluzbu (nazvime to MaaS), moze vyhrat. Napríklad Volvo v US uz komercne skusa predplatne aut, takze je vyrazne dalej, ako ostatni. Budu to ale výrobcovia aut? Alebo alternativy taxisluzieb ako Uber alebo im podobni? Alebo predajcovia ako Louda Auto a ich sluzby carsharingu CAR4WAY? Alebo poskytovatelia inej dopravy ako Leo Expres a ich Smile Car? Alebo si ludia budu zdielat medzi sebou ako to uz v Prahe takisto existuje? Uvidíme, nakoniec mozu výrobcovia aut sluzit iba ako výrobcovia produktu a s nadstavbou mobilitou ako sluzbou prerazi niekto uplne iny. Zaroven som zvedavy, ci vyjde predpoved pana Maiera, ze trh sa zvacsi: ano, stari ludia mozu po novom pouzivat zdielane auto, ale zaroven to bude mat realny zmysel az ked auta budu autonomne, aby tam nemusel byt ludsky (drahy) element. A to znova si myslim (a verim), ze takýmito sluzbami pocet aut sa vyrazne zmensi a nie ze by kolac (vyroby) narastol, to skor kolac vyuzivania prostredníctvom MaaS sluzby. A takisto verim, ze napriek silnemu zaujmu elektro distribucnych spolocnosti elektrifikacia nebude jedinou alternatívou pohonu aut, kedze stale 70+% elektriky (aj do pohonuaut) sa v EU vyrobi z jadra a uhlia, a to teda zdravou alternatívou voci rope nie je ani nahodou. Audi, BMW sa uz pridali k Toyota a Honda ohladne vyvoja vodikovych aut, a preto verim, ze tato alternativa sa bude nadalej rozvijat. Verim, ze aj Skodovka v týchto oblastiach bude zohravat doleziu rolu, minimalne jej to prajem!

0 0
možnosti

Mladá Boleslav hala M1 :)

0 0
možnosti

M29i55r40e64k 15G82a35j85e77r

22. 12. 2017 21:10

Predpokladam, ze ma karoqa zadarmo a nemuze ho na dceru, pro kterou ho poridil, prepsat kvuli podminkam. Proto ta usmevna poznamka, ze mu ho dcera "hned tak nevrátí.“

0 0
možnosti

Odměna 10000Kč musí být z pohledu Němce hodně srandovní. Co by na to asi řekli zaměstnanci VW v Německu, kdyby bylo jejich vedeni tak štědré...

1 0
možnosti

Ono se není co divit, že mladí nechtějí vlastnit auta. Když se musí na 30 let brutálně zadlužit kvůli bydlení, vyskakovat si pak nemohou.

6 0
možnosti

Tak to nejsou cílovou skupinou pro Octavii a vyšší modely;-)

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Elektrokolo, co vypadá spíš jako motorka a tak se i chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K jeho...

Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet

15. dubna 2024

Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se

12. dubna 2024

Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...

Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech

19. dubna 2024

Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....

Přejmenujte ho! Milano není prvním autem, které se nakonec jmenuje jinak

19. dubna 2024

Aféra ohledně označení Alfa Romeo Milano ukázala na nijak výjimečný problém. Automobilky zdlouhavě...

Největší chyby českých řidičů. Omezení a represe jsou na škodu, míní expert

19. dubna 2024

Premium Automobilový expert Jan Červenka vyzkoušel tisíce vozidel. Řídit se učil od závodníků, sám pořádá...

Diář petrolheada: Do Kolína na mercedesy, do Poděbrad za švarnými Italkami

19. dubna 2024

Navzdory chladnému počasí, které má panovat, je nadcházející víkend akcemi prosycenými vůní benzínu...