Diskuze
Italské studio, které obléklo Škodu Favorit, padlo. S Bertonem je konec
Děkujeme za pochopení.
P83e33p98i81k 10U76h41e80r
Chybí mi tu Citroen XM... pro mě super sériová kára, designem původně od Bertone
http://www.citroenet.org.uk/prototypes/projet-v80-y30/xmpro2.html
J70i65ř80í 54I36n84c67z86é52d91y
Kdyz koukam na ty fotky tak ten Favorit byla snad jedina rozumna prace.
D12a24n44i57e68l 35S55o25b28o65t61a
Zatímco Favorit bylo sériové auto, většina ostatních na fotkách byly koncepty. Když porovnám Favorit třeba s takovými skvosty jako Miura nebo Countach.... no určitě se najdou tací, kterým v tomhle porovnání vyjde Favorit jako hezčí.
R79o14m71a91n 39V37i40e77t34z64e
Jo jo je to krása a škoda zároveň, tolik legend a tolik krásných kousků z jejich rukou vzešlo
PS: je to BMW C1
D40a65l89i62b35o63r 72O36n84d57r74a
Doteď se z toho designu Favorita nevzpamatovali.
V56l64a53s96t42i25m87i86l 86P37l72a90c31h95ý
malá poznámka bokem, co je loňsko
P14e83t69r 47K25r73u90t90s59k70ý
Pěkný článek, díky za něj.. bohužel smutná zpráva. Někdo to koupí, tak jen doufat, že značka přežije.. byla by to škoda, kdyby ne.
J42a97n 80K66o40n20v96a70l87i90n69k52a
A to je škoda. Unikátních designérů není nikdy dost. Favorit se mu tehdy povedl, i když v době uvedení na trh již zastarával. A ty hranato-špičaté sporťáky, to je moje dětství :)
L72a72d64i89s73l37a84v 67M71i65k14a
On Favorit tak jak nakonec vyjel nebyl tak úplně jeho dílo, protože soudruzi ho trochu socialisticky upravili (tím nemyslím škodovácké designéry a vývojáře, to byla vždy špička).
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
2. týden: Vyhrajte dobroty pro batolata v hodnotě 3 466 Kč
Zúčastněte se volby jména roku 2024 a správně odpovězte na soutěžní otázku.