Bertone Villa: Snobství v praxi sedmihvězdičkového hotelu

  • 23
Ani limuzína, ani MPVčko... je to vůbec auto?! Nejvíce ze všeho připomíná jakýsi skleník na kolech, pohled dovnitř ale zavře ústa všem škarohlídům. Bertone Villa ukazuje, čím budou jezdit snobové budoucnosti: luxus, luxus a zase luxus.

Bertone si může dovolit ignorovat všechny psané i nepsané regule pro konstrukci automobilů.

Právě proto za ním pokorně chodí zástupci všech světových automobilek, aby se i oni mohli pochlubit autem "Made by Bertone". V Mladé Boleslavi by mohli vyprávět... (více ZDE)

Čím se italský designérský čaroděj inspiroval tentokrát? Moderní architekturou ovlivněnou nabubřelou pokleslostí aristokracie.

Villa je postavena kolem dveří. Jakoby nejdříve vymysleli a vytvořili obrovské prosklené krovky dveří, a pak k nim teprve dostavili auto.

Žádné pokořování nesmyslných rychlostí, hlavně aby si nikdo nesrazil klobouk z hlavy, až bude nastupovat.

Vzdušný minimalismus a nejušlechtilejší materiály. Portýr, který v sedmihvězdičkovém hotelu parkuje auta, by do ničeho jiného neusedl. S opovržlivým úšklebkem za sebe hodíte klíče, však on už si nějak poradí...

Vždy vzpřímeně
Tři hydraulická ramena začnou zvedat velkým obloukem sklo boků, až se dveře otevřou, celý odkrytý bok villy zve k nastoupení. Hosté se nemusí ani předklonit, s dveřmi se totiž otvírá také část střechy.

Sedadla v maybachu možná stačí zchudlé šlechtě, villa raději nabízí anatomicka křesla čalouněná nejjemnější kůží. Nechybí měkké osvětlení různých barev, které uklidňuje posádku.

Prostor před řidičem a spolujezdcem vyplňuje dřevo, které ukrývá průduchy klimatizace a reproduktorů. Jednoramenný volant dotváří sochu sloupku řízení, která vyrůstá kdesi z útrob vozu.

Cestujícím nic nepřekáží v pohybu po tomto pojízdném funkcionalistickém salónu. Podvozek z Cadillacu SRX s rozvorem 3,2 metru zaručuje dost prostoru i pro ty nejnáročnější.

Domácí kino s sebou
Hi-tech libůstek, které zpříjemňují život posádky, je ve ville nepočítaně. O zábavu se stará třiadvacetipalcový dotykový displej umístěný mezi řidičem a spolujezdcem, funkcí má asi tolik, jako terminál NASA.

Mimo jiné je na něm možné sledovat co se děje před vozem. Koukat se skrz čelní sklo je přežitek, na barevném displeji vidíte to samé co z sedadla řidiče. Samozřejmě nechybí ani kvalitní ozvučení 5.1 kanálovým prostorovým zvukem.

Cestující vzadu mají k dispozici počítače, klávesnice se vysouvají ze středové loketní opěrky, monitory jsou pak uchyceny na opěradlech předních sedadel.

Villa je dlouhá 4,9 metru, vysoká 1,66 a široká dva metry. Majestát podtrhují obrovská kola, ta vpředu mají průměr 22 (pneu 245/40), vzadu pak 24 palců (pneu 305/35).

Až po vás, výsosti.

O zábavu se stará třiadvacetipalcový dotykový displej umístěný mezi řidičem a spolujezdcem, funkcí má asi tolik, jako terminál NASA.

Nejvíce ze všeho připomíná jakýsi skleník na kolech, pohled dovnitř ale zavře ústa všem škarohlídům.

Jakoby nejdříve vymysleli a vytvořili obrovské prosklené krovky dveří a pak k nim teprve dostavili auto.

Vzdušný minimalismus a nejušlechtilejší materiály.

Cestující vzadu mají k dispozici počítače, klávesnice se vysouvají ze středové loketní opěrky, monitory jsou pak uchyceny na opěradlech předních sedadel.

Cestujícím nic nepřekáží v pohybu po tomto pojízdném funkcionalistickém salónu. Podvozek z Cadillacu SRX s rozvorem 3,2 metru zaručuje dost prostoru i pro ty nejnáročnější.

Villa je dlouhá 4,9 metru, vysoká 1,66 a široká dva metry. Majestát podtrhují obrovská kola, ta vpředu mají průměr 22 (pneu 245/40), vzadu pak 24 palců (pneu 305/35).

Bertone si může dovolit ignorovat všechny psané i nepsané regule pro konstrukci automobilů.

,