Diskuze
Bezpečí: Dopřejte ho i dětem
Děkujeme za pochopení.
xmartan1
3děcka v osobaku
Asi nebudu jediny kdo resi problem s 3 děckama v osobnim aute. Momentalne mame sedacky 3 vzadu ve Formanovi. 2x kolibka na 3-bodovych pasech a uprostred sedacka do 18 kg s vlastnimi pasy, chycena pasem timto zpusobem:misto 2 bodoveho standardniho pasu je do jednoh kotevniho bodu uchycen 3-bodovy pas nenavyjeci ze starsi 120tky. Az dvojcata dostanou sedacky 9-18kg,pocitam s posazenim 3tiho decka na podsedak a uchyceni 2-bodovym pasem. Zajimaly by me nazory na bezpecnost takoveho reseni. Zatim na lepsi auto nemam penize, pokud jde o tuto moznost
aaa
FAVORIT
Uz pred nejakou dobou (cca 5 let) jsme otazku Favoritu resili na jinem serveru - v diskuzi se ukazalo, ze skutecne jen malo Favoritu ma dostatecne dlouhe pasy k uchyceni kolibky 0-13 kg(napr. homologovane Chicco Synthesis). Takze pokud nechcete mit sedacku v pozici kolme k sedakum (vozit dite nastojato , je skutecne nutne si pred koupi sedacku vyzkouset primo v aute. Bohuzel nevim, jak poznat "dobreho" Favorita...Nemel bych to rikat, ale sam jsem nakonec byl nucen na tom svem (r.v.1993) zadni pas dodatecne prodlouzit.
starec
autosedačka
poradte,akú sedačku do felicie 1,3 pre dieta od 0 do cca20kg.Dcéra čaká mimino a chceli by sme mu kúpiť dobrú a hlavne bezpečnú autosedačku.Chcel by som ju mať vzadu a neviem,ako sa upevňuje.PORADTE.V´DAKA.
pajdapajda
Re: autosedačka
Doporučil bych sedačku nejprve 0-13 kg (asi Easybob Maxi, protože byl zkoušen ve Škodovkách a má vysačku originál příslušenství ) a potom sedačku 9-18 kg.
Pokud chcete jen jednu sedačku, tak asi něco jako Britax First Classe. Ta je pro miminko nejpřátelštější.
pajdapajda
OMYL
V článku je pravda - nelžu.
Sedačkám se věnuju již hezkých pár let a musím konstatovat na téma Favorit (Forman) následující. U těchto aut je pás obvykle krátký pro většinu sedaček kategorie 0 a 0+ na trhu. Někdy se ale stane, že pás je delší než obvykle a pak problém není. (U Š 120 je problém vždy, od Felicie není nikdy) Proto je Favorit rizikové auto, protože tam délka pásu nesouvisí s datem výroby nebo provedením auta. Sedačku je proto dobré vyzkoušet nebo zvolit takovou, kde na 100% problém nebude.
Gratuluju Vám k tomu, že máte štěstí a pásy v autě dost dlouhé. Každý to štěstí nemá.
xmartan1
problematický Favorit
Pan Erben má asi nejáké pomýlené informace, když tvrdí že "Problematickým autem je Škoda Favorit". Favorit možná problematické auto je, ale jde do něj uchytit kolíbka naprosto bez problému (na 3-bodový pás-dopředu i do zadu)), rozhodně stejně jako do NOVE Fabie. Oboje mám osobně odzkoušené. Nevím proč tyto bláboly IDNES zveřejňuje.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...