Diskuze
Čeští řidiči jsou nepoučitelní, stále ignorují bezpečnou vzdálenost
Děkujeme za pochopení.
V26á62c92l25a35v 40V15a58n53ě34k
Velmi nebezpečné je u nás předjíždění, kdy se vám někdo lepí na dálnici na záda a vy mu uhýbáte do jiného proudu, ale ten za vámi vás nadále tlačí a předjíždí když jste ještě našikmo a on vás míjí a jsou mezi vámi a jím milimetry a vy jedete 120.
To je téměř vždy praktika řidičů velkých a silných aut, kdy si zjevně řidič léčí svůj nedostatek sebevědomí v normálním životě.
P94e38t59r 22M32i93c72h93a15l
Pravda. Na druhou stranu jsou jedinci, kterým to vrácení do pravého pruhu trvá i přes 200 metrů. A to je taky špatně.
R21o49m14a36n 28C82a88e44s32a55r
Nejhorší ze všech, co u nás potkávám, jsou Poláci. Absolutní sebevrazi bez jakéhokoliv pudu pro sebezáchovu. Bohužel, jak je uvedeno v článku, auto poškozeného to odnese více, stejně jako jeho zdraví. Problémem je, že se takového blbce nedá zbavit, nepochopí, že vám nemá jet 5 m za nárazníkem, ať budete dělat, co děláte. Obvykle po pár pokusech se světly a posunky začnu zásadně snižovat rychlost (ne vybržděním, ale zpomalením), třeba ze 100 km/h-1 na 40. To většinou nedopadne tak, že by to blb pochopil, ale tak, že mě předjede přes i dvojitou plnou. Češi to umí taky, ale z Poláků to dělá snad každý druhý.
V32l37a74d76i29s87l88a29v 72B34u32r12y54š80e91k
to řeším tak, že jedu tak rychle, aby se na mě nikdo nelepil a mám pokoj, když se nějakej osel najde, to se nestává, tak zrychlím, předjedu pár aut a mám pokoj
M31a68r90t42i49n 11B95ř16e21z36i73n42a
Mně nevadí řidiči, kteří sice jedou těsně za mnou, ale při první vhodné příležitosti mne předjedou. Co mne ale dovede vytočit jsou exoti, kteří člověka dojedou, nalepí se na něj, ale nejeví snahu předjet. I když výrazně zpomalím, zajedu k pravému okraji, nebo naopak zrychlím nad limit, pořád ho mám za zadkem i když mu nic nebrání v předjetí.
V46l94a82d13i30s95l30a61v 39B34u42r73y98š69e82k
když exoti člověka dojedou, tak hlavně nezpomalovat, to je to nejhorší co může člověk udělat, on ten exot vás dojel proto, protože jedete pomalu, když mu ještě zpomalíte, tak exota vytočíte, proč vás exot nepředjede bych být vámi neřešil
K32a43r46e57l 18V23a62c63h89u87t
Prakticky denně je na dálnici D1 mezi Brnem a Vyškovem nějaká havárie... Jsem si téměř jist, že za to cca z 90% může právě malá vzdálenost mezi vozidly.
P73e79t23r 75B62á55č39a
vas je tady na diskuzi vylozene skoda
M87a36r28c50e59l 95S60t72a50r95ý
lepit se někomu na zadek v dnešním přecpaném provozu je ta největší pitomost co můžete dělat. je to jen nesmyslné riskování a otravování druhých, a kromě pár sekund náskoku tím nic nezískáte. už fakt nejsou devadesátá léta, kdy byly silnice poloprázdné a daly se na nich "pořádat závody"
J36i27ř42í 79J27u86ř21i88c91a
Když se mi někdo nalepí na zadek, zpomalím hezky opatrně mírně pod maximální povolenou rychlost a jedu tak dokud to nepochopí. Úspěšnost je někde nad 30%.
K84a37r81e29l 49V39a18c55h81u26t
Dost malá úspěšnost...
J58a78k27u68b 81K56r89o53u71p46a
Zajímavé je, ze v Italii(konkrétně Sicílie) se odstupem od aut zas tak nikdo nezabývá. Podstatný rozdíl je šle v tom, ze řidiči se daleko víc věnuji jízdě...
P85e84t66r 26B36á46č57a
Se mi libi jak se tady mistni svatecni ridici vzdycky ohani tim, ze 90 neni povinna, ale maximalni a ze maji prizpusobit rychlost svym moznostem.
Ale ze taky nemaji brzdit provoz svoji bezduvodnou pomalou jizdou, to uz jaksi radsi nikdo nezminuje.
Rikam to stale dokola, pokud neco neumim, tak to nedelam, rizeni neni pro kazdeho a to by si nekteri eskamoteri meli uvedomit a usednout kamkoliv jinam.
Vsude slychame jak je prece kolo nebo vlak super
M17a55r92t12i86n 69B29e54r59a53n
Ano, řídit by neměli především ti, kteří jezdí jako prasata, na dálnici takřka 200km/h, myšky ve městech, projíždění semaforů na červenou, odstup od aut asi 10 metrů na dálnici, půl metru ve městě, přehlížení cyklistů, chodců i přechodů atp...
M11i30r87o14s89l34a46v 56K98l72i96m70e95š
Aniž bych toto nějak chtěl obhajovat (sám jezdím předpisově).. jedu tak, že před sebou nechám rozestup a co se nestane? Šup, už tam někdo "musí" najíždět (a ideálně bez blinkru)
Kam sakra všichni tak chvátají? Stejně se na nejbližší křižovatce/semaforu většinou potkáme.. Ach jo. Je to marný, je to marný, je to marný
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Prodej stavebního pozemku s osobitou atmosférou
Kutrovice, okres Kladno
4 250 000 Kč