Diskuze
Čeští řidiči jsou nepoučitelní, stále ignorují bezpečnou vzdálenost
Děkujeme za pochopení.
V93á40c26l20a13v 53V82a33n32ě10k
Velmi nebezpečné je u nás předjíždění, kdy se vám někdo lepí na dálnici na záda a vy mu uhýbáte do jiného proudu, ale ten za vámi vás nadále tlačí a předjíždí když jste ještě našikmo a on vás míjí a jsou mezi vámi a jím milimetry a vy jedete 120.
To je téměř vždy praktika řidičů velkých a silných aut, kdy si zjevně řidič léčí svůj nedostatek sebevědomí v normálním životě.
P96e91t56r 70M14i20c74h15a84l
Pravda. Na druhou stranu jsou jedinci, kterým to vrácení do pravého pruhu trvá i přes 200 metrů. A to je taky špatně.
R64o90m75a32n 73C82a72e52s29a64r
Nejhorší ze všech, co u nás potkávám, jsou Poláci. Absolutní sebevrazi bez jakéhokoliv pudu pro sebezáchovu. Bohužel, jak je uvedeno v článku, auto poškozeného to odnese více, stejně jako jeho zdraví. Problémem je, že se takového blbce nedá zbavit, nepochopí, že vám nemá jet 5 m za nárazníkem, ať budete dělat, co děláte. Obvykle po pár pokusech se světly a posunky začnu zásadně snižovat rychlost (ne vybržděním, ale zpomalením), třeba ze 100 km/h-1 na 40. To většinou nedopadne tak, že by to blb pochopil, ale tak, že mě předjede přes i dvojitou plnou. Češi to umí taky, ale z Poláků to dělá snad každý druhý.
V80l94a97d50i35s98l87a80v 19B82u89r93y46š61e53k
to řeším tak, že jedu tak rychle, aby se na mě nikdo nelepil a mám pokoj, když se nějakej osel najde, to se nestává, tak zrychlím, předjedu pár aut a mám pokoj
M37a11r43t19i62n 68B86ř55e63z19i89n20a
Mně nevadí řidiči, kteří sice jedou těsně za mnou, ale při první vhodné příležitosti mne předjedou. Co mne ale dovede vytočit jsou exoti, kteří člověka dojedou, nalepí se na něj, ale nejeví snahu předjet. I když výrazně zpomalím, zajedu k pravému okraji, nebo naopak zrychlím nad limit, pořád ho mám za zadkem i když mu nic nebrání v předjetí.
V66l73a90d47i72s87l35a81v 73B96u13r75y60š31e29k
když exoti člověka dojedou, tak hlavně nezpomalovat, to je to nejhorší co může člověk udělat, on ten exot vás dojel proto, protože jedete pomalu, když mu ještě zpomalíte, tak exota vytočíte, proč vás exot nepředjede bych být vámi neřešil
K79a68r32e21l 62V73a88c63h30u14t
Prakticky denně je na dálnici D1 mezi Brnem a Vyškovem nějaká havárie... Jsem si téměř jist, že za to cca z 90% může právě malá vzdálenost mezi vozidly.
M61a18r49c18e31l 56S18t29a48r57ý
lepit se někomu na zadek v dnešním přecpaném provozu je ta největší pitomost co můžete dělat. je to jen nesmyslné riskování a otravování druhých, a kromě pár sekund náskoku tím nic nezískáte. už fakt nejsou devadesátá léta, kdy byly silnice poloprázdné a daly se na nich "pořádat závody"
J75i78ř23í 38J92u46ř75i91c88a
Když se mi někdo nalepí na zadek, zpomalím hezky opatrně mírně pod maximální povolenou rychlost a jedu tak dokud to nepochopí. Úspěšnost je někde nad 30%.
J97a22k88u62b 67K39r73o20u59p30a
Zajímavé je, ze v Italii(konkrétně Sicílie) se odstupem od aut zas tak nikdo nezabývá. Podstatný rozdíl je šle v tom, ze řidiči se daleko víc věnuji jízdě...
P73e43t86r 93B74á34č36a
Se mi libi jak se tady mistni svatecni ridici vzdycky ohani tim, ze 90 neni povinna, ale maximalni a ze maji prizpusobit rychlost svym moznostem.
Ale ze taky nemaji brzdit provoz svoji bezduvodnou pomalou jizdou, to uz jaksi radsi nikdo nezminuje.
Rikam to stale dokola, pokud neco neumim, tak to nedelam, rizeni neni pro kazdeho a to by si nekteri eskamoteri meli uvedomit a usednout kamkoliv jinam.
Vsude slychame jak je prece kolo nebo vlak super
M80a21r50t78i95n 29B52e90r13a16n
Ano, řídit by neměli především ti, kteří jezdí jako prasata, na dálnici takřka 200km/h, myšky ve městech, projíždění semaforů na červenou, odstup od aut asi 10 metrů na dálnici, půl metru ve městě, přehlížení cyklistů, chodců i přechodů atp...
M48i18r19o17s58l94a19v 46K15l12i78m72e71š
Aniž bych toto nějak chtěl obhajovat (sám jezdím předpisově).. jedu tak, že před sebou nechám rozestup a co se nestane? Šup, už tam někdo "musí" najíždět (a ideálně bez blinkru)
Kam sakra všichni tak chvátají? Stejně se na nejbližší křižovatce/semaforu většinou potkáme.. Ach jo. Je to marný, je to marný, je to marný
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob
Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...
Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje
Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...
Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy
Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Účet za policejní manévry s radary: policie vybrala na pokutách 3,5 milionu
Dopravní policisté zaznamenali při páteční celorepublikové bezpečnostní akci 2 166 dopravních...
Byt 3+1 v klidné lokalitě Hroznětín
Sídliště, Hroznětín, okres Karlovy Vary
2 499 000 Kč