Diskuze
Bezpečnost aut v Jižní Americe je tragická, airbagy jsou nadstandard
Děkujeme za pochopení.
venecek.nebo.rakvicku
No to není jenom tam....
...kdyby se manažeři automobilek v ČR nestyděli, tak z airbagů udělají nadstandard i u nás.
venecek.nebo.rakvicku
Re: No to není jenom tam....
...a mimochodem...není to tak dávno, kdy to bylo pouze za příplatek ve výši 50% auta i u nás. Vzpomínáte?
chicocheco
Viděl jsem to v Brazílii...
třeba když jsme jeli v Sao Paulu bratránkovým VW Foxem. Když jsem se díval třeba na tloušťku plechů, nebo třeba celých dveří, kde je tapecírunk natlačenej přímo na vnější plech dveří, říkal jsem si, že takovým autem bych se nechtěl nabourat. A to je na tom brazilská verze Foxe ještě o něco líp než v článku zmiňovaný Gol nebo Fiat Palio. Podle mého pozorování je jedinou značkou, která udržuje kvalitu svých aut i v Latinské Americe, Toyota. Měl jsem možnost vyzkoušet brazilskou verzi Hiluxe i Corolly v sedanu, a obě auta na mě působí evropsky.
Problémem Brazílie je dřívější ochranářská politika vlastního trhu (import-substitution industry), dovoz byl zatížen extrémním clem (ještě vlastně je), takže firmám se nevyplatilo dovážet a založily továrny přímo v místě. Bohužel na úkor kvality.
whitemagic
no a co???
lidí je nadbytek,a hlavně když potřebujete spravit auto uprostřed pralesa tak čím starší a jednodušší tím lepší
Buffalo007
..
No to vypadá jako dobrý trh, kde by se mohlo dobře prosadit auto Tata Nano. To dostalo 4 hvězdičky a údajně by mělo být dost levné.
f0rr35t
Re: ..
Teď jde o to, jestli by nezačali ty káry montovat přímo u nich se stejnou výbavou, na jakou jsou zvyklí...
The Patriot
Me kamosi v Mexiku rikali,
ze Volkswageny vyrobene v Brazilii jsou na prd, protoze se neustale kazi a furt jim neco upadava (kliky, atd.) Jak komunisticke auta. Tudiz, kdyz uz kvalitni auto, tak vyrobene v Mexiku.
Fair-Play
Hvězdičky
v Euro NCAP za to, že vám auto nadává za nepřipoutání se pásem nebo za ochranu chodců
Buffalo007
Re: Hvězdičky
A čemu se divíš? Bezpečnost aut jde obrovskými kroky dopředu a když potom většina aut dostává hodnocení 5 hvězdiček, tak to docela ztrácí smysl. No tak prostě upravili metodiku, tak aby měli co porovnávat.
Třeba takový rám před nárazník - je sice hezké, že ti ochrání auto, ale když s ním potom vezmeš nějakého chodce, který ti vběhne do vozovky, tak hádám, že by byl určitě radši, kdybys ho neměl.
Labia Majora Zemanová
Labia Majora Zemanova pro iDnes.cz
Vcera u nas spal, proti nasi vuli, opily inzenyr Severin - ten vam ty airbagy nainstaluje. To nechte, to je antisepticky klouzek
ježo
Re: Labia Majora Zemanova pro iDnes.cz
Na první kolej přijíždí nákladní vlak z vizovic.
Qíteček na hrob cenzora
Já taky nechci žádnej airbag...
Aji pásy by si mohli vymontovat. Naco platit za kraviny.
jisi258
Re: Já taky nechci žádnej airbag...
Ja o Jizni Americe neco vim a nepouta se tam skoro nikdo. Auta jsou vesmes ojete ameriky a jsou na tamni pomery pomerne drahe. Zato benzin je az srandovne levny. V provozu to je tak, ze vetsi a vic troubici auto ma prednost. S predpisy si nikdo hlavu nelame. Za teto situace jsou nejake hvezdicky latin NCAP a airbagy k smichu
jisi258
heh
Jsem zvedavy, co budou rikat o bezpecnosti aut nasi vnuci.
Jestli se teda do te doby lidstvo uspesne samo nevyhubi.
A kdyz jsme u tech airbagu. Radsi bych sedel behem nehody sedel ve vojenskem H1 bez airbagu nez
v tech soucasnych plastikovych a downsizovanych euro prccich se sesti airbagy.
Ta evropska honba za hvezdickami postavena na jedine metodice testu je trochu osemetna.
Joe Davola
Re: heh
Jo ale v Hummeru proti europrckovi. V bouračce Hummeru s Hummerem by zas vyhrál ten s airbagem (teda jestli se tam vůbec montuje, nevím).
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Political, Cultural and Economic Affairs Assistant
Velvyslanectví Thajského království
Praha
nabízený plat:
34 310 - 39 458 Kč