Diskuze
Bezpečnost aut v Jižní Americe je tragická, airbagy jsou nadstandard
Děkujeme za pochopení.
venecek.nebo.rakvicku
No to není jenom tam....
...kdyby se manažeři automobilek v ČR nestyděli, tak z airbagů udělají nadstandard i u nás.
venecek.nebo.rakvicku
Re: No to není jenom tam....
...a mimochodem...není to tak dávno, kdy to bylo pouze za příplatek ve výši 50% auta i u nás. Vzpomínáte?
chicocheco
Viděl jsem to v Brazílii...
třeba když jsme jeli v Sao Paulu bratránkovým VW Foxem. Když jsem se díval třeba na tloušťku plechů, nebo třeba celých dveří, kde je tapecírunk natlačenej přímo na vnější plech dveří, říkal jsem si, že takovým autem bych se nechtěl nabourat. A to je na tom brazilská verze Foxe ještě o něco líp než v článku zmiňovaný Gol nebo Fiat Palio. Podle mého pozorování je jedinou značkou, která udržuje kvalitu svých aut i v Latinské Americe, Toyota. Měl jsem možnost vyzkoušet brazilskou verzi Hiluxe i Corolly v sedanu, a obě auta na mě působí evropsky.
Problémem Brazílie je dřívější ochranářská politika vlastního trhu (import-substitution industry), dovoz byl zatížen extrémním clem (ještě vlastně je), takže firmám se nevyplatilo dovážet a založily továrny přímo v místě. Bohužel na úkor kvality.
whitemagic
no a co???
lidí je nadbytek,a hlavně když potřebujete spravit auto uprostřed pralesa tak čím starší a jednodušší tím lepší
Buffalo007
..
No to vypadá jako dobrý trh, kde by se mohlo dobře prosadit auto Tata Nano. To dostalo 4 hvězdičky a údajně by mělo být dost levné.
f0rr35t
Re: ..
Teď jde o to, jestli by nezačali ty káry montovat přímo u nich se stejnou výbavou, na jakou jsou zvyklí...
The Patriot
Me kamosi v Mexiku rikali,
ze Volkswageny vyrobene v Brazilii jsou na prd, protoze se neustale kazi a furt jim neco upadava (kliky, atd.) Jak komunisticke auta. Tudiz, kdyz uz kvalitni auto, tak vyrobene v Mexiku.
Fair-Play
Hvězdičky
v Euro NCAP za to, že vám auto nadává za nepřipoutání se pásem nebo za ochranu chodců
Buffalo007
Re: Hvězdičky
A čemu se divíš? Bezpečnost aut jde obrovskými kroky dopředu a když potom většina aut dostává hodnocení 5 hvězdiček, tak to docela ztrácí smysl. No tak prostě upravili metodiku, tak aby měli co porovnávat.
Třeba takový rám před nárazník - je sice hezké, že ti ochrání auto, ale když s ním potom vezmeš nějakého chodce, který ti vběhne do vozovky, tak hádám, že by byl určitě radši, kdybys ho neměl.
Labia Majora Zemanová
Labia Majora Zemanova pro iDnes.cz
Vcera u nas spal, proti nasi vuli, opily inzenyr Severin - ten vam ty airbagy nainstaluje. To nechte, to je antisepticky klouzek
ježo
Re: Labia Majora Zemanova pro iDnes.cz
Na první kolej přijíždí nákladní vlak z vizovic.
Qíteček na hrob cenzora
Já taky nechci žádnej airbag...
Aji pásy by si mohli vymontovat. Naco platit za kraviny.
jisi258
Re: Já taky nechci žádnej airbag...
Ja o Jizni Americe neco vim a nepouta se tam skoro nikdo. Auta jsou vesmes ojete ameriky a jsou na tamni pomery pomerne drahe. Zato benzin je az srandovne levny. V provozu to je tak, ze vetsi a vic troubici auto ma prednost. S predpisy si nikdo hlavu nelame. Za teto situace jsou nejake hvezdicky latin NCAP a airbagy k smichu
jisi258
heh
Jsem zvedavy, co budou rikat o bezpecnosti aut nasi vnuci.
Jestli se teda do te doby lidstvo uspesne samo nevyhubi.
A kdyz jsme u tech airbagu. Radsi bych sedel behem nehody sedel ve vojenskem H1 bez airbagu nez
v tech soucasnych plastikovych a downsizovanych euro prccich se sesti airbagy.
Ta evropska honba za hvezdickami postavena na jedine metodice testu je trochu osemetna.
Joe Davola
Re: heh
Jo ale v Hummeru proti europrckovi. V bouračce Hummeru s Hummerem by zas vyhrál ten s airbagem (teda jestli se tam vůbec montuje, nevím).
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
2. týden: Vyhrajte dobroty pro batolata v hodnotě 3 466 Kč
Zúčastněte se volby jména roku 2024 a správně odpovězte na soutěžní otázku.