Diskuze
Bezpečnost dětí: Teréňáky nejsou výhrou
Děkujeme za pochopení.
zsml
Prodám ...
Tak jsem dočetl diskusi a rozhodl jsem se, že prodám svoji Toyotu HiLux a koupím si nějakou maličkou plechovčičku - něco jako třeba Š. Fobia. Jenom nevím, jak budu v zimě jezdit do práce, když se u nás z "bezpečnostních" důvodů v zimě silnice neudržuje a už vůbec nic mě nenapadá, jak budu jezdit na dřevo...
svarcino
ale, ale
podivej se treba na Volvo XC 90, absolutne bezpecne auto. Videl jsem video roll-over testu - neuveritelny. Kazdy auto (limuzina, hatchback, sedan, combi atd.) by bylo k nepoznani. Takze je potreba rozlisovat. Neni SUV jako SUVSten
A co třeba MPV?
Když jsem kupoval auto, uvažoval jsem o SUV( právě z hledisky bezpečnosti), ale nakonec mě odradily vysoké provozní náklady a rozhodl jsem se pro MPV. Myslím, že je to rozumný kompromis z hlediska bezpečnosti, nákladů i designu.Johny265
SUV
To je pořád o spotřebě, jak to strašně žere, kolik to váží atd. Je SUV a SUV. Jezdím s RAV4, žere mi to po 3/4 roce ježdění 7,2 dieslu přes léto (kombi spotřeba), teď na zimních gumách asi 7,5. A má to stálé 4x4, jinak by žralo ještě míň. Kolikpak asi tak žere normální běžné auto, třeba benzíňák? A kolik asi tak váží ty větší limuzíny passat, audi, bmw třeba v kombíku? Mám pocit, že asi tak stejně. Jo, to když si někdo do Prahy koupí Hummera, tak má asi něco malýho, to je fakt... ;o)johny55555
zbytečné
Myslím si na ježdění v zimě na zasněžených okreskách v pohodě vystačí třeba Octavia 4x4 nebo podobně, není to předražený a nežere to (v TDI) jak teréňáky či SUVčka. SUVečka jsou pro lidi, co nevědí co s penězmaIsbjoerna
Teréňáky nejsou výhrou?
, Slovem "Teréňáky" oznacujete jake auto? VW-Touareg? Suzuki-Grand Vitara? Nissan-X-Trail? Volvo-XC90? BMW-X5? ------- Bezpecnost techto aut je velmi rozlisna, vetsinou v tradition jejich vyrobce. Je to asi jako "Auto-Skoda" - je velky rozdil mezi bezpecnosti Skoda 120 a Octavia II (BJ 2004). ------- Bydlim v zemi s hustou siti asphaltovych/pevnych silnic, do pole a lesa autem jezdit nesmim, desert zde take nemame, takze nemam pro takoveto auto "Teréňák" zadne vyuziti, a proto by me nenapalo ho koupit, ale kdo zije vprostred divoke prirody... --- ...preji mu blizkou Tankstelle (Benzin/Diesel), ony ty "Teréňáky" maji pomerne velkou zizen. ;-)Killbilly
Re: Teréňáky nejsou výhrou?
Pamatujete nekdo toyotu tercel - to bylo dobry auto,melo to ctyrkolu,sice bez zamku ale aspon neco a jinak to byl obycejny trosku vyssi kombik.Zralo to,vazilo a jezdilo jako normalni auto jen to projelo prasanem az po kapotu.Takove auto bych bral na zimu.MUF
Ideální vozítko do města
Zázrak
Re: Ideální vozítko do města
No né,džemerikáni tam dali manuál??To bude přepočítanejch zoubečků.Ale jinak je to docela good!!majk
Kdo si na SUV vydela at si s nim jezdi.
Ale myslim si, ze by mely byt zvyhodneny ekologicky setrnejsi auta a vsechny ty 4litry zase znevyhodneny, koneckoncu dychame ty sracky vsichni, i ti v malych autechEASY
SUV a 4x4
Je mi celkem jedno, na co přišli odborníci z Ameriky a je mi úplně jedno, že někdo o nás, řidičích 4x4, říká, že máme nějaké komplexy, ale bydlím na Vysočině, všude jsou závěje sněhu, silničáři jsou liní a já ráno do práce musím. Jinak SUV je svým způsobem kompromis mezi terénním dělníkem a vozem na silnici už podle systému připojení druhé hnané nápravy. O pocitu bezpečí nemluvě. Už sedět půl metr nad úrovní možného střetu je dost důležité a hmotnost hraje taky v náš prospěch. Sám jezdím pomalu, protože to rychle ani nejede, ale jedu vždycky. I s dětma vzadu mám lepší pocit, protože silnice jsou plný závodníků, opilců, slepých a hluchých důchodců a zmatených žen (pardon) tak příště až potkám někoho z nich, rád je předním rámem pozdravím.real_goldie
Re: SUV a 4x4
Nemam nic proti SUV, sam kdyz sem si kupoval novy auto tak sem vahal mezi SUV a limuzinou. Zajimava je jedna vec, pisete, ze mate "pocit bezpeci", a to je prave proc sem si SUV nekoupil. Je to totiz jenom pocit :-) Problem je v tom ze mnoho SUV ma nedostatecne zony pro deformaci. Vono to pak vypada tak, ze kdyz nekoho tim ramem "pozdravite" ja rikate, tak se vasemu auto nic moc nestane, ale vy budete na odpis.Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!