Diskuze
Kolem billboardu jedeme 10 metrů poslepu, naměřili výzkumníci
Děkujeme za pochopení.
net.Xtreme bojuje s eXtrémismem
Pár poznámek
1) odstup 2 vteřiny
2) periferní vidění
3) adaptivní tempomat
4) nesnažit se zapamatovat si reklamy, pokud řídím.
pavlik12
Jak že se jich chtějí zbavit?
Silničářům patří jen několik metrů okolo asfaltu, zbytek pozemků u silnic jsou v drtivé většině soukromé.
Pokud billboard postavím na starý podvozek od vleku nebo jen chytím k bikramové vaně - hned to už není stavba a nepotřebuju ničí vyjádření ani souhlasy, mimo vlastníka pozemku.
Posel z Liptákova II.
Re: Jak že se jich chtějí zbavit?
Těžko ale budete takovou plochu nabízet reklamní agentuře k pronájmu
biggles
Nejnebezpečnější je značka s omezením rychlosti
ta způsobí, že jedete 20-80 m poslepu - napřed luštíte číslo - pak civíte na tacháč - a po chvíli zas na tacháč.
Tyto kulaté symboly smrti by z dálnic měly zmizet - nejlépe do zítřejšího rána... všechny...
kajak v zakoně
Re: Nejnebezpečnější je značka s omezením rychlosti
a ještě člověk kouká všude kolem, jestli někde nesvít něco modrozeleně... To samý na přechodech pro chodce, kde je 30.. Člověk hypnotizuje tachometr, chodci jsou možná taky důležitý.., ale nejdůležitější je ta ručička..
andy2000
Výzkum a realita...
Tak si to shrňme:
- narazit do betonové konstrukce billboardu u dálnice je téměř nemožné (to už je pravděpodobnější, že trefíte něco jiného - mýtnou bránu..) - billboardy u dálnic jsou typicky za svodidly
- u silnic existuje spousta různých jiných značek, které nám tam vylepuje ředitelství silnic a dálnic a které také rozptylují pozornost (zvlášť značky typu "sněží a snížená viditelnost)
- průzkumy hledající korelaci nehodovosti v závislosti na existenci billboardu (ve skutečném světě, nikoliv co by kdyby) došly k závěru, že billboardy na dlouhých rovných úsecích (např. dálnice) nehodovost nezvyšují, naopak na některých méně přehledných místech ano (typicky když vás překvapí billboard těsně za zatáčkou a hned za ním je nějaká složitější dopravní situace); ostatně selským rozumem - na dálnicích je nehodovost výrazně nižší a plynulost provozu výrazně vyšší - tudíž pravděpodobnost, že vaše "slepota" způsobí nehodu je zcela zanedbatelná
A proto náš stát eliminuje billboardy o dálnic...
sarumánek
ach, ti Rusové...
To jsou ale paradoxy... Pokud ten ruský billboard na fotografii, varující před billboardy u silnic, stojí opravdu u silnice, tak je ještě desetkrát nebezpečnější než ty kritizované, protože je velmi nezvyklý a každý se na něj chce kouknout a rozluštit, co na něm vlastně je a proč. Může tedy zavinit ještě více smrtelných havárií. Pokud stojí jinde, tak je zase úplně nesmyslný.
old fashioned Vince VIII.
po reklamách čumí jen mentálně nedostateční...
Ewerell64
Asi je na trhu s bilboardama úúúplná "tlačenice"...
jak jinak si vysvětlit že dnes, tj. 10.3.2011 je na Opavské ulici v Ostravě asi 6 tabulí na senátní a obecní volby, které byly před 5 měsíci!!! Pro neostraváky: Opavská je jedna z tepen spojující 100.000 lidí z Poruby se zbytkem Ostravy - čili frekvence jak byk.
Helo
Pryč s nima úplně!
Billboardy mi u cest vaděj. A to u všech! Podle mě by od cest měli zmizet úplně. Klidně ať jsou u parkovišť nebo na nádražích (autobusových i vlakových), ale rozhodně ne podél cest. A to nejen kvůli bezpečnosti, ale i z estetického hlediska. Před pár měsíci postavila nová firma, co je u nás ve městě billboard na výjezd z města a akorát to tam působí jako pěst na oko
Martin 2011
Re: Pryč s nima úplně!
Jasně...to co se nelíbí tobě přece není správné
ztrewq
mám rád takéto "výskumy" a vedcov!
koľko pozornosti odpútava sledovanie rýchlomeru, kontroliek, pohľady do spätných zrkadiel, načúvanie či nejde vozidlo s prednosťou v jazde, ...
pomocný učitel Václav Poustka
Re: mám rád takéto "výskumy" a vedcov!
Všechny vámi zmiňované úkony souvisí s vozidlem a jeho řízením. Sledování billboardů nikoliv.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....