Diskuze
Kolem billboardu jedeme 10 metrů poslepu, naměřili výzkumníci
Děkujeme za pochopení.
net.Xtreme bojuje s eXtrémismem
Pár poznámek
1) odstup 2 vteřiny
2) periferní vidění
3) adaptivní tempomat
4) nesnažit se zapamatovat si reklamy, pokud řídím.
pavlik12
Jak že se jich chtějí zbavit?
Silničářům patří jen několik metrů okolo asfaltu, zbytek pozemků u silnic jsou v drtivé většině soukromé.
Pokud billboard postavím na starý podvozek od vleku nebo jen chytím k bikramové vaně - hned to už není stavba a nepotřebuju ničí vyjádření ani souhlasy, mimo vlastníka pozemku.
Posel z Liptákova II.
Re: Jak že se jich chtějí zbavit?
Těžko ale budete takovou plochu nabízet reklamní agentuře k pronájmu
biggles
Nejnebezpečnější je značka s omezením rychlosti
ta způsobí, že jedete 20-80 m poslepu - napřed luštíte číslo - pak civíte na tacháč - a po chvíli zas na tacháč.
Tyto kulaté symboly smrti by z dálnic měly zmizet - nejlépe do zítřejšího rána... všechny...
kajak v zakoně
Re: Nejnebezpečnější je značka s omezením rychlosti
a ještě člověk kouká všude kolem, jestli někde nesvít něco modrozeleně... To samý na přechodech pro chodce, kde je 30.. Člověk hypnotizuje tachometr, chodci jsou možná taky důležitý.., ale nejdůležitější je ta ručička..
andy2000
Výzkum a realita...
Tak si to shrňme:
- narazit do betonové konstrukce billboardu u dálnice je téměř nemožné (to už je pravděpodobnější, že trefíte něco jiného - mýtnou bránu..) - billboardy u dálnic jsou typicky za svodidly
- u silnic existuje spousta různých jiných značek, které nám tam vylepuje ředitelství silnic a dálnic a které také rozptylují pozornost (zvlášť značky typu "sněží a snížená viditelnost)
- průzkumy hledající korelaci nehodovosti v závislosti na existenci billboardu (ve skutečném světě, nikoliv co by kdyby) došly k závěru, že billboardy na dlouhých rovných úsecích (např. dálnice) nehodovost nezvyšují, naopak na některých méně přehledných místech ano (typicky když vás překvapí billboard těsně za zatáčkou a hned za ním je nějaká složitější dopravní situace); ostatně selským rozumem - na dálnicích je nehodovost výrazně nižší a plynulost provozu výrazně vyšší - tudíž pravděpodobnost, že vaše "slepota" způsobí nehodu je zcela zanedbatelná
A proto náš stát eliminuje billboardy o dálnic...
sarumánek
ach, ti Rusové...
To jsou ale paradoxy... Pokud ten ruský billboard na fotografii, varující před billboardy u silnic, stojí opravdu u silnice, tak je ještě desetkrát nebezpečnější než ty kritizované, protože je velmi nezvyklý a každý se na něj chce kouknout a rozluštit, co na něm vlastně je a proč. Může tedy zavinit ještě více smrtelných havárií. Pokud stojí jinde, tak je zase úplně nesmyslný.
old fashioned Vince VIII.
po reklamách čumí jen mentálně nedostateční...
Ewerell64
Asi je na trhu s bilboardama úúúplná "tlačenice"...
jak jinak si vysvětlit že dnes, tj. 10.3.2011 je na Opavské ulici v Ostravě asi 6 tabulí na senátní a obecní volby, které byly před 5 měsíci!!! Pro neostraváky: Opavská je jedna z tepen spojující 100.000 lidí z Poruby se zbytkem Ostravy - čili frekvence jak byk.
Helo
Pryč s nima úplně!
Billboardy mi u cest vaděj. A to u všech! Podle mě by od cest měli zmizet úplně. Klidně ať jsou u parkovišť nebo na nádražích (autobusových i vlakových), ale rozhodně ne podél cest. A to nejen kvůli bezpečnosti, ale i z estetického hlediska. Před pár měsíci postavila nová firma, co je u nás ve městě billboard na výjezd z města a akorát to tam působí jako pěst na oko
Martin 2011
Re: Pryč s nima úplně!
Jasně...to co se nelíbí tobě přece není správné
ztrewq
mám rád takéto "výskumy" a vedcov!
koľko pozornosti odpútava sledovanie rýchlomeru, kontroliek, pohľady do spätných zrkadiel, načúvanie či nejde vozidlo s prednosťou v jazde, ...
pomocný učitel Václav Poustka
Re: mám rád takéto "výskumy" a vedcov!
Všechny vámi zmiňované úkony souvisí s vozidlem a jeho řízením. Sledování billboardů nikoliv.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Denní recepční - poloviční úvazek
Clarion Hotel Prague Old Town****
Praha