Diskuze

Billboardy nosí smrt. Loni zabily deset lidí

Každoročně zemře na tuzemských dálnicích kolem deseti lidí poté, co jejich auto narazí do železné konstrukce reklamních billboardů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pavel

27. 5. 2006 15:53
Stromy

Spíše více horší jsou stromy, které sázej u silnic, na to umře více lidí. Lepší je vylítnout ze silnice rovnou do pole než do stromu.....:-/

0 0
možnosti

Performer

26. 5. 2006 14:59
hlavně je potřeba pořádně zdražit NAFTU!

dieselové smrady zabíjení desítky tisíc lidí a nic se s tím taky nedělá.

0 0
možnosti

Marty

26. 5. 2006 20:39
Re: hlavně je potřeba pořádně zdražit NAFTU!

Ne, je treba dostat ze silnic auta se spatnymi emisemi. Po cca 100tis km kazdy novy benzinak, protoze Cesi nechteji kupovat nove lambda sondy, pripadne nove katalyzatory - radeji vnitrek vyrubou a pak jeste zvani o tom, ze maji vetsi vykon. Sam o sobe benzinovy motor ma vetsi mnozstvi skodlivin nez diesel.

U dieselu to chce akorat povinne filtry pevnych castic. Jenze kde na to vzit penize a vuli?

0 0
možnosti

Martin

26. 5. 2006 14:36
sme to ale republika

Pokud sem to tak nějak spočet a budu brát pr. cenu 12,5 (10-15 tis. za bil. na měs) tak mi vychází, že ta firma, co jich má 400 na tom ročně vydělá 60 mil. K4, z toho dá státu necelejch 12 mil. a zbude jí JEN 48.000.000 Kč???Pěkná je tahle republika, jen co je pravda.

Notabene mě teď tak napadlo, předpokládám, že ty poutače na připoutání se u výjezdu z pump, jsou na těch soukromejch plochách a stát za ně platí 15 litrů měsíčně.... Mě z toho asi jeb.neRv>-Rv

0 0
možnosti

xxx

26. 5. 2006 14:31
10 lidí ....????

Tolik povyku kvůli 10 lidem ???? Hned jen tak od pasu vyjmenuji 20 různých příčin, které způsobují mnohem víc úmrtí než nějaké bilbordy a je ticho po pěšině.

Fakt si tady někdy připadám jak v Kocourkově......

0 0
možnosti

acryl

26. 5. 2006 14:25
reseni se da najit vzdy.

ahoj,

hodne lidi si tu v diskusi lamalo hlavu jak bilbordy kolem dalnic zrusit. Asi to bude opravdu problem (nebo spis horky brmbor) kterym se ted nikdo nechce zabyvat, nebo se jedni vymlouvaji na druhe. Reseni je pritom proste. Prestat o tom kecat na chatu, polit bilboard(y) benzinem a zapalit. Uz jsme jich takhle par zlikvidovali a jde to celkem rychle.

P.S. ano, nesmi se to a je to zakazane...

0 0
možnosti

greba

26. 5. 2006 15:52
Re: reseni se da najit vzdy.

a ke každému bb přivázat nejméně jednoho komanče.8-o

0 0
možnosti

t_corvus

26. 5. 2006 14:19
ČSN

Pominu-li tu stránku věci, že bilboardy roztylují pozornost řidičů (je to sice fakt, ale špatně se to dokazuje), pak stejně nechápu, jak může ministerstvo dopravy tyto stavby povolovat. Vycházím-li z podmínek ČSN 73 6101 (Projektování silnic a dálnic) část Bezpečnostní zařízení, pak bez nainstalovaných svodidel nemají u silnic co dělat.

Že by mimo směšného penízu pro stát, měl nějaký úředník méně směšný peníz ????

0 0
možnosti

homeles

26. 5. 2006 13:53
banánová republika

v civilizovaných zemích je zvykem, že je podél dálnic (ale například i podél železnic, specielně tam kde jezdí rychlovlaky) vybudován regulérní drátěný plot a to po obou stranách a po celé délce, aby se tam nemohla dostat např. ani zvěř, o lidech nemluvě.... pokud je u dálnice nějakej bard, je samozřejmě až daleko daleko za tímto plotem, i to je ale vyjímka, aby nebyl řidič rozptilován při řízení. např. i lampy jsou konstruovány především s ohledem na bezpečnost a konstrukce jejich stožárů je např. z jakési velice tenké ocelové sítě, která se při nárazu velice snadno deformuje.... 

naproti tomu to, co je k vidění v ČR svědčí o naprosté ignoranci, chamtivosti a totalní neúctě k lidskému životu....

0 0
možnosti

bubik

26. 5. 2006 13:43
ZÁKAZ

a šmitec, česi mají vždy něco naopak, než jiní, hlavně o tom budou kecat léta, ale k akčnosti se mají jak v létě na saních :-/

0 0
možnosti

cml-1

26. 5. 2006 13:30
copak bilbordy

ale az devcata zase odlozi vetsinu sveho obleceni, to je teprva na co cucet

0 0
možnosti

Karel

26. 5. 2006 13:19
to co nosi smrt

jsou predevsim pretizene silnice, navic v dezolatnim stavu. Takze zabijakem c.1 je vlastne stat. O to horsi ze si na silnicnim provozu masti kapsy.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...