Diskuze
BMW 3: Velká naftová revoluce
Děkujeme za pochopení.
Ric
DIESEL vs BENZ
Chlapci, divím se vám že reagujete tak vztahovačně; chtělo by to trochu nadhledu: Já si myslím, že dilema nafta vs. benzín je stejné jako říct která je lepší: černovláska, blondýna nebo zrzka? Když je večer nemůžu mít všechny tak si vyberu třeba tu s většíma kozama, že?
A pro někoho kozy = zátah, kruťák, úspora, …atd a jde do nafty. Pro jiného kozy = tradice, zvuk, emise, …atd a tento půjde do benzínu.
K nadpisu článku si dovolím poznamenat: ano, proběhla a probíhá velká naftová revoluce…, ale BMW se o to moc nezasloužilo, průkopníky bych hledal jinde! BMW sledovalo vývoj, resp. muselo reagovat na trend na trhu a ten říká jednoznačně: NAFTA. Naftu spalují dnes už i Jaguary, možná se dočkáme překvapení u Porsche nebo (nedej Bůh) u Ferrari. A výhledově? Parostrojům také jednou odzvonilo, určitě se tak stane i u nafty i u benzínu… stačí sledovat alternativní druhy pohonů resp. paliv.
renesis
a ona ta nafta do kamen stejně patří
a říkejte si co chcete, pánové. Naftový motor je sice znatelně úspornější, pohodlnější ale je to nuda. Zařadit při výjezdu z ostré troječku až když se rafička dominantního otáčkoměru skoro dotkne čísla 10 v doprovodu jadrného zvuku je něco úplně jinýho než chvilkový všemi vyzdvihovaný zátah turbem posílených plivačů mouru. Ten správný nefalšovaný zážitek z jízdy dokáže dát jen na techniku jízdy náročnější benzínový motor. Samozřejmě je řeč o MOTORU. Ne o setrvačníku...
Mates
Re: vw forever
TDI je slepa ulicka. Moc forever asi tedy nebude. Navic mam pocit, ze soudruzi z VW trosku zaspali a vlak zvany Common-Rail jim ujizdi.
CafeCafexxx
BMW
Pánové, máte vubec nějakou zkušenost s BMW?Kdo tim nejel, tak vubec nemuže vědět o co jde.Porovnavat Škodu s BMW prostě nejde.Není to ani jiná liga, spíš jiný sport.Nechci říct,že škody jsou špatné,ale BMW nesahají ani po kotniky
Alex
.
Nejsem prodejce či zaměstnanec nějakého autosalónu či bazaru...ALE zdá se Vám ta "bezvadná" novinka Roomster dobrá volba? Zmiňované auto s motorem 1,9 tdi a standardní výbavou Vás vyjde na cca 550.000,-, tady posílám link na auto...které stojí cca 700.000...vidíte ten nepomě...ale viva škodovky...joudové z vesnic.
performer
Lít naftu do nádrže je ostuda
nafta je pro socky
jezdit na naftu je jako topit PETlahve
Woods
Re: Lít naftu do nádrže je ostuda
Děkujeme za Tvůj názor. A teď alou zpátky do třídy!
JiriN
RS?
Hele a co takhle dat do konkurentu Octavii RS ve 125KW Dieslu? Cena lepsi, vykon lepsi, kvalita na urovni... mela se tam objevit...
Mates
Re: RS?
Vis v tom Befku je common-rail motor. To budou mit rychly saze od Skody tak v roce 2012.
benzin
Primitivní, hloupé, naftové
Popelnice spalující naftu, produkující rakovinotvorné saze a páchnoucí oxid dusíku, nemají žádnou budoucnost. Ve vyspělých zemích - USA a Japonsko - to vědí již dávno, pouze zdegenerovaná Evropa s nadšením hltá rakovinotvorné saze z nafty. Budoucnost má přeplňovaný beznin, hybrid a elektromobil.
Piettro
Re: Primitivní, hloupé, naftové
Jsi vedle jak ta jedle! V USA a stejně tak v Japonsku v posledních letech roste zájem o naftové motory. Cena paliva začíná trápit už i Američany, Japonce trápí již delší dobu! Diesel s filtry pevných částic neproduje rakovinotvorné látky. Elektromobily nemají žádnou budoucnost, pouze jen jako hybdridy, ale nikoli samotné! Cena hybridních motorů je dnes stále ještě vysoká, takže se zatím ještě nevyplatí. Budoucnost v blízké době bude patřit zemnímu plynu a alkoholu z obnovitelných zdrojů a pak až přijde na řadu vodík. Zemního plynu je ještě hodně, a stejně jako alkohol ho lze použít v nynějších motorech. ALkohol navíc nepotřebuje spac. čerpací stanice.
Smet
dobrý ale drahý
No ještě aby za ty prachy co za tu naftovou trojčičku chtěj to auto nebylo super !
btw. drahy a dobrý auto neni kumšt, frajeřina je levný dobrý auto ...
CafeCafexxx
Re: dobrý ale drahý
drahy a dobrý auto neni kumšt?BMW nikdy nedělalo levný auta pro všechny.Zato děla auta,která za tu cenu jistě stojí!A to,že si je nemuže dovolit každy,to k tomu tak nějak patří.Nebo chceš aby všichni jezdili v BMW?Vždyť bychom neměli koho předjíždět
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...