Diskuze
Autofotka týdne: Slavné BMW po závodní legendě jde do aukce
Děkujeme za pochopení.
J56a70n 75P33e33c46h
Nadhernej kousek... vlastne vsechny petnulasedmicky...
J17o94s12e82f 49V62a12l49a
hezke auto a taky jeho ena odpovida vyjimecnosti vozu. Ale asi bych dneska takove auto ani nechtel- je to jenom autro do na stani do garaze a lestit a lestit. Riziko poskozeni v beznem provozu je prilis velke. Stacil by mi Chrysler crossfire a k tomu dneska neprotrebuje clovek vic nez par vyplat. PS. jestli je skutecne pravda to, ze povalce bylo BMW v insolvenic a zachranila ho vyroba tzv. gogomobilu, tak clovek jenom zasne, kam az to BMW dneska dotahlo......
J40i58ř17í 54E15r19b17e74n
No, BMW se za války muselo přestěhovat z Eisenachu do Mnichova a jeho "východoněmecké" závody přešly po válce do státního vlastnictví jako součást budoucího trustu IFA a jejich vozidla byla později z BMW přejmenována na EMW. Pouze mnichovský závod zůstal pod značkou BMW, ale z rozhodnutí Spojenců nesměl vůbec vyrábět vozidla (ostatně angloamerické nálety ho téměř srovnaly se zemí, podobně jako českou Pragu), až roku 1948 mohl začít opět s motocykly a limuzínami předválečné konstrukce.
Podniku skutečně hrozila insolvence, protože luxusní auta nešla moc na odbyt (z těch 23 tisíc kusů BMW 501/502 během deseti let jich spoustu odebraly státní instituce za cenu kolem 17-21 tisíc DM, přesto na každém voze měl podnik ztrátu 4 tisíce DM) a kůži jim skutečně zachránila až licenční výroba italských jednoválcových minivozítek Isetta, kterých v letech 1955-62 vyrobili přes 160 tisíc kusů při ceně 2580 DM - to nebyl zisk nijak závratný, ale podařilo se managementu alespoň získat čas na vývoj nových typů - jak řady 700 (1959-65 vyrobeno 181 tisíc kusů o ceně kolem 5000 DM), tak zejména nové řady 1500/1600 vyráběné od roku 1962.
J91i81ř97í 48P31o23k87o56r77n64ý
tak tomu říkám BMW , ne těm dnešním I8,I3, řadě X....
J86i98ř33í 93E60r81b58e32n
X4 a X6 ještě trochu vypadají jako hezká auta. Ale mně to může být jedno, jednak si na ně sotvakdy vydělám, jednak mám raději jiná auta
M34a61r34t81i77n 92N35e83b25e92s16k55ý
Když si uvědomím, že tohle auto je o rok mladší, než já,
jak vypadá a jak vypadám já....
Asi mi nebyl věnován takový servis.
L15i83b18o24r 50V16y63k55o71u56p86i25l
Nikdy jsem netoužil být neslušně bohat. Jenom když vidím takové nádherné auto.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...