Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Autofotka týdne: Slavné BMW po závodní legendě jde do aukce

Aukční síň Bonhams bude 13. července na slavném festivalu rychlosti v Goodwoodu dražit unikátní BMW 507 z roku 1957, které patřilo loni zesnulé legendě motosportu Johnu Surteesovi.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PN

P36e82t94r 11N46o25v71ý

8. 7. 2018 14:18

Je prostě nádherné.

6 0
možnosti
JP

J82a65n 51P32e43c55h

8. 7. 2018 14:10

Nadhernej kousek... vlastne vsechny petnulasedmicky...

2 0
možnosti
JV

J84o43s30e58f 16V42a14l60a

8. 7. 2018 10:35

hezke auto a taky jeho ena odpovida vyjimecnosti vozu. Ale asi bych dneska takove auto ani nechtel- je to jenom autro do na stani do garaze a lestit a lestit. Riziko poskozeni v beznem provozu je prilis velke. Stacil by mi Chrysler crossfire a k tomu dneska neprotrebuje clovek vic nez par vyplat. PS. jestli je skutecne pravda to, ze povalce bylo BMW v insolvenic a zachranila ho vyroba tzv. gogomobilu, tak clovek jenom zasne, kam az to BMW dneska dotahlo......

0 0
možnosti
Foto

J28i54ř39í 68E78r84b93e89n

8. 7. 2018 21:55

No, BMW se za války muselo přestěhovat z Eisenachu do Mnichova a jeho "východoněmecké" závody přešly po válce do státního vlastnictví jako součást budoucího trustu IFA a jejich vozidla byla později z BMW přejmenována na EMW. Pouze mnichovský závod zůstal pod značkou BMW, ale z rozhodnutí Spojenců nesměl vůbec vyrábět vozidla (ostatně angloamerické nálety ho téměř srovnaly se zemí, podobně jako českou Pragu), až roku 1948 mohl začít opět s motocykly a limuzínami předválečné konstrukce.

Podniku skutečně hrozila insolvence, protože luxusní auta nešla moc na odbyt (z těch 23 tisíc kusů BMW 501/502 během deseti let jich spoustu odebraly státní instituce za cenu kolem 17-21 tisíc DM, přesto na každém voze měl podnik ztrátu 4 tisíce DM) a kůži jim skutečně zachránila až licenční výroba italských jednoválcových minivozítek Isetta, kterých v letech 1955-62 vyrobili přes 160 tisíc kusů při ceně 2580 DM - to nebyl zisk nijak závratný, ale podařilo se managementu alespoň získat čas na vývoj nových typů - jak řady 700 (1959-65 vyrobeno 181 tisíc kusů o ceně kolem 5000 DM), tak zejména nové řady 1500/1600 vyráběné od roku 1962.

1 0
možnosti
JP

tak tomu říkám BMW , ne těm dnešním I8,I3, řadě X....

0 0
možnosti
Foto

J91i84ř12í 70E87r60b92e33n

8. 7. 2018 22:05

X4 a X6 ještě trochu vypadají jako hezká auta. Ale mně to může být jedno, jednak si na ně sotvakdy vydělám, jednak mám raději jiná auta :-)

0 0
možnosti
RS

Zlatá léta automobilového designu R^

9 0
možnosti
MN

Když si uvědomím, že tohle auto je o rok mladší, než já,

jak vypadá a jak vypadám já....

Asi mi nebyl věnován takový servis.

0 0
možnosti
Foto

Nikdy jsem netoužil být neslušně bohat. Jenom když vidím takové nádherné auto.

15 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...