Diskuze
Autofotka týdne: Slavné BMW po závodní legendě jde do aukce
Děkujeme za pochopení.
J19o13s11e69f 76V95a78l69a
hezke auto a taky jeho ena odpovida vyjimecnosti vozu. Ale asi bych dneska takove auto ani nechtel- je to jenom autro do na stani do garaze a lestit a lestit. Riziko poskozeni v beznem provozu je prilis velke. Stacil by mi Chrysler crossfire a k tomu dneska neprotrebuje clovek vic nez par vyplat. PS. jestli je skutecne pravda to, ze povalce bylo BMW v insolvenic a zachranila ho vyroba tzv. gogomobilu, tak clovek jenom zasne, kam az to BMW dneska dotahlo......
J76i90ř19í 95E98r18b80e63n
No, BMW se za války muselo přestěhovat z Eisenachu do Mnichova a jeho "východoněmecké" závody přešly po válce do státního vlastnictví jako součást budoucího trustu IFA a jejich vozidla byla později z BMW přejmenována na EMW. Pouze mnichovský závod zůstal pod značkou BMW, ale z rozhodnutí Spojenců nesměl vůbec vyrábět vozidla (ostatně angloamerické nálety ho téměř srovnaly se zemí, podobně jako českou Pragu), až roku 1948 mohl začít opět s motocykly a limuzínami předválečné konstrukce.
Podniku skutečně hrozila insolvence, protože luxusní auta nešla moc na odbyt (z těch 23 tisíc kusů BMW 501/502 během deseti let jich spoustu odebraly státní instituce za cenu kolem 17-21 tisíc DM, přesto na každém voze měl podnik ztrátu 4 tisíce DM) a kůži jim skutečně zachránila až licenční výroba italských jednoválcových minivozítek Isetta, kterých v letech 1955-62 vyrobili přes 160 tisíc kusů při ceně 2580 DM - to nebyl zisk nijak závratný, ale podařilo se managementu alespoň získat čas na vývoj nových typů - jak řady 700 (1959-65 vyrobeno 181 tisíc kusů o ceně kolem 5000 DM), tak zejména nové řady 1500/1600 vyráběné od roku 1962.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Prodej bytu 2+kk, 60 m2, Mariánské Lázně, Hlavní třída
Hlavní třída, Mariánské Lázně, okres Cheb
4 950 000 Kč