Diskuze
Autofotka týdne: Slavné BMW po závodní legendě jde do aukce
Děkujeme za pochopení.
J19o13s11e69f 76V95a78l69a
hezke auto a taky jeho ena odpovida vyjimecnosti vozu. Ale asi bych dneska takove auto ani nechtel- je to jenom autro do na stani do garaze a lestit a lestit. Riziko poskozeni v beznem provozu je prilis velke. Stacil by mi Chrysler crossfire a k tomu dneska neprotrebuje clovek vic nez par vyplat. PS. jestli je skutecne pravda to, ze povalce bylo BMW v insolvenic a zachranila ho vyroba tzv. gogomobilu, tak clovek jenom zasne, kam az to BMW dneska dotahlo......
J76i90ř19í 95E98r18b80e63n
No, BMW se za války muselo přestěhovat z Eisenachu do Mnichova a jeho "východoněmecké" závody přešly po válce do státního vlastnictví jako součást budoucího trustu IFA a jejich vozidla byla později z BMW přejmenována na EMW. Pouze mnichovský závod zůstal pod značkou BMW, ale z rozhodnutí Spojenců nesměl vůbec vyrábět vozidla (ostatně angloamerické nálety ho téměř srovnaly se zemí, podobně jako českou Pragu), až roku 1948 mohl začít opět s motocykly a limuzínami předválečné konstrukce.
Podniku skutečně hrozila insolvence, protože luxusní auta nešla moc na odbyt (z těch 23 tisíc kusů BMW 501/502 během deseti let jich spoustu odebraly státní instituce za cenu kolem 17-21 tisíc DM, přesto na každém voze měl podnik ztrátu 4 tisíce DM) a kůži jim skutečně zachránila až licenční výroba italských jednoválcových minivozítek Isetta, kterých v letech 1955-62 vyrobili přes 160 tisíc kusů při ceně 2580 DM - to nebyl zisk nijak závratný, ale podařilo se managementu alespoň získat čas na vývoj nových typů - jak řady 700 (1959-65 vyrobeno 181 tisíc kusů o ceně kolem 5000 DM), tak zejména nové řady 1500/1600 vyráběné od roku 1962.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!