Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Nové BMW řady 7 bylo tajně v Česku. Umí asi procházet zdí

Exkluzivně aktualizováno 
Automobilky se rády pochlubí zámožným klientům svými vrcholovými modely na speciálních akcích. Když zákazník vidí auto v předstihu před obyčejnými smrtelníky, posílí to jeho pocit důležitosti a spíš se do něj zakouká. Vlajková loď BMW, nová generace řady 7, se na přisně utajené akci představila v Karlových Varech.

Omšelá budova Císařských lázní na konci karlovarské kolonády smutně čeká na rekonstrukci. Na tradiční filmový festival konaný začátkem letních prázdnin si ji tradičně pronajímá organizátor akce. Letos věnoval prostor před lázněmi automobilce BMW.

Fotogalerie

V útrobách lázní se tak odehrála v prvních dnech filmového festivalu prezentace nové generace BMW řady 7 (více o novince čtěte zde). „Dovnitř pouštěli jen předem vybrané VIP klienty, vždy jen na chvilku a po malých skupinkách,“ popisuje jeden z informátorů redakce.

Záhadou zůstává, jak se dovnitř auto dostalo. Žádný vstup do budovy není tak velký, aby se jím protáhlo dva metry široké auto. Navíc manévrování s vozem s délkou přes pět metrů ve stísněných prostorách budovy je podle redaktora iDNES.cz, který budovu zná, téměř nemožné.

Dva lidé obeznámení s celou operací potvrdili, že v krkolomné instalaci figuroval jeřáb.

Ředitel sdružení Císařské lázně Lukáš Siřínek popisuje akci tak, že auto dostali dovnitř prosklenými otvory světlíku ze 70. let do chodby, propojující hlavní budovu s malým objektem rašelinového pavilonu, který je vzadu.

„Celou akci jsme si nechali schválit národním památkovým ústavem a karlovarskými památkáři,“ zdůrazňuje. Podle redaktora iDNES.cz, který byl na místě, jsou ale světlíky příliš úzké na to, aby se jimi protáhlo auto. 





Nejčtenější

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Kia Carens - front
Autocentral: Test Kia Carens 1.7 CRDi

Značka Kia se těší čím dál tím větší oblibě. Jaká je Kia Carens 1.7 CRDi, ohlodávaná tři roky zubem času?   celý článek

Partisan One
Autofotka týdne: Nejdrsnější offroad Partisan je jako z české stavebnice

Pár dobrých věcí naše země v pupku Evropy světu přeci jen dala, jednou z nich je stavebnice Merkur. Juri Postnikov si s ní určitě musel hrát, jinak by ho...  celý článek

Test zimních pneumatik pro SUV
Suverenita SUV je v zimě zrádná. Pohon všech kol zimní gumy nenahradí

„Kvalitní zimní pneumatiky jsou bezpodmínečně nutné i u pohonu všech kol,“ varují odborníci, kteří otestovali pláště pro velká SUV v rozměru 235/55 R 17. Ty...  celý článek

Další z rubriky

Ford Fiesta
Prodeje malých aut rostou, Evropané si dopřávají dražší provedení

S 1,8 milionu prodaných vozů je kategorie malých aut v prvním pololetí letošního roku stále nejpopulárnější automobilovou třídou. Ale není tomu tak díky ceně,...  celý článek

Volvo od roku 2019 nabídne pouze elektrická či hybridní auta
Evropa je pozadu ve výrobě baterií pro elektroauta

Evropská komise má zájem o vytvoření konsorcia typu Airbusu, které by spojilo přední evropské společnosti s cílem vyvíjet technologie pro baterie. V této...  celý článek

Pražská taxikářka Kateřina Šenkeříková
Ženy za volantem: Milí řidiči, chceme vám říct...

Jedenadevadesátiletá královna Alžběta II. celý život jezdí autem, aniž by měla řidičák, Eliška Junková by strčila spoustu mužů za volantem do kapsy, první...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.