Diskuze
BMW má zase superkupé. Českou cenu má zatím jen diesel za 2,7 milionu
Děkujeme za pochopení.
R82a98d97i48m 30K41o43ž28u36š79n44í40k
Není to tak dávno co třílitrový šestiválcový diesel byl výborný motor do kombi řady 3. Kdo dovolil dát tohle do kupé řady 8 mi fakt hlava nebere
J33a74n 56D22l52o31u90h93ý
Diesel v tomhle Verim tomu, ze se to prodavat bude, ale "driving pleasure" je tu tam s dieselem
J84a60k77u12b 91N10o46v72á28k
A pokud v tom někoho potkáte, tak se v tom bude chovat jak ultramagor.
J57a34n 25K97o95n69v51a12l98i18n91k48a
Nádherné auto
Ty první osmičky zažívají větší úspěch asi až teď jako sběratelské zboží. Ceny zachovalých kusů jdou k milionu i přes. Nedávno jsem měl možnost se s jednou starou 850i seznámit a je to úchvatné auto. Je tak strašně divné, až je krásné. Upřímně, moci si dovolit investovat tolik peněz do německého kupé, koupil bych právě tu starou osmu a nechal bych ji uvést do stavu nového auta (což několik set tisíc stojí raz dva).
R87a41d56i69m 89S12v64o45b37o93d21a
stara 8 bylo nadherne auto ale tyto nove bavoraky se mi nelibi. je to strasne preplacane. takove auto pro pubertaka.
ale kdyby poslali do vyroby toto? hmmmm
R36a62d69i62m 40S36v36o42b70o21d56a
jeste by to mohli udelat v kombiku.
L27u32d95ě54k 34N31ě52m88e88c
To by bylo přesně auto pro ty, co nevědí, co chtějí.
J78a78n 45S71t46e55h32l19i43k
Asi bych šel do toho benzínu . Dost známých okolo mělo vcelku problém s turbem u dieslu.
R74a31d37i41m 24K33a72l45a77s
Prostor pro pravou nohu na straně řidiče nevypadá úplně největší. Obrovská klika, že si to nekoupím:-)
P19a17v18e96l 25Ž41e23r25n14í56č18e40k
Za prvé to tohle kupé v článku zmiňuje a za druhé E31 nebyla nástupcem E24!
L31u31k58á73š 65N73o88v10o57t80n40ý
To jako fakt si někdo koupí auto za 2,5 milionu a pak do toho vrazí diesel? Ne, ne :-0
V35l70a55d75i67m97í33r 59L24o65u36d79a
Je to překvapující - do auta co má náskok montovat motor co má x-let zpoždění
J62o54s52e43f 87Z49d16r15á37h75a89l
Se divím, že si ještě někde nenamlátila hubu... ;)
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...