Diskuze
BMW se bojí, že mu ujíždí vlak. Zaměstnance školí, jak vypadá nepřítel
Děkujeme za pochopení.
D20a31v94i81d 15Z38e20l12e34n81ý
Nechapu, co porad divoci s tim autonomnim rizenim, jedine, jestli me to doveze kdyztak z hospody, jinak, pokud se chci nechat vozit, pojedu tramvaji.
M20i46l78o75s57l76a10v 89P10r22o98c80h34a83z79k92a
Jsem tak rád, že technologií budoucnosti se nedožiju, není nic hezčího než když pořádně zaburácí osmiválec, nebo si projedu zatáčku řízeným smykem dveřmi napřed.
J28a27k71u13b 61S80ú71k96e77n17í72k
Osmiválec půjde nasamplovanej z repráků
J70o46s33e42f 93V26a61l92a
pokud vim, tak o provoznim zisku , ktery generuje BMW, se muze Mercedesu zatim jenom zdat. A s elektroauty je to tak -. koupi si ho jenom ti lide, kteri auto bud a-nepotrebuji a nevadi jim, ze se musi denne hodiny nabijet a ze urazit vzdalenost nad 100 km je dobrodruzny vylet do neznama b-koupi si ho snobove, aby se jim mohli chlubit. Tech par procent lidi, kteri elektromobil opravdu vyuziji jako elektromobil (manzelky v domacnosti na nakupy a na transport deti do krouzku a na sport), tak ti nejsou pro trh rozhodujici
M39a95r20t12i22n 20K91l39u31v29á38n73e81k
Ti, co je chtěli a měli na ně, si je už koupili a ostatní zákazníci BMW jdou po jiných kvalitách.
Len aby to tak nedopadlo aj u inych znaciek a s inymi technologiami (samoriaditelne)
M14a53r56e18k 51B61a56r91t88o62s
Už teraz sa teším, ako si dám do svojho autonómneho smart e-auta posteľ. Cesty do/z práce v tichu budem milovať. Pre nostalgikov sa samozrejme bude dať stiahnúť aplikácia, ktorá bude vydávať zvuky x-valca, dvojtaktu, boxera či wankla.
J40o35s78e74f 16V46a11l27a
vy chcete behem nabijeni auta v nem spat ? neni jednodussi poridit si postel domu ? Kapacita akumulatoru by zatim dovolovala si dat v provozu opravdu jenom "dvacet", ale z pravniho hlediska asi bude dozorovani clovekem i u autonomniho ridice povinnost
J88a48k21u61b 53S30ú81k78e16n12í22k
Když vidím to i8, sporťák pro mladé budoucnosti, je mi skoro líto, že až si ho budu moci dovolit, tak už nebudu mladej
J64o51s79e94f 97V91a52l67a
to takhle funguje uz zhruba sto let. Majitele porsche maji ze vsech majitelu aut ruznych znacek satisticky nejmene casu na sex - musi stale vydelavat :-)))
J70i12ř54í 81K13a30č48í81r83e23k
BMW, nejporuchovější auto. Kdo by si to kupoval?
J63o25z81e37f 55K91o57s38t51e10l36a36n72s55k53ý
Ja mám na dizajn BMW práve opačný názor. Po nemastnom-neslanom dizajne od Chrisa Bangla sa BMW vrátilo k svojim najlepším dizajnovým tradíciám - hlavne pri 5-kovom a 7-kovom rade.
Iná vec je dizajn elektromobilov od BMW. i3 a i8 vyzerajú slabučko až krehko.
A čo sa týka elektromobilov, je len dobre, že BMW si uvedomuje trend budúcnosti. Základom úspechu je totiž poznať svoje vlastné slabé miesta.
M79i33c21h60a39l 79V82a63n78ě40k
Tak o autech od Bangla jde říct skoro cokoliv, ale nemastné/neslané slyším poprvé. Prostě tuctovky co?
T25o43m65á17š 40K14r48a96i64n51a
Jak čtu (nejen) tu diskuzi, to je přímo střet civilizací, ani Marťany nepotřebujeme... My, kteří jsme vyrostli s vůní benzínu, chceme skutečná auta. A MB či BMW jimi zatím vždy byla. Ti, kteří vyrostli na počítačích a tabletech chtějí prostředek k dopravě z místa A do B ideálně v duchu iOS - nic neřešit, jen na displeji spustit aplikaci. Asi mají pravdu, je to "jen" dopravní prostředek a k přesunu z A do B byl stvořen. Ale stejně tu změnu sám překousnout nemůžu a místo svistotu elektromotoru je pro mne rajskou hudbou zvuk pořádného 8 válce...
P.S. Je BMW 2 Gran Tourer skutečně ještě BMW, nebo jediné, co je spojuje, je ten znak na kapotě?! (nebýt ten znak a ledviny, mohlo by to být cokoliv...)
P86e39t37r 94H86o47r69á49k
Kdyby ti v autě optavdu smrděl benzín, to bys asi mluvil jinak.
M51i40l44a38n 98N38ě33m95e37c
Nepřítel BMW vypadá jako někdo, kdo posuzuje auta podle velikosti displeje na palubní desce a byl by nejradši, kdyby ho to všude odvezlo samo.
Takže pryč s řadovými šestiválci, zadním pohonem a kvalitními podvozky a učte se malovat interaktivní tramvaje, konzervy jedny pitomé :)
J30o54s42e80f 60N13a95j39m58a90n
Přesně tak! Hlavní nepřítel BMW je samo BMW. Hlavně že mi auto bude měnit barvu podle nálady
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Referent/ka odboru výstavby a územního rozhodování
Městská část Praha 18
Praha
nabízený plat:
30 000 - 40 000 Kč