Dominantou německého dálničního speciálu je dvojice objemných kufrů a masivní přední kapotáž s elektricky nastavitelným větrným plexi štítem.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Přední světlomet zabírá většinu přední části motorky. Dvojici dálkových světel lemují "bavorácké" andělské oči.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Pákový mechanismus obsluhující plexi štít. Nad palubní deskou je příprava pro navigaci.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Dvojice analogových budíků je propojena dvojicí TFT displejů. Testovaný model se obsluhuje běžným klíčkem. K dispozici je však i bezklíčkový přístup.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Široké a pohodlné sedlo poskytuje dostatek pohodlí jezdci i spolujezdci. Dvojice rozměrných kufrů jen dotvrzuje, že motorka je připravena pro dálkové trasy.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
BMW R1200RT
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Obří nerezová koncovka výfuku zní plným hlubokým hlasem. Za příplatek je k dispozici titanový Akrapovič.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Pod dvojicí reproduktorů se nachází uzamykatelné odkládací schránky.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Masivní noha zadní jednostranné kyvné vidlice v sobě ukrývá kardan. Pohon zadního kola je díky tomu v podstatě bezúdržbový.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Uložení a odpružení předního kola systémem telever s tlumičem řízení s přehledem žehlí nerovnosti městské dlažby.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
S příchodem šera nebo vjezdem do tunelu se automaticky aktivuje přední světlomet.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Kufry se zamykají pomocí dálkového ovládání, na dálku se aktivuje i alarm.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Ve změti tlačítek lemujícím levou rukojeť je také tlačítko nastavení větrného štítku. Ovládací kolečko menu palubního systému se "motá" do všeho.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Otočením hlav válců se uvolnil prostor před holení řidiče.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Robustní radiální brzdiče dodala firma Brembo. Motorku mají ve spolupráci s ABS vždy bezpečně pod kontrolou.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
BMW R1200RT
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
BMW R1200RT
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Zvednutím kličky se kufr odemyká. Stlačením zámku se kufr uvolní a můžete ho lehce sejmout z motorky.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Pokud nevezeme spolujezdce, je vyhřívání jeho sedla zbytečné.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Ovládání palubního audio systému a tlačítky olemovaná levá rukojeť. Logo na kapotáži jakoby viselo volně v prostoru.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Pravá uzamykatelná schránky ukrývá připojení pro USB nebo 3,5mm jack.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Volba nastavení podvozku hlásí, že jízdy se účastní jedna osoba s bagáží. Není proto třeba nastavovat přední světlomet. Zajímavý je údaj o spotřebě. Hlásí hodnotu 5,2 litrů, což vůbec není špatné.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Pracoviště levé ruky. Kolik prstů má na ruce průměrný Němec?
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Navzdory svému cestovatelskému zaměření je silueta R-1200RT neuvěřitelně štíhlá.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
BMW R1200RT
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz