I kabriolet se však na silnicích objeví, naznačilo počátkem března vedení mnichovské BMW.
Spekulace o revoluční změně stylu u nového modelu vyvrátil již v Ženevě bývalý šéf Joachim Milberg. "Nový malý bavorák plně zapadne do současné palety našich vozů," potvrdil Milberg. I "jednička" bude tedy robustní a se sportovním vzhledem, na což jsme u BMW zvyklí. Spekulace o podobnosti nového vozu se spřízněným britským Mini jsou nadobro vyvráceny, což potvrzuje i přiložená fotografie (její autenticitu však nemůžeme potvrdit).
V poslední době prosakují na veřejnost i informace o možných motorech. Jistá se zdá být známá zážehová osmnáctistovka s výkonem 115 koní, potvrzen byl pohon zadních kol. Spekuluje se také o agregátech Toyoty, neboť BMW dohodlo koupi malých japonských turbodieselů pro Mini, což prohloubení spolupráce nevylučuje. Pro patriotické zákazníky německé automobilky by to však mohla být příliš velká rána jezdit s bavorákem s japonským srdcem.
Pokud si budoucí řada jedna zachová rozměry studie CS1, délkou se přiblíží segmentu nabité nižší střední třídy. Konkurentem nejmenšího bavoráku by se tak mohl stát například i golf, ale pravděpodobněji luxusnější Audi A3.
Bavorská automobilka nechystá žádnou revoluci. Přes všude přítomný trend zvětšování prostoru v interiéru a příklon k minivanům nejrůznějších podob si nové BMW zachová klasické proporce současných sourozenců. |