Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

OBRAZEM: Dvoukolová raketa, na kterou je lepší mít zbrojní pas

Kde jsou ty časy, kdy motocyklové značky usilovaly o překonání poměru výkonu 1 koňské síly na 1 kilogram hmotnosti. Moderní superbiky už běžně dosahují přes 200 koní a nedávno představený karbonový speciál od BMW dokonce stlačil hmotnost na 171 kg se všemi náplněmi s plnou nádrží.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AL

A k čem, krom toho, aby Franta měl při jeho nastartování konečně erekci, je todle dobrý?

0 0
možnosti

Tohle už není na machrování, to je na závodění... něco jako mezi autama Lotus T125.

0 0
možnosti
MK
MG

Co je tedy na tom superlehkem motocyklu krome motoru tak tezke, ze vazi 146 kg?

0 0
možnosti
LP

Koudelka,Kalus,oba dva okamžitě a ihned přestat hulit trávu a schovat se před sluncem do stínu.

1 0
možnosti
AK

Pěkné, ale motorky by se měly prodávat s omezovačem rychlosti do 140km/hod.

0 6
možnosti
PK

Dejme tomu, ale samozřejmě včetně všech ostatních vozidel.

1 0
možnosti
TB

Hlavně už nic nepůjčovat ;-)

1 0
možnosti
JM

Co jste to za morouse, že nemáte pochopení pro mladý ;-)

1 0
možnosti
JK

Moc pekné. A aká je jeho vzletová rýchlosť? :-)

1 0
možnosti
PH

Poradny motorce staci dva valce.

0 0
možnosti
JK

Majitel Ducati nevo Fichtla? ;-D

0 0
možnosti
TH

Jak dlouho by asi karbonový rám a kola přežily na běžné české okresce? První díra s ostrým okrajem a všechno by šlo do kopru

0 0
možnosti
JK

J10i10ř33í 25K68ř10í19ž

5. 6. 2017 15:34

Obávám se, že tato motorka asi není stavěna na jízdu po silnicích.

Jinak si myslím, že s dobrým nastavením podvozku by to zvládla bez větších problémů (minimálně, co se rámu týče)

1 0
možnosti
Foto

J79a28n 67K94ř62í98ž

5. 6. 2017 4:56

Nejsem silničář, ale svezení na Africe twin je mnohem lepší.

0 0
možnosti
PK

Máme to stejné....

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...