Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

OBRAZEM: Dvoukolová raketa, na kterou je lepší mít zbrojní pas

Kde jsou ty časy, kdy motocyklové značky usilovaly o překonání poměru výkonu 1 koňské síly na 1 kilogram hmotnosti. Moderní superbiky už běžně dosahují přes 200 koní a nedávno představený karbonový speciál od BMW dokonce stlačil hmotnost na 171 kg se všemi náplněmi s plnou nádrží.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AL

A k čem, krom toho, aby Franta měl při jeho nastartování konečně erekci, je todle dobrý?

0 0
možnosti

Tohle už není na machrování, to je na závodění... něco jako mezi autama Lotus T125.

0 0
možnosti
MK
MG

Co je tedy na tom superlehkem motocyklu krome motoru tak tezke, ze vazi 146 kg?

0 0
možnosti
LP

Koudelka,Kalus,oba dva okamžitě a ihned přestat hulit trávu a schovat se před sluncem do stínu.

1 0
možnosti
AK

Pěkné, ale motorky by se měly prodávat s omezovačem rychlosti do 140km/hod.

0 6
možnosti
PK

Dejme tomu, ale samozřejmě včetně všech ostatních vozidel.

1 0
možnosti
TB

Hlavně už nic nepůjčovat ;-)

1 0
možnosti
JM

Co jste to za morouse, že nemáte pochopení pro mladý ;-)

1 0
možnosti
JK

Moc pekné. A aká je jeho vzletová rýchlosť? :-)

1 0
možnosti
PH

Poradny motorce staci dva valce.

0 0
možnosti
JK

Majitel Ducati nevo Fichtla? ;-D

0 0
možnosti
TH

Jak dlouho by asi karbonový rám a kola přežily na běžné české okresce? První díra s ostrým okrajem a všechno by šlo do kopru

0 0
možnosti
JK

J10i10ř33í 25K68ř10í19ž

5. 6. 2017 15:34

Obávám se, že tato motorka asi není stavěna na jízdu po silnicích.

Jinak si myslím, že s dobrým nastavením podvozku by to zvládla bez větších problémů (minimálně, co se rámu týče)

1 0
možnosti
Foto

J79a28n 67K94ř62í98ž

5. 6. 2017 4:56

Nejsem silničář, ale svezení na Africe twin je mnohem lepší.

0 0
možnosti
PK

Máme to stejné....

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...