Diskuze
BMW Grand America: křižník s šestiválcem je kolos pro pořádné chlapy
Děkujeme za pochopení.
R57a24d75o57s27l94a75v 83J18a81n44ý47r
twl, to je skoro skůtrová konstrukce
ale líbí se mi jaxe na tom pohodlně sedí, řídítka vzdálený akorát aby se dalo sedět rovně za velkým plexi.. jo na tom by se i delší cesta dala vydržet
M72i25c36h98a63l 46M85o72u53c36h15a
Lidi, kterým vadí, že je někdo předjíždí, si tuhle motorku fakt nekoupí..
A omezovač rychlosti s ekologií nemá nic společného...
J93a30n 51D44l12o97u60h72ý
Motorky beru, taky na nich jezdim, ale takoveto produkty nechapu. Velka tezka bestie s 6ti valcem. Spotrebu to ma silenou a zadne plus v te motorce nevidim, krom machrovani na sousedy.
J68o30s35e24f 12V17o76s90i67c83k32y
Zase radovy 6ti valec ! BMW snad nic jineho neumi, ani boxera, ani do V. Jak v autech, tak na moto.
M65i47c73h45a23l 91M21o42u84c84h54a
Mno... Snad nejslavnější motor od BMW je dvouválcový motocyklový boxer. Jinak "řadová šestka" je koncepčně nejlepší motor. Pokud to nevyžaduje prostor, není důvod dávat 6 válců do V, protože je to konstrukčně složitější, méně točivý a méně kultivovaný motor než I6. A vidlicových motorů má za sebou BMW celou řadu. Jejich V8, V10 nebo V12 jsou nebo byly nejlepšími motory své doby.
M94i70c10h18a29l 45M32o85u16c70h61a
Cestování na motorce je fajn, ale tuhle kategorii motorek jsem nikdy nepochopil. To už fakt pojedu raději autem... Zmiňované modely GT a GL jsou pořád ještě motorky, ovladatelné, zábavné. Ale tohle už je víc auto než motorka.
J22a30r79o46m65í39r 85Č52e60c75h
Pardon mel byt plus,plne souhlasim,tohle uz je mimo.
T27o75m94á34š 16H33o16r98s70k88ý
Svět se v p.d.l obrací, omezovač rychlosti na motorku to nechceš. Evropa si emisními limity kope hrob, Yamaha Ventura už je jen pro USA a k nám do Evropy se vůbec nebude nabízet a tak to časem bude u váíc modelů.
M33i62c24h34a63l 23M93o87u41c68h80a
Omezovače rychlosti byly na motorkách už před 15 lety, některé supersporty je měly nastavené na 300kmh.
.
Ale pokud píší, že ve vysokých rychlostech je motorka hůře ovladatelná, je to asi na místě. Nicméně bych čekal, že BMW tento problem vyřeší konstrukčně a ne omezovačem rychlosti...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...