Diskuze
BMW do roku 2022 nabídne sérii SUV na vodíkový pohon
Děkujeme za pochopení.
P38e39t72r 66H39a64r79i28p98r18a28s10a63d 96H22a56j38i25č
Fuel cell články mají 2 výrazné nevýhody. Cena, životnost. Zatímco u bateriových celků se bavíme o méně rozšířených a ušlechtilých kovech, fuell cell potřebuje platinu - tj. vzácné kovy a mám dojem, že je potřeba i nějaká vzácná zemina (dle Medělejeva samozřejmě). Tyto prvky se těží hůře a hlavně je jich nedostatek.
M54a55r91t79i94n 98P41e42c67i68n12a
Je tam méně platiny než v katalyzátoru;-)
O69n57d90ř73e17j 46N23o77v78á60k
Jediné, co by elektro-auta mohlo výrazně posunout, je výroba mikrojaderných reaktorů, něco, jako kdysi zkoušel Ford s modelem Nucleon ... tam by bylo palivo na několik desítek let, prakticky bez odpadu ....
M59a33r57t46i72n 46D58i77v67i96š
Z mého pohledu je to atraktivnější cesta nežli elektřina. Doporučuji přečíst např: https://www.auto.cz/vodikovy-pohon-automobilu-nechceme-lithium-chceme-vodik-121182
M22a58x 95D48e69v18a89i88n74e
Co je atraktivnějšího na tom spálit někde elektřinu, abychom vyrobili s nějakou účinností vodík, následně ho naložili, odzvezli do továrny, vyrobili z něj vodíkové články (superekologicky, jak jinak), ty naložili a následně je distribuovali, aby v autě nakonec vodíkové články vyráběly elektřinu a poháněly elektromotor. A to ještě nemluvím o tom, že baterie jsou v takovém případě i tak nutné.
Neříkám, že baterie jsou ideální, ale zatím je to to nejlevnější a nejlepší řešení, co máme a pokud nepřijdeme na způsob, jak levně dolovat vodík, tak to i na dlouhou dobu takto zůstane.
Zdar Max
P91e21t45r 68H34a52r45i10p54r10a70s87a45d 20H81a39j87i90č
Budou. Lepší než Thorium. Viz příspěvek výše.
J95a33n 89J97a39n17e33č10e98k
No zatím to podle fotografií z Frankfurtu vypadá, že BMW bude úzce spolupracovat s firmou Viatop:
P33e53t13r 69M63i88c28h86a97l
Jenže pořád máme problém se skladováním.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Elektrokolo, co vypadá spíš jako motorka a tak se i chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K jeho...
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se
Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...
Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech
Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....
Přejmenujte ho! Milano není prvním autem, které se nakonec jmenuje jinak
Aféra ohledně označení Alfa Romeo Milano ukázala na nijak výjimečný problém. Automobilky zdlouhavě...
Největší chyby českých řidičů. Omezení a represe jsou na škodu, míní expert
Premium Automobilový expert Jan Červenka vyzkoušel tisíce vozidel. Řídit se učil od závodníků, sám pořádá...
Diář petrolheada: Do Kolína na mercedesy, do Poděbrad za švarnými Italkami
Navzdory chladnému počasí, které má panovat, je nadcházející víkend akcemi prosycenými vůní benzínu...