BMW X2
Nové SUV, které je již šestým modelem BMW s označením X, vychází z konceptu představeného předloni v Paříži. Základní silueta a koncepce pětidveřového hatchbacku na zvýšeném podvozku zůstala zachována, ale sériové provedení dostalo civilnější tvary a standardní techniku.
Dárcem orgánů se v tomto případě stal model X1, který je navzdory číslování o 79 milimetrů delší a o 72 mm vyšší. Rozvor mají oba sourozenci shodných 2 670 mm, stejně jako platformu UKL, která standardně počítá s pohonem předních kol a motorem napříč.
Minimum rozdílů bychom nalezli také v interiéru, kromě jiného čalounění se vnitřní prostor na pohled liší pouze volantem a hlavicí řadicí páky. Pod kapotou modelu X2 se zpočátku objeví jen trojice pohonných jednotek.
Základní motorizací bude přeplňovaný zážehový čtyřválec s výkonem 192 koní (20i), paletu vznětových agregátů bude pokrývat dvoulitr s výkony 190 a 231 koní (20d a 25d). Benzinové provedení bude zatím k dispozici výhradně s pohonem předních kol a dvouspojkovou sedmistupňovou převodovkou, oba diesely budou zprvu v prodeji jen s pohonem všech kol a osmistupňovým automatem. Na českém trhu bude BMW X2 v prodeji od 997 100 korun.
i8 Roadster
BMW po čtyřech letech výroby modelu i8 Coupé představilo konečně i otevřenou verzi i8 Roadster. Dvoumístný interiér kryje proti nepřízni počasí plátěná střecha, která se pomocí elektromotorů otevře i zavře za 15 sekund. Manipulace je možná i za provozu do 50 km/h a střecha se ukládá pod výklopný kryt za hlavami cestujících.
V souvislosti s uvedením verze Roadster automobilka představuje i faceliftovanou verzi Coupé. Oba modely dostaly vylepšený hybridní pohon a čistě na elektřinu ujedou přes 50 kilometrů. Kombinace tříválcového benzinového motoru a elektromotoru nově nabídne o 12 koní více, tedy 374 koní. Roadster zrychlí z 0 na 100 km/h za 4,6 sekundy, coupé je ještě o dvě desetiny rychlejší. Obě verze mají rychlost elektronicky omezenou na 249 km/h.
M3 CS
Pro příznivce výkonných mnichovských sedanů automobilka připravila limitovanou edici M3 CS, která vychází ze standardní „emtrojky“ s paketem Competition. Použitím kompozitních materiálů na klíčových místech karoserie (kapota motoru a střecha) se podařilo uspořit 50 kilogramů hmotnosti, takže verze CS bude ještě obratnější. Dvakrát přeplňovaný šestiválec o objemu 3 litry si ve verzi CS polepšil na 460 koní a 600 Nm, takže zrychlí z klidu na 100 km/h za 3,7 sekundy. Maximální rychlost je elektronicky omezena na 280 km/h.