Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Terénní král městských bulvárů přijíždí v novém. S hvězdami na stropě

BMW X5 je za 19 let své existence už v podstatě ikona. Na silnici stále běžně potkáváme i modely první generace, nyní ovšem přišel čas už na generaci čtvrtou. Je větší a luxusnější.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

D69a89n 10R73u21b44í40n

20. 6. 2018 12:31

Já radši Subaru. Nebo Volvo. Toto je pozéřina.

0 0
možnosti
DS

Volvo není pózeřina? V čem se od BMW liší? Jen jiná póza. U Subaru taky dělají z nouze cnost ale alespoň mají nějaký technický merit

1 0
možnosti
DJ

Mírně úsměvné, jak velká část fotek ukazuje, že jde o "terénní" auto. Holt marketing :-)

0 0
možnosti
VB

těch co na něj mají zase tolik neni a kdo si ho chce koupit a má ne něj si ho jiststě koupí i bez fotek, kolik tak může být lidí, kterí si X5 koupí kvůli fotkám na iDnes?

0 0
možnosti
JK

Pravdou je, že některé první kusy, které v mnohém technicky vycházely z generace pětky pod označením e39, jsou stále v provozuschopném stavu. Kupodivu i antikorozní ochrana, která byla u BMW až do cca roku 2005 přímo mizerná, je u nich vcelku OK. Ty opravdu první kusy měly problém s horším dílenským zpracováním - hotl za louží mají jiné oko než v Rajchu. První X5 také neměly xdrive jako mají ty dnešní. Byl to podstatně jednodušší a více blbuvzdorný systém. U těch nových se umí xdrive odporoučet už po pár desítkách tisíc km a oprava je všechno jen ne levná.

Pokud má někdo štěstí a koupí zachovalou x5 z prvních let výroby s povedeným osmiválcem 4,4i (šestiválec 3,0i je do toho slabý) nebo s trochu háklivějším, ale přesto dobrým 3,0d, může mít pořádné auto za pár peněz a s rozumnými náklady na provoz (v kategorii SUV pochopitelně).

Ta nová je hi-tech a k tomu krásná. Klidně bych vyměnil starého pětkového kombíka a vozil se v tomhle. :-)

0 0
možnosti
RS

ja nevim, jestli je to vyvojem toho dizajnu, ale cim dal, tim vic se mi ty SUV hnusi

1 1
možnosti
VB

to záleží ne tom, jak je člověk bohatej, mně se zase hnusí všechny ty bílý rapidy, oktávky, superby, passaaty, no ale asi nejnusnější jsou ty i20. i30, i40 a nebo je mně blbě z isignie, to je fakt hnus

0 0
možnosti
MV

ten exteriér se mi už do minulé generace líbí, ale ten interiér mě pořád ještě neoslovuje. Je vidět, že je propracovaný, ale nějak se mi v tomhle víc líbí Mercedes. Ale to je věcí každého z nás.

1 0
možnosti
MF

MB nema v tomhle konkurenci. Ale ono ani v exterieru - zacatkem roku jsem mel BMW 6 GranCoupe (nove) a bylo sexy, vypadalo draze a nebylo vubec spatne. No, znamy si koupil nove MB S63 Coupe a kdyz ta auta stala vedle sebe, tak BMW vypadalo jak chudy bratranec. A v interieru tuplem. Zase na druhou stranu, aktualni sestka bmw je designove asi 7 let stara, ale nemyslim si, ze kdyby vypadalo jinak, tak by se tomu esku vyrovnalo. A i kdyz 6 GC je konkurent spis CLS, tak stejne z toho MB vychazi lepe. :)

0 0
možnosti
JH

J51a55n 94H18r17u49b96ý

19. 6. 2018 9:20

Konečně článek o pěkném automobilu.

0 0
možnosti
PM

Oproti minulé autobusové generaci je to posun.

0 1
možnosti
JD

Tyhle v Mexiku vyrobené pozerkáry jsou jen šidítka pro paka, co autům nerozumí. Pokud chcete BMW, kupte si 540i.

2 4
možnosti
RN

a ty máš jaké auto, pozére?

1 0
možnosti
MK

Za mě designově hezčí než předchozí generace.

Rozhodně zadní světla...

1 0
možnosti
GK

Jserm spis zvedavej na novy BMW X7 co bude brzy predstaveno.

Osobne se mi libi nejvic posledni model X3, ta nova petka mu je dost podobna. viz

https://www.bmw.de/content/dam/bmw/common/all-models/x-series/x3/2017/Images%20&%20Videos/bmw-g01-x3-bilder-1920x1200-1.jpg

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...

Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO

Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.