Diskuze

Terénní král městských bulvárů přijíždí v novém. S hvězdami na stropě

BMW X5 je za 19 let své existence už v podstatě ikona. Na silnici stále běžně potkáváme i modely první generace, nyní ovšem přišel čas už na generaci čtvrtou. Je větší a luxusnější.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

D60a23n 48R51u37b60í63n

20. 6. 2018 12:31

Já radši Subaru. Nebo Volvo. Toto je pozéřina.

0 0
možnosti

Volvo není pózeřina? V čem se od BMW liší? Jen jiná póza. U Subaru taky dělají z nouze cnost ale alespoň mají nějaký technický merit

1 0
možnosti

Mírně úsměvné, jak velká část fotek ukazuje, že jde o "terénní" auto. Holt marketing :-)

0 0
možnosti

těch co na něj mají zase tolik neni a kdo si ho chce koupit a má ne něj si ho jiststě koupí i bez fotek, kolik tak může být lidí, kterí si X5 koupí kvůli fotkám na iDnes?

0 0
možnosti

Pravdou je, že některé první kusy, které v mnohém technicky vycházely z generace pětky pod označením e39, jsou stále v provozuschopném stavu. Kupodivu i antikorozní ochrana, která byla u BMW až do cca roku 2005 přímo mizerná, je u nich vcelku OK. Ty opravdu první kusy měly problém s horším dílenským zpracováním - hotl za louží mají jiné oko než v Rajchu. První X5 také neměly xdrive jako mají ty dnešní. Byl to podstatně jednodušší a více blbuvzdorný systém. U těch nových se umí xdrive odporoučet už po pár desítkách tisíc km a oprava je všechno jen ne levná.

Pokud má někdo štěstí a koupí zachovalou x5 z prvních let výroby s povedeným osmiválcem 4,4i (šestiválec 3,0i je do toho slabý) nebo s trochu háklivějším, ale přesto dobrým 3,0d, může mít pořádné auto za pár peněz a s rozumnými náklady na provoz (v kategorii SUV pochopitelně).

Ta nová je hi-tech a k tomu krásná. Klidně bych vyměnil starého pětkového kombíka a vozil se v tomhle. :-)

0 0
možnosti

ja nevim, jestli je to vyvojem toho dizajnu, ale cim dal, tim vic se mi ty SUV hnusi

1 1
možnosti

to záleží ne tom, jak je člověk bohatej, mně se zase hnusí všechny ty bílý rapidy, oktávky, superby, passaaty, no ale asi nejnusnější jsou ty i20. i30, i40 a nebo je mně blbě z isignie, to je fakt hnus

0 0
možnosti

ten exteriér se mi už do minulé generace líbí, ale ten interiér mě pořád ještě neoslovuje. Je vidět, že je propracovaný, ale nějak se mi v tomhle víc líbí Mercedes. Ale to je věcí každého z nás.

1 0
možnosti

MB nema v tomhle konkurenci. Ale ono ani v exterieru - zacatkem roku jsem mel BMW 6 GranCoupe (nove) a bylo sexy, vypadalo draze a nebylo vubec spatne. No, znamy si koupil nove MB S63 Coupe a kdyz ta auta stala vedle sebe, tak BMW vypadalo jak chudy bratranec. A v interieru tuplem. Zase na druhou stranu, aktualni sestka bmw je designove asi 7 let stara, ale nemyslim si, ze kdyby vypadalo jinak, tak by se tomu esku vyrovnalo. A i kdyz 6 GC je konkurent spis CLS, tak stejne z toho MB vychazi lepe. :)

0 0
možnosti

J58a63n 35H52r71u33b18ý

19. 6. 2018 9:20

Konečně článek o pěkném automobilu.

0 0
možnosti

Oproti minulé autobusové generaci je to posun.

0 1
možnosti

Tyhle v Mexiku vyrobené pozerkáry jsou jen šidítka pro paka, co autům nerozumí. Pokud chcete BMW, kupte si 540i.

2 4
možnosti

a ty máš jaké auto, pozére?

1 0
možnosti

Za mě designově hezčí než předchozí generace.

Rozhodně zadní světla...

1 0
možnosti

Jserm spis zvedavej na novy BMW X7 co bude brzy predstaveno.

Osobne se mi libi nejvic posledni model X3, ta nova petka mu je dost podobna. viz

https://www.bmw.de/content/dam/bmw/common/all-models/x-series/x3/2017/Images%20&%20Videos/bmw-g01-x3-bilder-1920x1200-1.jpg

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

2. týden: Vyhrajte dobroty pro batolata v hodnotě 3 466 Kč
2. týden: Vyhrajte dobroty pro batolata v hodnotě 3 466 Kč

Zúčastněte se volby jména roku 2024 a správně odpovězte na soutěžní otázku.