Diskuze
Venkovní airbag omezí zranění až o 40 procent, čekají ho ještě roky vývoje
Děkujeme za pochopení.
P35e32t70r 52M88a98r64š94o72u57n
To je jasné proč se podruhé nic nestalo i když šlo o kolizi. Na první test byl systém vypnut (aby se nespustil, kdyz nemá), a před druhou jízdou to zapomněli zapnout
F58i40l88i93p 25Z55á16v47o84d42n93ý
Já jsem tedy jen prostý pobíječ much, ale nebylo by jednodušší systém instalovat do předního nárazníku auta, bourajícího do boku jiného auta (respektive bourajícího do čehokoli) - tedy do "útočníka"? Předpokládám, že nárazy do boku mají většinou na svědomí ostatní auta, zejména jejich čumáky. Navíc už jich spousta má detekci blížící se srážky, asistenty brzd, adaptivní tempomaty atp, tedy systém aktivující vnější airbag by byl pouze nástavba a nemuselo by se složitě vymýšlet, kdy pytel vystřelit. Opevňovat auto kolem dokola vnějšími bagy mi příjde zbytečné, pokud si bag poveze ten, kdo do mě nabourá. Také zástavba airgabu do čumáku bude jistě jednodušší. Je tam bez pochyby víc místa, než v prazích.
F30i91l57i21p 44H79r96d65l96i80č10k53a
Tady jde o to, že auto s airbagem vepředu bude v případě střetu chránit osádky ostatních aut (teoreticky by mohlo i chodce, cyklisty, ...), ale už nepřispěje k ochraně vlastní osádky v případě bočního nárazu (neboť většina ostatních aut ten přední airbag mít nebude). A co si budeme povídat, každý z nás je v tomhle díky evoluci tak trochu sobec, takže si raději vybere auto, které bude primárně chránit nás a až potom ostatní. Ideální by tak byla kombinace obojího, jak předního, tak postranních airbagů.
J70a91n 98D77l11o74u57h58ý
Toto testovali pred x lety v mythbusters. Dosli k zaveru, ze to spis “nefunguje”. Tak nevim, kde vzali tech 40 procent ;-)
D76a73v44i15d 40K23o40p54e28č66e38k
asi jsou lepsi nez dva hejsci od zvlastnich efektu.... pokud jste byl pravidelnym divakem, sam vite, ze nekdy je vysledek prekvapil.... napriklad ze dve proti sobe jedouci jedouci auta maji vetsi energii, nez jedno jedouci dvoujnasobnou rychlosti....
J76a58n 85M55a98l23ý
Vypadá to zajímavě. Jsem ale zvědavý jak se jim povede zachytit falešné signály aby to nevystřelovalo hned jak se proti tomu autu někdo rozběhne. A hlavně v zimě tyhle všelijaký senzory fungují trochu jinak. Ale držím palce
P68e46t35r 65P43o25s95p86í28š44i11l
Coby. Napíše to hlášku System temporarily disabled. Jinak budeme pořád kupovat nový pytle. A hlavně před STK.
F89r49a31n32t79i97š89e69k 52L16u56f40t
Perfektně ochrání při srážce s nafukovacím autem. Evropská budoucnost je v nafukovacích autech
T31o38m28á22š 16V52í78t86e85k
S timhle přístupem bysme pořád jezdili na koních.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob
Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Šviháky lázeňské déšť nezastaví. Italové vyrazili na promenádu na kolonádu
Už po pětadvacáté si dali italští frajeři sraz na kolonádě v Poděbradech. Tradiční sraz spojený s...
Autoatlas Itálie. Opel, ferrari a fordy vzdaly hold známým městům a místům
Potomci Leonarda da Vinciho dali světu skvělé těstoviny, fantastická vína, skvostný parmazán,...
Cestovatelský speciál Harley-Davidson mění po padesáti letech tvář
Úplně předělat legendární design, který se jen s minimálními změnami vyráběl víc než padesát let,...
Financial Controller (A12540)
AURES Holdings a.s.
Praha