Diskuze
Body zabodovaly. Silnice jsou nejbezpečnější od roku 1989
Děkujeme za pochopení.
Musil
pro autory článku
Pánové nezdá se vám , že tak nějak lžete ? Zajímalo by mne jak jste dospěli k názoru, že bodový systém zabodoval. Doporučuji navštívit oficiální stránky ministerstva vnitra a udělat si tabulku a graf vývoje počtu mrtvých a těžce zraněných při dopravních nehodách. (tuto kategorii musíte sloučit, neboť se s novým zákonem změnilo i hodnocení , kdy se považuje oběť nehody za mrtvou.) Ale to jistě znáte, že. Nu a když si takovou tabulku uděláte, tak zjistíte, že : od roku 2002 do konce roku 2006 je pokles naprosto lineárně klesající a nějaký vliv bodového systému se nepromítl. BÁC HO. :-)) Amatéři novináři to je věc.
mirhara
nepoměrné množství aut
množství havárií nelze srovnávat nynější roky s dřívějškem, množství aut na silnicích je mnohonásobně vyšší bez ohledu ne to že nehody do 50 tis. policajty nezajímají
ToddBertuzzii
Re: nepoměrné množství aut
jakože byli mrtví v ceně do 50 tisíc , kteří policajty nezajímali ?
milos
jooo doprava a ...
jeden priklad:
Dalnice - Motorway - Dálnice D11 Praha - Hradec Kálové
http://jaknatoo.blogspot.com/2006/12/dalnice-motorway-dlnice-d11-praha.html
Už jen pár kroků: 150 let Komunistického manifestu a dnešní "moderní" společnost
oldbeat
Samochvála naší policie smrdí
Policie s vytahuje jak jsou najednou naše silnice bezpečné. Ale jako u vyšetřování obecné kriminality, je dopravní aktivita hra s čísly. Ať nám policie sdělí parametry pro výpočty.
Každý stát má nastaveny podklady jinak. Považte jak se čísla musí měnit beru-li mrtvého do 24hodin, 48hodin nebo do týdne.
Odhady škod, to jsou laické odhady policistů ( nemají odpovídající vzdělání pro odhady ) a tedy čísla si cucají z prstu. Pak ještě existují čísla pojišťoven, ale ty policie a tedy státní aparát nechce.
A tak tedy suma sumárum, výrazné zlepšení je na světě.
lolek77
Re: Samochvála naší policie smrdí
Jeden parametr je zřejmý. Letos se zima nekoná. Porovnává se tedy neporovnatelné.
Řekněme Statistik
Dva úhly pohledu
Nejprve citujme zdroj, z něhož jsou použitá data:
http://www.mvcr.cz/statistiky/nehody.html
Následně si je možno projít si data po měsících za poslední tři roky (nutno odkumulovat).¨
Nakonec je vidět, že ve všech ukazatelích (počet nehod, výše škod, mrtví, ranění) je v červenci skok, který vydržel dva měsíce a stáhl statistiky do tak skvělých výsledků. Druhá strana věci je, že od září jsme opět v podstatě na starých číslech...
Například tento listopad má více mrtvých než 2004. Neříkám, že zákon nepomohl, jen že 90% efektu opadla po dvou měsících a to je dost málo.
komentator-1
Re: Dva úhly pohledu
je to přesně tak! Jenomže trendy se v tomto případě policii ani ministerstvu dopravy nehodí do krámu.
ClashForever
V rozporu s hysterií MFDnes po 1. červenci, která chtěla
chránit české nevinné řidiče před úřední zvůlí, se ukazuje, že je vše jinak (viz mj. ještě nedávná "ročenka 2006").
Tonda Brno
Neřekl bych, že silnice jsou bezpečnější
spíše bych řekl, že auta jsou bezpečnější. Když vidím některé řidiče jak jezdí, tak bych jim ten řidičák zabavil okamžitě, protože je to jen otázka času, kdy někoho zabijí.
PepaVonDepo
Lži
"Ubylo mrtvých, zraněných i nehod,"
Ano, protože se změnila metodaa výpočtu této statistické veličiny!!!! Včetně doby úmrtí při nehodě ze tří dnů na 24hodin! To se pak vykazují heká čísla!
Pojišťovny hlásí něco úplně jiného!
milos
kouknete na - Silniční zákon dělá z řidičů lovnou zvěř ...
kouknete na
Silniční zákon dělá z řidičů lovnou zvěř
Jak mi chtěli dát flastr za "blikaní" :-)
Milan
Re: kouknete na - Silniční zákon dělá z řidičů lovnou zvěř ...
Za to, že blikáním upozorňuje hajzly, co by jinak za rychlou jízdu dostali po právu pokutu, si ten člověk zaslouží dostat flastr a ještě po papuli.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob
Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...
Alfa Romeo nemá na jména štěstí. S poetickým Duettem ustoupilo dezertu
Přejmenovat model poté, co jej slavnostně představíme? Patálie, kterou Alfa Romeo řeší s aktuálním...
Na mosteckém okruhu řádila porsche, zazářil terénní speciál i Carrera GT
O prodlouženém velikonočním víkendu bylo v Mostě opravdu rušno. Jen den poté, co na zdejší autodrom...
Nohu z plynu. Podívejte, jak policie měří rychlost na více než tisícovce míst
Na více než tisícovce míst na celém území Česka policisté hlídají dodržování nejvyšší povolené...
Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech
Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....
Rodiny bez životního pojištění přicházejí o peníze
Řada maminek řeší u dětí odřená kolena, škrábance, neštovice nebo třeba záněty středního ucha. Z těchto příhod se děti většinou velmi rychle...