Bohové sexu jezdí v BMW

  • 104
Silný sporťák, impozantní off-road, praktický kombík, "vytuněný golf" ... klasifikace řidičů podle typu vozu už nikoho příliš nepřekvapí. Jeden německý časopis ale začal auta a jejich řidiče rozdělovat podle úplně jiných kritérií: řekni mi v čem jezdíš a já ti řeknu jak jsi na tom se sexem.

Automobil o svém majiteli řekne hodně, mnohokrát i to, co ani sám nechce. Prozradí na svého majitele sociální postavení, jeho záliby, životní styl. To vše ale bylo novému německému automagazínu Men´s Car málo.

Nejnovější rozdělení, vytvořené na základě průzkumu mezi 2253 respondenty ve věku od 20 do 50 let, se protentokrát orientuje výkony. Ovšem ne automobilů, ale naopak jejich majitelů.

Men´s Car se snaží nahlédnout do sexuálního života majitelů jednotlivých značek.  Vypočtený koeficient vyjadřuje počet styků majitele vozu té které značky za týden.

Jak vyplývá z tabulky, nejvíce si "užívají" řidiči německých značek BMW, Audi a Smart. Pouze na druhé místo se vklínil "kočkolap" od Mini, zde je ovšem nutno podotknout, že i britský výrobce roztomilých autíček je v majetku našich západních sousedů.

Máte BMW a číslo "nesedí"? Třeba vám poradí zajímavý manuál Jak na to...?

BMW je tak trochu nečekaným vítězem, oproti očekávání nezvítězily nesériové supersporty. Příznivci mnichovské automobilky si podle průzkumu dopřávají sex 2,2x týdně. Mini a Audi se dělí o druhé místo s 2,1 styky týdně.

Až na pátém místě se umístily italské značky, což napovídá, že se žhavými Italy, to až tak "žhavé" nebude. V závěsu za nimi se umístili delikátní francouzští milovníci.

Od chladných seveřanů se 11. místo víceméně očekávalo. Nutno ovšem podotknout, že porazili kupříkladu "opelisty".

Japonci odvádějí průměr, stejně jako Ford s Volkswagenem. Umístění Mercedesu pak odpovídá obrazu značky pro automobilisty, kteří už raději dovádějí jinde, než v posteli.

Největším překvapením je ovšem umístění Porsche. Piloti Porsche absolutně pohořeli s 1,4 "sexy" týdně a předjeli je dokonce i majitelé korejských vozů. Nabízí se dvě vysvětlení. Buď je jízda v "Poršáku" lepší než sex, nebo pánové, kteří si je pořizují, už raději nalézají uspokojení za volantem svého vozu, než v náruči partnerky.

Tabulka je rozdělena na řidiče a řidičky. V případě motoristek jsou výsledky vyrovnanější. Jako nejaktivnější z průzkumu vyšly řidičky francouzských aut, v závěsu jsou pak ženy za volanty Audi a italských značek.   

Naopak jako silně asexuální vyšly i v tomto případě Opely. Stejně jako u mužů se dá u žen říci, že sexu téměř škodí, jezdíte-li v autě slyšícím na jméno Porsche.

Vzácná shoda (nebo možná spíše známka toho, že si nevymýšlí) panuje u Italů. Řidičky italských aut vyžadují sex 2 x týdně, stejně jako jejich mužské protějšky. Shodli se též řidičky a řidiči Opelů, ty však mají "o půl sexu" týdně méně. 

Značka

Muži

Ženy

BMW

2,2

1,9

Mini

2,1

1,8

Audi

2,1

2,0

Smart

2,0

1,7

Italské vozy

2,0

2,0

Francouzské vozy

1,9

2,1

VW

1,9

1,8

Japonské vozy

1,8

1,9

Ford

1,7

1,8

Mercedes

1,6

1,4

Švédské vozy

1,6

1,8

Opel

1,5

1,5

Korejské vozy

1,5

1,7

Porsche

1,4

1,2

A jak jste na tom vy? Také Vás pobouřilo, že byli "Škodovkáři" z výzkumu vypuštěni? Pište do diskuze pod článkem.