Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Brabus namontoval do Mercedesu čtyři motory. Točivý moment je ohromující

Na první pohled je to "obyčejný" bílý mercedes třídy E. Ale pod karoserií je všechno jinak. Spalovací motor šel ven, místo něj dostalo každé kolo jeden motor elektrický. Ohromující točivý moment má hodnotu 3 200 Nm.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
F

facemotors

7. 11. 2011 18:55
facemotors.eu Toyota Celica - Silver chrome

http://www.youtube.com/watch?v=K8zhoqB1S5A

0 0
možnosti
PZ

islandan

6. 10. 2011 23:25
A kdo/co bude krmit

ty nabíjecí stanice? Fv elektrárny nebo větrníky?;-D;-D;-D

0 0
možnosti
1(O

1907 (FK Opava)

30. 9. 2011 21:41
Celé mi to přijde,

tak nějak na baterky... :-P

0 0
možnosti
J

je_to_jedno

30. 9. 2011 13:04
to jsou ale pocty

Při plném výkonu dojede auto na jedno nabití li-ion akumulátorů s kapacitou 54 kWh až do vzdálenosti 240 kilometrů.

Plny vykon 4 x 80 = 320 kW, kapacita 54 kWh, 54/320 = 0,16875 hodky, rychlost = vzdalenost/cas = 240 km/0,16875h = 1422,2222222222222222222222222222 km/h, tak tomu se rika pila ;-D;-D;-D

0 0
možnosti
PJ

STAVA79

30. 9. 2011 0:07
a proč na střechu

nedají fotovoltaiku , a k tomu spalovaci motor jako elektrocentálu.Ve dne při popojíždění případně při stání auta dobíjí fotovoltaika a při jízdě když by se blížila kritická hranice vybití se zapne elektrocentála na benzín (VOLT AMPERA)

0 0
možnosti
RP

serz I.

30. 9. 2011 1:33
Re: a proč na střechu

To je myšleno vážně, nebo si děláš (_!_)? Matko Přírodo, to je úpadek, to je dekadence! Takovýhle lidi nám jednou budou počítat důchod! Humanitně vzdělaný plevy, který o matice, fyzice etc. věděj jen to, že je to těžký. ;-€;-€;-€

2 0
možnosti
M

Míra4.1

29. 9. 2011 22:39
0,24 kWh/km??

Při očekávaném vývoji cen elektřiny a po přičtení ostatních vysokých nákladů na elektroauto - to bude ještě hodně dlouhá cesta k ekonomičnosti Rv

0 0
možnosti
AT

Antonín, topič

30. 9. 2011 11:11
Re: 0,24 kWh/km??

Které ostatní vysoké náklady máte na mysli? Výměnu rozvodů? Výměnu vstřiků? Nebo palivového čerpadla?

Ok, amortizace aku je od 2 Kč na kWh (takže na km to vychází jako 1,25Kč za pohon. Gumy a spol jsou asi stejné).

0 0
možnosti

mokikin

29. 9. 2011 21:26
Redaktore, vzdělej se...

... uz i na Wikipedii o tom pisou, tak uz to musi byt pravda: http://cs.wikipedia.org/wiki/Z%C3%A1suvka_%28elektrotechnika%29

A o cem, ze to pisou? Ze u nas uz davno nemame v zasuvkach 380V!!! Dalsi diletantismus v iHojte. Rv

0 0
možnosti
MF

kenx

30. 9. 2011 7:11
Re: Redaktore, vzdělej se...

Redaktor nejsem, ale co je na tom špatně? Nástěnné zásuvky pro napětí 400V a maximální proud 16A, prostě čtyřkolík jsou přece běžné. Nepochopil jsem, co redaktorovi vyčítáte.

0 0
možnosti
N

Nomad

29. 9. 2011 19:50
No vidíte

vono to s tou elektrikou půjde. Než dojde ropa, už ty elektrický potvory budou mít dojezd 1000km.R^

0 0
možnosti
LR

radik

29. 9. 2011 20:26
Re: No vidíte

do tý doby zjistí že baterky jsou slepá ulička a zaměří se na něco rozumějšího :-)

0 0
možnosti
KN

Trupman

29. 9. 2011 19:48
Ohromující točivý moment...

...není všechno. Kdo dělá u trolejbusů, tak ho taková čísla nemůžou ohromit. ;-D

0 0
možnosti
IJ

Lvy

29. 9. 2011 19:36
Konečně s tím někdo přišel.

Pořád jsem si říkal, kdy někoho napadne dát ty motory přímo do kol. Teď by stačilo udělat normální verzi auta, stačilo by celkem tak 80kW čili 20kW na kolo, mnohem menší baterky, tím pádem by to bylo lehčí atd. Prostě už to pomalu začíná dávat smysl... R^

0 0
možnosti
V

VerkaII

29. 9. 2011 21:22
Re: Konečně s tím někdo přišel.

Tohle uz dela Mitsubisi uz nekolik let.  Moznost volby predni - zadni - ci 4WD nahon. Tohle reseni je maximalne univerzalni. Jeste hodit pod kapotu stabilak a je to dokonale auto.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Elektrokolo, co vypadá spíš jako motorka a tak se i chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K jeho...

Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet

15. dubna 2024

Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se

12. dubna 2024

Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...

Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech

19. dubna 2024

Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....

Přejmenujte ho! Milano není prvním autem, které se nakonec jmenuje jinak

19. dubna 2024

Aféra ohledně označení Alfa Romeo Milano ukázala na nijak výjimečný problém. Automobilky zdlouhavě...

Největší chyby českých řidičů. Omezení a represe jsou na škodu, míní expert

19. dubna 2024

Premium Automobilový expert Jan Červenka vyzkoušel tisíce vozidel. Řídit se učil od závodníků, sám pořádá...

Diář petrolheada: Do Kolína na mercedesy, do Poděbrad za švarnými Italkami

19. dubna 2024

Navzdory chladnému počasí, které má panovat, je nadcházející víkend akcemi prosycenými vůní benzínu...