Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Britové našli nejhorší auto. Má podvozek z BMW a brzdy audi

aktualizováno 
Britská pojišťovna odhalila nejméně spolehlivé auto. Jmenuje se Monster Mk1 a sestavili ho na papíře z devíti různých součástí automobilů, které podle statistik nejčastěji trpí závadami. Ani jedna část monstra není od Škody nebo japonských vozů.

"Kdyby Frankenstein postavil auto, vypadalo by nějak takhle," představuje Warranty Direct Monster Mk1. | foto: Warranty Direct

Automobil "vyrobil" Warranty Direct, jeden z poskytovatelů povinného ručení v Anglii na základě 50 tisíc pojistných událostí. Tvůrci monstra vytáhli ze statistik auta a jejich typická bolavá místa.

Nespolehlivost součástí pracně spočítali nejen podle stáří, ale i ujetých kilometrů, průměrné ceny opravy a poruchovosti. Stáří vozů bylo v průměru kolem pěti let.

Monster Mk1 se pokazí každý měsíc, průměrná cena všech oprav za jeden rok je přes sedmdesát tisíc korun.

"Nespolehlivý speciál" pohání 1,8litrový motor z MG TF, který je spojený s převodovkou z Land Roveru Freelanderu. Zapalování dodává Mercedes-Benz Viano, elektrický systém  Renault Megane. Řízení vozu znají řidiči Volva C70, brzdy zase majitelé Audi A8.

Zavěšení kol je dalším německým příspěvkem, tentokrát od BMW a jeho vrcholového modelu M3. Teplotu vozu ovládli Španělé: Seat Alhambra za klimatizaci a toledo za vytápění.

Téměř čtvrtina vozů MG TF má každý rok problém s motorem, 20 procent majitelů zase s převodovkou freelanderu nebo brzdami z Audi A8. Nejhůře dopadly dva vozy: BMW M3 se zavěšením a Renault Megane s elektrickým vybavením. U nich vykazují problém tři vozy z pěti. V některých případech musí auta se svou typickou závadou do servisu každý rok a na účtu za opravu může být až dvousettisícová částka.





Nejčtenější

Yamaha podle všeho připravuje vstup velkého tříkolového motocyklu na trh....
Motorkáři zbrojí na Miláno, letos ve znamení naháčů a nového GoldWingu

Hlavní novinky motorkářské výstavy EICMA v Miláně letos podle většiny upoutávek přijedou z Japonska. Módní retro vlna pro příští rok nabírá ostřejší a...  celý článek

Audi A7 Sportback
Nové Audi A7 Sportback umí až do 160 km/h plachtit s vypnutým motorem

Nové Audi A7 Sportback je pořádný kus auta, zcela nová generace přijíždí jen pár měsíců po nové vlajkové lodi značky, limuzíně A8. Pětidveřový fastback z ní...  celý článek

UAZ 469 Hunter
Hrdina lidové armády slaví 45 let, vyzkoušeli jsme nejnovější verzi

Zatímco americká armáda má své jeepy, sovětský blok v časech studené války spoléhal nejprve na slavný GAZ 69. Na vrcholu Brežněvovy éry přišel nový vojenský...  celý článek

Nejhorší je dát si dopředu nové zimní pneumatiky a vzadu nechat ojeté
VIDEO: Kdo šetří a kupuje jen dvě nové zimní gumy, měl by je dát dozadu

Doba přezouvání na zimní obutí začíná. Měníte jen dvě pneumatiky? Dejte je na zadní nápravu auta i přesto, že vaše auto má poháněná přední kola.  celý článek

Toyota Tj Cruiser
Autofotka týdne: Toyota zkřížila SUV s dodávkou

Crossovery, to jsou dnes módní auta křížící SUV s kdečím. Obvykle to ovšem končí u vcelku konvenčně tvarovaných aut. U Toyoty se ale odvázali, jejich koncept...  celý článek

Další z rubriky

Partisan One
Autofotka týdne: Nejdrsnější offroad Partisan je jako z české stavebnice

Pár dobrých věcí naše země v pupku Evropy světu přeci jen dala, jednou z nich je stavebnice Merkur. Juri Postnikov si s ní určitě musel hrát, jinak by ho...  celý článek

Na palubním počítači nového GAZu si zahrajete i Tetris.
VIDEO: Facebook v autě? Ten má každý druhý, to ruská dodávka má Tetris

Тетрис, latinkou Tetris, je asi nejslavnější počítačová videohra všech dob. V roce 1984 ji vyvinul Rus Alexej Pažitnov....  celý článek

Nově vyrobené vozy Seat v továrně automobilky ve španělském Martorellu (24....
Katalánsko je automobilová velmoc, snahy o odtržení děsí výrobce

Bouřící se Katalánci dělají vrásky také automobilkám. V nejbohatším regionu Pyrenejského ostrova, který se chce odtrhnout od Španělska, sídlí Seat a velkou...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.