Diskuze
Britové nekupují renaulty, velká část nabídky se stahuje z trhu
Děkujeme za pochopení.
ertz
Renault Laguna III
To je tady zase expertů, kteří Lagunou nikdy nejezdili, ale krituzují ji(Nepetr a podobní). Já jsem si ji koupil - mám najeto 20 000 km za čtyři měsíce - a koupil bych si ji znovu. Jinak srovnání s Oktávkou je namístě, protože Laguna vyjde na podobné peníze, i když je o třídu výš a s daleko lepší výbavou.
Vůbec nechápu kecy o gumovém řízení apod. nic takového nepozoruji(před tím jsem měl Mini Cooper).
Rozhodně si nemyslím, že je Laguna lepší než Mondeo, Pasat, Suberb. Ale rozhodl jsem se pro ni, protože jsem chtěl silný diesel za půl mega se zárukou 150 000 km. Konkurence byla o cca o 150 000 Kč drařší a Oktávku nechci(podle mě je předražená)
Kdybych se nedíval na peníze, tak jdu asi do japonce(Honda, Subaru,Toytota).
Jak jsem napsal, šel bych do Laguna znovu.
bk89322
Re: Renault Laguna III
S novym autem je vzdy kazdej spokojenej. Nikdo si prece nepripusti, ze prave vyhodil pul mega za krap ...
Huckelberry Švédd 7
kdo by chtěl auto s ...
pičóóó ( to je hanácky )
ertz
Všechny auta jsou v podstatě stejné
Doba, kdy Vám auto vadrželo bez problému půl mega km je pryč. Ve všech autech jsou v podstatě stejné komponenty od subdodavatelů a v kvalitě se příliž neliší.
Jo Renault to někdy přehání s elektronikou, která je zdrojem potenciálních poruch.
Ale jinak Vám motor VW, Fordu apod. nevydrží více než motor Renaultu
akro
Re: Všechny auta jsou v podstatě stejné
A tos vzal kde? Zatímco motory VW/Ford, Opel a dnes už dokonce i Fiatu jsou po 300 tis. km (pokud je neprovozuje de..l) v kondici, u Renaultu ještě pořád nepochopili, že vydrbaná vačka ve 140tis. km a šály na klice sedřené na staniol ještě dříve, by neměl být normální stav. O spolehlivosti francouzské elektroniky už raděli vůbec nemluvit....
nepetr
Britové
Mají totiž rozum proto je nekupují
ertz
Re: Britové
Nesmysl. Podívejte se jak dopadli britské automobilky...Dlouhodobě se daří v podstatě jen německým automobilkám. Proč na to ať si každý odpoví sám. Já německý vůz nechci...
josefl
je vidět
Výhoda jednotné měny. Ve Francii mají velmi nízkou produktivitu a protože Německo táhne EUR je kurz k GBP je tedy pro francouze špatný. Kdyby Francie měla svůj FRF, ten mohl devalvovat a nebyl by problém jeho kurz k GBP. Navíc renautt = nic moc.
medved.m
"Britové nekupují renaulty"
Nu, já bych ho tedy také nekoupil
Je vidět, že Britové mají rozum.
FrantaVazoun
Spotřeba u Thalie
Nevím proč hodně lidí chválí renault pro malou spotřebu paliva. Měl jsem 2 měsíce pučenou Thalii, jízda po Praze se mi s ní líbila a uvažoval jsem že si ji koupím. Ale ta spotřeba benzínu byla těsně pod 10 litrů což se mi zdá dost na tak malé auto i po Praze. Podíval sem se tedy na netu na stránky renaultu a tam píšou že kombinovaná spotřeba u Thalie 1,2 je 7,8 litrů což je na dnešní dobu hodně. Prostě renaulty si berou dost benzínu, na druhou stranu pořizovací cena je dobrá.
Modrý a zelený blesk
Re: Spotřeba u Thalie
Nuž, pokud máte hluboko do kapsy, kupte diesel.
Ale spíš to bude o tom, že s tím neumíte jezdit.
aluminiový alobal
řekl bych
francouzský auto si koupí jenom člověk který řeší jenom cenu a už ne kvalitu a vůbec ne image. No ale na nákupy a do práce proč ne, lepší než vlakem
Hroznej_puberťák
Re: řekl bych
Nejsem vypatlanej omezenec, abych autem řešil jakousi pofidérní "image".
ertz
Renault
Abych vyzkoušel jak z kvalitou Renaultu zakoupil jsem Renault Laguna 2,0 dCi. Zatím mám najeto za čtyři měsíce 20 000 km. Jsem spokojený! Uvidíme za tři roky.
Britové jsou patrioti nebudou kupovat francouze - kupují Mondeo, Insignii případně japoncea VW
medved.m
Nevím, jsou-li britové patrioti
Ale zdá se, že nejsou hloupí.
grohoun
žádnej rozumnej člověk
nekupuje renaulty.
Ředitel marmeládových dolů
Re: žádnej rozumnej člověk
Bodejť. Obzvláště modely Espace a Laguna, ty se věru povedly. Ovšem ani sesterská Dacia a Nissan na tom nejsou úplně nejlépe:
Stáří vozu 2-3 roky, nejhorší vozy: Dacia Logan a Renault Espace. Stáří vozu 4-5, nejhorší vozy: Laguna, Primera, Logan, Espace. Stáří vozu 6-7, nejhorší vozy: Laguna, Espace, Stilo. Stáří vozu 8-9, nejhorší vozy: Laguna, Stilo, Alhambra a nakonec stáří 10-11, nejhorší vozy: sourozenci Sharan, Alhambra, Galaxy a Ford KA.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob
Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...
Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje
Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...
Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy
Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Účet za policejní manévry s radary: policie vybrala na pokutách 3,5 milionu
Dopravní policisté zaznamenali při páteční celorepublikové bezpečnostní akci 2 166 dopravních...
DLOUHODOBÁ BRIGÁDNICKÁ VÝPOMOC – Zadávání farmakovigilančních dat
Státní ústav pro kontrolu léčiv
Praha