Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Dieselgate začala konec aut. Budoucnost je autonomní, elektrická, čínská

Budoucnost bez aut je blíž, než si myslíme. Provokativně to tvrdí analytik Pierre-Yves Gauthier, který ve své domovské Francii rozpoutal velkou diskuzi. Z automobilového světa zní slova o levicovém blouznivci, Gauthier ale tvrdí, že jeho vizi už dlouho potvrzuje dění na globálním trhu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Věřím tomu, že pro stát by to bylo něco fantastického. Ty chceš jet v sobotu dopoledne za kamarádama na Moravu na grilovačku ? Ale počkat... podle komentářů na sociálních sítích tvoje názory nesouhlasí s oficiální politikou Eurosocialistické strany a ti, co se tam chystají s tebou mají názory podobné... OMLOUVÁME SE, ALE NA DANOU DOBU A TRASU NENÍ K DISPOZICI PŘEPRAVNÍ KAPACITA. NEJBLIŽŠÍ VOLNÝ SPOJ JE V PONDĚLÍ 3:55.

A může si to prase grilovat sám a protistátní řeči hučet třeba do dubu.

Jako taxík ve městě jsou ale ty pody skvělý nápad. Provoz 24 hodin denně, placení jak u Uberu, provoz nejspíš časem i levnější, protože to musí vydělávat jen na sebe, ne na řidiče.

0 0
možnosti
JS

Autor vidí budoucnost ve společném majetku ? to mi něco připomíná !!zebi Lenin

0 0
možnosti
Foto

Ja to vidim tak, ze pro tyhle pody maxilne vzniknou dalsi vyhrazene pruhy, jako pro cyklisty a bude to pouzivat cast zen a typci, co si kvuli tomu nenajdou zenskou. :-D

0 0
možnosti
LH

Autonomní řízení ano, sdílení ne. To by znamenalo naprostou změnu přístupu lidí k majetku, nejen u aut. A to se nestane, minimálně ne tak rychle. Dalo by se to rozebírat detailněji, tohle je můj závěr. Howgh.

0 0
možnosti
LM
MF

Kdysi jsem odebíral ábíčko a tam psali, že v roce 2000 budeme létat mezi planetami jak Ládínek ze Smolíkovic rodiny.

0 0
možnosti
JM

neberte to tak doslova. Je to jen něčí vize. Realita ale je, že města jsou auty přeplněná, lidé tráví čas nesmyslne v kolonách a skoro v každém autě je jeden člověk. Co se radeji soustředit na to jezdit prostě auty méně? Zlepšit veřejnou dopravu........atd. Když jsem studoval učil jsem se hlavně v mhd, chodil jsem hlavně pěšky, byl jsem hubenejsi, zdravější ...... mohl jsem si dát pivo kdykoliv jsem chtěl 

0 0
možnosti
MG

A hlavne, byl jste mladsi!

1 0
možnosti
JD

J98a25n 87D52l45o14u73h37ý

2. 7. 2017 10:54

Ten clovek je absolutni blazen. Budoucnost je v osobni doprave. Staci se podivat jak lide z historickeho hlediska za poslednich 100 let presedlali kazdej do "sveho" auta a momentalne je nastartovany trend, kdy klesa poptavka po kombikach a roste SUV a segment malych aut. Hromadna doprava je utopie, jiz dnes to nefunguje ( stat to musi dotovat a jeste tech spoju jezdi naprosto nedostatecne ). Lide chteji byt nezavisli, takze sdileni aut prichazi v uvahu pouze v ramci rodiny a to se jiz dobrych 20 let deje! A posledni rade je tu asi tak 10 milionu lidi, kteri auto kupuji, protoze ho CHTEJi ridit. Ja osobne bych si koupil auto s autonomnim rozenim ( kvuli dalnici a kolonam ) ale chci mit moznost ho i sam ridit!

1 0
možnosti
ŠH

když čína doposud jezdila na oslech-jaký div,že je trh nenasycený8-oRv

2 0
možnosti
RM

V padesátých letech zase jeho předchůdci vizionáři očekávali velký rozvoj automobilů na jaderný pohon ;-).

Viz: http://auto.idnes.cz/v-cem-jsme-meli-jezdit-ford-na-jaderny-pohon-fkq-/auto_ojetiny.aspx?c=A070531_162547_auto_ojetiny_fdv

2 0
možnosti
  • Nejčtenější

Čínský Dongfeng v Česku odpálí cenovou bombu. Elektrický Box bude za půl milionu

10. dubna 2024  12:51,  aktualizováno  13:15

Součástí uvedení modelů luxusní značky Voyah státního čínského koncernu Dongfeng bylo i představení...

První jízda: Kodiaq si škodováci na rozloučenou se spalováky vymazlili

11. dubna 2024

S novým Kodiaqem si Škoda mohla vyhrát. Tým Jiřího Dytrycha, šéfa projektů spalovacích aut značky,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Na trh přichází spousta nových aut, cenová válka nese ovoce

9. dubna 2024

Zdá se, že letošní rok přijde na trh výrazně víc nových modelů než v předchozích pár letech. A...

Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet

15. dubna 2024

Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

V Boleslavi začala výroba nové Octavie. Za půl roku ji Škoda odstěhuje

9. dubna 2024  16:30

Škoda Auto začala v hlavním mladoboleslavském závodě s výrobou modernizovaného modelu Octavia. Ve...

OBRAZEM: Škodovky a tatrovky pod rentgenem. Podívejte se do útrob našich aut

16. dubna 2024

Myslíte si, že znáte auta z našich silnic jako své boty? Pohled pod naleštěné karoserie modelů...

K rychlému dobíjení nejdražší cestou. Za 7 miliard jen 7 nabíječek

16. dubna 2024

Je to vizitka, která před americkými volbami dvakrát nepotěší. Administrativa stávajícího...

Kontroverze nové alfy. Smí Milano do Milána? A je zakázáno vyrábět ji v Polsku?

15. dubna 2024

Tak bizarní start kariéry umí autu nalinkovat jen Italové. Zní to jak komedie z pera nobelisty...

Povinná antihackerská ochrana znamená stop pro oblíbené fiaty i hravá porsche

15. dubna 2024

Premium Od července 2024 bude platit nový předpis, který říká, že na území EU musí být všechna nově...