Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Dieselgate začala konec aut. Budoucnost je autonomní, elektrická, čínská

Budoucnost bez aut je blíž, než si myslíme. Provokativně to tvrdí analytik Pierre-Yves Gauthier, který ve své domovské Francii rozpoutal velkou diskuzi. Z automobilového světa zní slova o levicovém blouznivci, Gauthier ale tvrdí, že jeho vizi už dlouho potvrzuje dění na globálním trhu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Věřím tomu, že pro stát by to bylo něco fantastického. Ty chceš jet v sobotu dopoledne za kamarádama na Moravu na grilovačku ? Ale počkat... podle komentářů na sociálních sítích tvoje názory nesouhlasí s oficiální politikou Eurosocialistické strany a ti, co se tam chystají s tebou mají názory podobné... OMLOUVÁME SE, ALE NA DANOU DOBU A TRASU NENÍ K DISPOZICI PŘEPRAVNÍ KAPACITA. NEJBLIŽŠÍ VOLNÝ SPOJ JE V PONDĚLÍ 3:55.

A může si to prase grilovat sám a protistátní řeči hučet třeba do dubu.

Jako taxík ve městě jsou ale ty pody skvělý nápad. Provoz 24 hodin denně, placení jak u Uberu, provoz nejspíš časem i levnější, protože to musí vydělávat jen na sebe, ne na řidiče.

0 0
možnosti
JS

Autor vidí budoucnost ve společném majetku ? to mi něco připomíná !!zebi Lenin

0 0
možnosti
Foto

Ja to vidim tak, ze pro tyhle pody maxilne vzniknou dalsi vyhrazene pruhy, jako pro cyklisty a bude to pouzivat cast zen a typci, co si kvuli tomu nenajdou zenskou. :-D

0 0
možnosti
LH

Autonomní řízení ano, sdílení ne. To by znamenalo naprostou změnu přístupu lidí k majetku, nejen u aut. A to se nestane, minimálně ne tak rychle. Dalo by se to rozebírat detailněji, tohle je můj závěr. Howgh.

0 0
možnosti
LM
MF

Kdysi jsem odebíral ábíčko a tam psali, že v roce 2000 budeme létat mezi planetami jak Ládínek ze Smolíkovic rodiny.

0 0
možnosti
JM

neberte to tak doslova. Je to jen něčí vize. Realita ale je, že města jsou auty přeplněná, lidé tráví čas nesmyslne v kolonách a skoro v každém autě je jeden člověk. Co se radeji soustředit na to jezdit prostě auty méně? Zlepšit veřejnou dopravu........atd. Když jsem studoval učil jsem se hlavně v mhd, chodil jsem hlavně pěšky, byl jsem hubenejsi, zdravější ...... mohl jsem si dát pivo kdykoliv jsem chtěl 

0 0
možnosti
MG

A hlavne, byl jste mladsi!

1 0
možnosti
JD

J46a98n 17D71l20o36u39h81ý

2. 7. 2017 10:54

Ten clovek je absolutni blazen. Budoucnost je v osobni doprave. Staci se podivat jak lide z historickeho hlediska za poslednich 100 let presedlali kazdej do "sveho" auta a momentalne je nastartovany trend, kdy klesa poptavka po kombikach a roste SUV a segment malych aut. Hromadna doprava je utopie, jiz dnes to nefunguje ( stat to musi dotovat a jeste tech spoju jezdi naprosto nedostatecne ). Lide chteji byt nezavisli, takze sdileni aut prichazi v uvahu pouze v ramci rodiny a to se jiz dobrych 20 let deje! A posledni rade je tu asi tak 10 milionu lidi, kteri auto kupuji, protoze ho CHTEJi ridit. Ja osobne bych si koupil auto s autonomnim rozenim ( kvuli dalnici a kolonam ) ale chci mit moznost ho i sam ridit!

1 0
možnosti
ŠH

když čína doposud jezdila na oslech-jaký div,že je trh nenasycený8-oRv

2 0
možnosti
RM

V padesátých letech zase jeho předchůdci vizionáři očekávali velký rozvoj automobilů na jaderný pohon ;-).

Viz: http://auto.idnes.cz/v-cem-jsme-meli-jezdit-ford-na-jaderny-pohon-fkq-/auto_ojetiny.aspx?c=A070531_162547_auto_ojetiny_fdv

2 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...